Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus nostaa tuloveroa! Työntekijöiden taakka kasvaa taas!

Lähde: Yle
11.08.2019 |

Köyhät kyykkyyn! Kiitos tästä kuuluu vasemmistohallitukselle.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti äänestää demareita ja sossuja, kokoomus oli laskemassa verotusta.

Tuo selittääkin tämän ketjun. Hyvätuloiset kokoomuslaiset itkemässä, kun menettää roposenkin.

Vierailija
22/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo selittääkin tämän ketjun. Hyvätuloiset kokoomuslaiset itkemässä, kun menettää roposenkin.

Ymmärrät sitten kun tienaat itse omat rahasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, mutta hautaan en saa mitään mukaan enkä tarvitse kaukomatkoja enkä Audia. Vanhempani ovat siinä iässä, että heidän tuleva hoitonsa huolestuttaa toden teolla.

Vierailija
24/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, mutta hautaan en saa mitään mukaan enkä tarvitse kaukomatkoja enkä Audia. Vanhempani ovat siinä iässä, että heidän tuleva hoitonsa huolestuttaa toden teolla.

Vanhenpasi olisivat voineet maksaa edes 10% eläkemaksuja niin tilanne ei olisi tämä.

Minä tarvitsen rahani sijoituksiin että voin joskus jäädä eläkkeelle.

Vierailija
25/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne varsinaisesti nosta sitä, ainoastaan tarkistavat ylöspäin. Melkein kaikesta muusta hallitus on tekemässä selvitystä, mutta veronkeruu tehdään ihan faktisesti. Kyllä keskivertoperheellä on varaa antaa 500 e/v niille, joilla ei ole mitään, ei edes todistuksia tai henkkareita.

No eikä ole antaa! Tehköön itse rahansa. Suomessa on jo maailman korkeimpien joukkoon kuuluva veroaste. Mitä järkeä täällä on enää työtä tehdä kun sun rahat jaetaan heille jotka töitä eivät tee? Hallitus tuhoaa Suomen lopullisesti ja maa köyhtyy.

Kysypä tätä asiaa Rinteeltä, joka on ihan itse mennyt kertomaan, että vuositasolla ei ole merkitystä sillä, että palkansaajan verotus kiristyy 250 e/v. Maksamalla tämän summan tukee työllisyyden kasvattamista (Rinne ei kertonut, että miten), ja kun samaan aikaan pidättäydytään korottamasta maksuja ja välillisiä veroja, niin palkansaaja tavallaan tienaa tässä.

Vierailija
26/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhenpasi olisivat voineet maksaa edes 10% eläkemaksuja niin tilanne ei olisi tämä.

Mitä se eläkemaksujan maksaminen olisi auttanut? Jos kunta ottaa 4000 e/kk, niin siinä ei kovin kamalasti 1400 e/kk eläke riitä. Eläke kun maksetaan tulojen mukaan ja jos on tienannut keskivertotulot, niin eläke on suunnilleen tuo.

Vierailija
27/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa erota kirkosta hyvissä ajoin ennen vuoden loppua, niin verotus laskee sillä.

Vierailija
28/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiky oli EK:n eli Kokoomuksen tilaustyö, joten on ymmärrettävää että kokoomus on kirkumassa heti hyväosaisia hyödyttäviä tuloveronkevennyksiä.

Näitähän Orpo murjotti jo hallitusneuvotteluiden aikana, orpo olisi tehnyt täsmälleen samat valtion omaisuuden myynnit mutta käyttänyt rahat hyväosaisia hyödyttäviin tuloveronkevennyksiin.

Nyt kun Kokoomuksen omasta toiminnasta johtuen tuloverotus uhkaa nousta, ne esittävät että hallitus on syyllinen koska kokoomus olisi tietysti itse hallituksessa ostanut ääniä alentamalla tuloveroa.

Jos tämä kompensoidaan alentamalla esim sähköveroa, suhteellinen hyöty on suurin demareiden äänestäjille. Orpo saa jatkuvasti tulitukea viestintätoimistoilta, miten esittää asia niin että vaalikarja uskoisi jatkossakin Kokoomuksen valheita.

Vierailija
29/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se eläkemaksujan maksaminen olisi auttanut? Jos kunta ottaa 4000 e/kk, niin siinä ei kovin kamalasti 1400 e/kk eläke riitä. Eläke kun maksetaan tulojen mukaan ja jos on tienannut keskivertotulot, niin eläke on suunnilleen tuo.

Ei tarvitsisi tämän sukupolven maksaa 24,5% eläkemaksuja kun aiempikin sukupolvi olisi vähän osallistunut.

Vierailija
30/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hallitus haluaa toimia kaikkien sossutoimistona niin kuka muukaan sitä rahoittaa kun tavallinen työläinen..mur, mur kyllä vtuttaa taas katsoa töistä tullessa( aamulla ei näitä näe) muualtatulleet maleksimassa keskustassa.

Vierailija
31/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne varsinaisesti nosta sitä, ainoastaan tarkistavat ylöspäin. Melkein kaikesta muusta hallitus on tekemässä selvitystä, mutta veronkeruu tehdään ihan faktisesti. Kyllä keskivertoperheellä on varaa antaa 500 e/v niille, joilla ei ole mitään, ei edes todistuksia tai henkkareita.

No eikä ole antaa! Tehköön itse rahansa. Suomessa on jo maailman korkeimpien joukkoon kuuluva veroaste. Mitä järkeä täällä on enää työtä tehdä kun sun rahat jaetaan heille jotka töitä eivät tee? Hallitus tuhoaa Suomen lopullisesti ja maa köyhtyy.

Kysypä tätä asiaa Rinteeltä, joka on ihan itse mennyt kertomaan, että vuositasolla ei ole merkitystä sillä, että palkansaajan verotus kiristyy 250 e/v. Maksamalla tämän summan tukee työllisyyden kasvattamista (Rinne ei kertonut, että miten), ja kun samaan aikaan pidättäydytään korottamasta maksuja ja välillisiä veroja, niin palkansaaja tavallaan tienaa tässä.

Ja kuitenkin polttoainevero, energiavero, sähkönsiirto hinnat nousee, polttoainevero nostaa elintarvikkeiden hintoja ym. Tavallisen duunarin ostovoima on jo aika heikkoa.

Olen jo pitempään harkinnut talon pois myyntiä, töiden lopettamista ja muuttamista kerrostaloon.

Jäisi aikaa harrastaa paljon enemmän kun ei tarvitse tehdä lumitöitä, ajaa nurmikkoa, tehdä remonttia, polttopuita ym.ym.

Vierailija
32/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän nämä pallerot elättä. Nytkin uutisissa että 20% tuilla elävistä heitä.

Vierailija
33/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ketju, läskipäät ja jakkukalkkunat kirkuvat kun vanhustenhoitoon ja koulutukseen satsataan enemmän tällä vaalikaudella.

Eikö teitä ihmishirviöitä ja susannakoskia edes hävetä?

Vierailija
34/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo ketju, läskipäät ja jakkukalkkunat kirkuvat kun vanhustenhoitoon ja koulutukseen satsataan enemmän tällä vaalikaudella.

Eikö teitä ihmishirviöitä ja susannakoskia edes hävetä?

Talvi lähenee ja vihervasemmisto virtsaa urakalla perinteisesti housuihin. Hetken se lämmittää ja sitten tilanne onkin aiempaa huonompi.

Vierailija
35/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on täysillä mukana porvareiden kusetuksessa. Avatkaa silmät ja miettikää ketä tuloverojen alentaminen hyödyttää, pienituloiset tai edes mediaanituloiset eivät hyödy niistä mitään.

Porvarit ovat laskeneet tuloverotusta ja nostaneet maksuja tasaveroja 30 vuotta putkeen. Nytkin uutisissa porvarit ulvoo kuorossa kun tulovero uhkaa nousta, porvareiden omista toimista johtuen.

Vierailija
36/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain se unelma täytyy rahoittaa kun velkaraha ei riitä.

Taas se revitään duunarin selkänahasta. Tuloveron korotus iskee juuri duunareihin, rikkaat saavat rahansa pääomatuloverolla verotettuna. Shampanja sosialistit taas rosvoaa duunarin rahat.

Se kirjoitetaan Sampanja

Vierailija
37/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat on täysillä mukana porvareiden kusetuksessa. Avatkaa silmät ja miettikää ketä tuloverojen alentaminen hyödyttää, pienituloiset tai edes mediaanituloiset eivät hyödy niistä mitään.

Porvarit ovat laskeneet tuloverotusta ja nostaneet maksuja tasaveroja 30 vuotta putkeen. Nytkin uutisissa porvarit ulvoo kuorossa kun tulovero uhkaa nousta, porvareiden omista toimista johtuen.

Kyllä se nousu tai lasku kuule keskituloisen lompakossa tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän