Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin vanhempi:

Vierailija
11.08.2019 |

Oletko onnellisempi silloin kun lapsesi on kotona vai silloin kun hän on jossain poissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun teini on kotona. Tiedän missä on ja mitä tekee. Ja on mukava suurimman osan ajasta muutenkin.

Vierailija
2/7 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että koska suurinpiirtein tiedän missä on jos ei ole kotona.Hänellä on poikaystävä jonka luona viettää vapaa -aikaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Oma tyttöni 16v. on kotona todella paljon. Joten jos hänellä on joskus jotakin menoa kaverin kanssa, niin olen iloinen hänen puolestaan. 

Vierailija
4/7 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Tottakai olen onnellinen, kun tiedän missä lapseni ovat.

Vierailija
5/7 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän on kotona koska hän on jo niin vanha, että pahin rääkymisikä on ohi ja hänen kanssaan voi keskustella välillä vaikka koko yön. Hänellä oli pahin teini-ikä yhtä angstia ja raivoamista. Hän on itse pyytänyt anteeksi pahimpia ylilyöntejään ja osalle jutuista olemme pystyneet nauramaan jälkeenpäin koska kaikki perheemme jäsenet ovat itsepäisiä suorastaan typeryyteen saakka.

Ihan rehellisesti sanottuna pelkään eniten kun hän on jossain menossa juuri ajokortin saaneen kaverinsa kanssa. Hän aloitti itsekin autokoulun ja ottaa homman kyllä huolellisesti.

Olen sanonut hänelle, että maksan ilomielin hänen taksilaskunsa jos vaikuttaa siltä, että kuski on syystä tai toisesta johtuen epävakaassa tilassa. Luojalle kiitos siitä kuitenkin, että hänen kaveripiirinsä on ennemminkin raittiuteen taipuvaisia kuin juomareita.

Siitä huolimatta auto on monelle teinille vielä lelu, jota tekee varmaan mieli kokeilla vastoin annettuja sääntöjä. Pelkään eniten sitä, etteivät nuoret kuskit hallitse turvaväliä tai haluavat kokeilla kuinka kovaa sillä autolla pääsee.

Vierailija
6/7 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teini nyhvää kotona tietokoneella tai makaa sängyssä, toivoisin, että se menisi ulos, tapaisi kavereita, liikkuisi ja eläisi, ja kun se on ulkona, toivon että se olisi kotona, jotta tietäisin missä se on, mitä se tekee ja kenen kanssa. Todella ristiriitaista, tiedän. Rakastan teiniäni, mittaa tämä ikä on pelottava, kun ei voi enää tietää eikä kontrolloida kaikkea.

Vierailija
7/7 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Teini täytti juuri 18, joten yhteinen aika kotona alkaa olla rajallista, niin yritän nauttia siitä parhaani mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän