Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

24-vuotias poikani on sossupummi :( . Hän ei halua mennä enää töihin

Vierailija
11.08.2019 |

24-vuotias poikani on sossupummi :( . Hän ei halua mennä kuulemma enää ikinä töihin Suomessa. Hän perustelee työttömänä oloaan sillä, että ei halua tukea nykyistä Euroopan poliittista tilannetta verorahoillaan. Väittää myös ettei heidän sukupolvensa muka tulisi ikinä edes saamaan eläkkeitä. Mikä neuvoksi? Tuleeko poikani vielä järkiinsä ja onko tuo vaan nuoruuden kapinallisuutta? :/

Kommentit (341)

Vierailija
161/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi että hänen kaltainen ajattelu on melkein trendi nuorten keskuudessa :( kauhea ajatella heidän tulevaisuuttaan.

Hei, ollaan samixii! Mun 24 v poika myös karttaa työntekoa JA opiskelua, on mieluummin wannabe itseoppinut taiteilija.

Kotona saa asua ilmaiseksi, äitinä olen sen velkaa.

Mutta kun kyseli ttt, alkoivat tuupata kaikenlaista työnhakua, opiskelemaanhakua jne. Eikä tilille kilahtanut killinkiäkään.

No, aika näyttää. Ehkä elätän tulevaa neroa, joka ostaa minulle eläkepäiviksi palatsin.

(sarkasmia).

Kyllä kuuluu kilahtaa vähintään alennettuna jos ei ole omaisuutta eikä tilillä rahaa. Vaikka ei osallistuisi yhtään mihinkään. Pistäkää valitusta kehiin.

Tosin poikasi kannattaisi ottaa oma asunto koska vanhempansa luona asuvan perusosa on pienempi kuin yksinasuvan. Eikä siellä asunnossa tarvitse jatkuvaan olla. Asunnon maksaa myös kokonaan asumistuki ja toimeentulotuki kunhan sen vuokra on alle kunnan maksimin.

No sitähän minäkin, että jotain olisi pitänyt saada. Poika ei halunnut selitellä asiaa sen enempää minulle, niin en tiedä oliko Kelan päätös oikein. Hänelle voi tulla jotain satunnaisia gramex ym tilityksiä, mutta niillä ei pitkälle pötki. Itse annan taskurahaa käteisenä.

En jotenkin jaksa enää puuttua mihinkään, kun on vastahakoinen avautumaan.

Vierailija
162/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlässynlää... Naurettavaa debattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän teen töitä, sitä vähemmän prosentuaalisesti saan palkkaa.... V-tu-ttaa suuresti nämä liitelijät. Maksan pirusti veroja (asianajaja olen). Nyt siellä joku urputtaa, että tuloni niin kovat että pitääkin maksaa.... Olisitte itse lukeneet saman ammatin. 

Olen jo alkanut harkitsemaan muuttoa. Tietenkin ongelma se, että osaan Suomen lainsäädännön..... Pitäisi löytää suomalaiset asiakkaat ulkomailta. Espanja todennäköisin.....

F

Asianajaja on sosialistinen ammatti. Eli ei tee taloudellista voittoa vaan syö veronmaksajien kuormasta.

Lähde vaan sinne Fugeen ja syö espanjalaisten veroja.

Vierailija
164/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helv... naurattaa nämä lokit jotka uhoaa, uhkailee ja yrittää perustella kaikin tavoin että heidän sossuloisen elämä on ”arvokas” älymystön elämä ja ollaan niin ideologista että.

Siis tehän olette alinta pohjasakkaa. Jatkakaa toki kuvitelmissanne sitä että olette ideologisesti älykkäitä, me muut nauretaan. Teillä ei ole eikä tule olemaan mitään osaa päätöksentekoon, ei edes omasta elämästänne tai tukienne tasosta. Heittosäkkejä, aina toisten armoilla ja aina velvollisia raportoimaan rahanne ja kiikuttamaan lappusenne sossuun. Ja siitä olette sitten niin ylpeitä.

Ei hyvää päivää.

Miksi sinua harmittaa niin paljon, että tulet avautumaan vauvapalstalle?

Vain sinunkaltainen pohjasakka itkee vauvapalstalla. Olet orja joka kustantaa muille elämää.

Olen pääomasijoittaja ja te muut kyllä kustannatte minun elämäni. Sinäkin olet varmaan yksi vuokralaisorjistani...

Ainoa asia johon sinä sijoitat mitään on joka perjantain mäyräkoira. Olet elämässäsi epäonnistunut duunari, ja palkastasi kolmasosa menee tililleni joka kuun lopussa.

Mahtaa työorjaa vituttaa.

Vierailija
165/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä on viihdyttävä keskustelu. hyvin hyvin harvoin kiinnostaa lukea kaikki sivut läpi mutta nyt luin ihan mielelläni.

kaikki hyvä kuitenkin loppuu aikanaan ja niin myös tämä koska kohtahan ne lampaat jo menee nukkumaan. itse vielä mietin hetken että minkähän leffan laitan pyörimään. aamulla nukun pitkään koska mihinkään ei vapaaheran tarvitse mennä.

terveisin työtön ja ylpeä siitä ;)

Vierailija
166/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju pitäisi lähettä Antti Rinteelle. Tämän pitäisi inspiroida TURBO aktiivimalliin jossa jokainen työkykyinen kannetaan töihin väkisin.

Aktiivimallihan on tavallaan kommunismia. Siinä työntekijä tekee tukien varassa saman työn mitä virassa oleva saa palkkaa moninkertaisesti.

Siksi aktiivimalli on mullistava vasemmistolainen keksintö patistaa voittoa laskelmoivat tekemään työtä yhteisiin talkoisiin hyvinvointimallin hyväksi.

Minä itse sosialistina kannatan kovaa työttömien aktivointia. 

Lopputuloksena on se että jokainen työntekijä koko maassa tekee työnsä tukien varassa ja palkkoja ei pian maksella kenellekään. 

Vierailija
167/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän teen töitä, sitä vähemmän prosentuaalisesti saan palkkaa.... V-tu-ttaa suuresti nämä liitelijät. Maksan pirusti veroja (asianajaja olen). Nyt siellä joku urputtaa, että tuloni niin kovat että pitääkin maksaa.... Olisitte itse lukeneet saman ammatin. 

Olen jo alkanut harkitsemaan muuttoa. Tietenkin ongelma se, että osaan Suomen lainsäädännön..... Pitäisi löytää suomalaiset asiakkaat ulkomailta. Espanja todennäköisin.....

F

Asianajaja on sosialistinen ammatti. Eli ei tee taloudellista voittoa vaan syö veronmaksajien kuormasta.

Lähde vaan sinne Fugeen ja syö espanjalaisten veroja.

heh espanjalaiset ovat hyvin vasemmistolaisia. 

Sielä on todella pitkät vasemmistolaiset perinteet ja edes diktaattoria ei pahalla muistella, kun olen ottanut puheeksi joskus. Toki tahditonta on ottaa puheeksi tuollaiset asiat. 

Vierailija
168/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juur eilen tein tänne avauksen kuinka minäkin aion jättäytyä hetkeksi yhteiskunnn elätiksi.

Olen tehnyt nyt yhteensä 5v määrä aikaisuuksia joista 3v nykyisessä firmassani. Uusi sopimus kirjoitetan 6kk välein mutta vakipaikkaa ei heru, eikä vakinaisen tekijän etuja/palkkaa.

Nyky yhteiskunnassa työntekijä on firmalle kuin tykkimies armeijalle, kun 1 lähtee seuraava ottaa paikan. Mikään muu ei firmoja kiinnosta kuin osakkeen omistajien maksimaaliset voitot työntekijän kustannuksella. Ei riitä 20miljoona voittoa vuodessa vaan työtahtia on pakko kiristää että saadaan 21miljoonaa!

Lisäksi maailmassa on velkaa enemmän kuin itse rahaa, ja valtioiden velkoja ei KOSKAAN tulla maksamaan pois. Perehtykää asiaan.

Teidän veroista ei kustanneta pskaakaan vaan velalla maksetaan koko lysti ympäri pallon. Se on ainoa tapa ylläpitää "hyvinvointia".

Omat vanhempanikin ovat tätä "työtä on tehtävä hautaan asti" tyyppiä ja oksennuksen maku nousee suuhuni kun kuuntelen heidän turhanpäiväisiä löpinöitään.

M26 ja talouspuolella töissä.

Ei kannata. Voin sanoa, että työttömän vaikea deittailla tai perustaa perhettä, lainaa ei saa, elämää omassa pikkukopperossa, ei harrastuksia, ei varaa mennä yksityiselle jos sinua ei hoideta, ei varaa nähdä ystäviä, jne. "Vapaa" ei tunnu vapaalta, koska et ole saanut mitään aikaan eikä varaa tehdä tuolla kaikella ajalla mitään. Siihen päälle työkkärin velvollisuudet. Elämä tuntuu hyvin epäsäännölliseltä, kun ei tiedä onko seuraavaksi palkkatyössä ja kuinka kauan vai onko työkkärin kurssilla. Lisäksi aika tuntuu valuvan hukkaan ja tuntuu että ihmiset halveksii minkä kerkiää (mikä vain masentaa ja saa luovuttamaan) tai kyselee työpaikoista.

Paljon mielummin töissä. Paljon mielummin. Vakipaikka mieluiten, että tietäis ett haa, tuolla minäkin olen vuoden päästä ja vois vaikk ostaa asunnon tai edes opiskella siinä sivussa. Työttömyys on jotenkin masentanut ja jotenkin vaikuttanut myös itsetuntoon.

T. N29v, valmistumisesta 4v ja työkokemusta alle vuosi yhteensä pienistä pätkistä. En ole edes vaikeasti työllistyvällä alalla.

Vierailija
169/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juur eilen tein tänne avauksen kuinka minäkin aion jättäytyä hetkeksi yhteiskunnn elätiksi.

Olen tehnyt nyt yhteensä 5v määrä aikaisuuksia joista 3v nykyisessä firmassani. Uusi sopimus kirjoitetan 6kk välein mutta vakipaikkaa ei heru, eikä vakinaisen tekijän etuja/palkkaa.

Nyky yhteiskunnassa työntekijä on firmalle kuin tykkimies armeijalle, kun 1 lähtee seuraava ottaa paikan. Mikään muu ei firmoja kiinnosta kuin osakkeen omistajien maksimaaliset voitot työntekijän kustannuksella. Ei riitä 20miljoona voittoa vuodessa vaan työtahtia on pakko kiristää että saadaan 21miljoonaa!

Lisäksi maailmassa on velkaa enemmän kuin itse rahaa, ja valtioiden velkoja ei KOSKAAN tulla maksamaan pois. Perehtykää asiaan.

Teidän veroista ei kustanneta pskaakaan vaan velalla maksetaan koko lysti ympäri pallon. Se on ainoa tapa ylläpitää "hyvinvointia".

Omat vanhempanikin ovat tätä "työtä on tehtävä hautaan asti" tyyppiä ja oksennuksen maku nousee suuhuni kun kuuntelen heidän turhanpäiväisiä löpinöitään.

Ei kannata. Voin sanoa, että työttömän vaikea deittailla tai perustaa perhettä, lainaa ei saa, elämää omassa pikkukopperossa, ei harrastuksia, ei varaa mennä yksityiselle jos sinua ei hoideta, ei varaa nähdä ystäviä, jne. "Vapaa" ei tunnu vapaalta, koska et ole saanut mitään aikaan eikä varaa tehdä tuolla kaikella ajalla mitään. Siihen päälle työkkärin velvollisuudet. Elämä tuntuu hyvin epäsäännölliseltä, kun ei tiedä onko seuraavaksi palkkatyössä ja kuinka kauan vai onko työkkärin kurssilla. Lisäksi aika tuntuu valuvan hukkaan ja tuntuu että ihmiset halveksii minkä kerkiää (mikä vain masentaa ja saa luovuttamaan) tai kyselee työpaikoista.

Paljon mielummin töissä. Paljon mielummin. Vakipaikka mieluiten, että tietäis ett haa, tuolla minäkin olen vuoden päästä ja vois vaikk ostaa asunnon tai edes opiskella siinä sivussa. Työttömyys on jotenkin masentanut ja jotenkin vaikuttanut myös itsetuntoon.

T. N29v, valmistumisesta 4v ja työkokemusta alle vuosi yhteensä pienistä pätkistä. En ole edes vaikeasti työllistyvällä alalla.

Puhu omasta puolestasi, eivät kaikki työttömät ole varattomia. Itse jäin ansiosidonnaisen jälkeen kokonaan pois työelämästä (ikä 41) ja löytyy autot, talot sun muut. Ei mitään kiinnostusta tehdä enää töitä. Työmarkkinatuki rullaa edelleen.

Vierailija
170/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tunnen enemmän niitä nuoria jotka tekevät työharjoittelua työkkärin rahoilla yrittäjille ilmaiseksi mieluummin kuin ovat tukien varassa. Ovat aina kertoneet että hauskaa kun on puuhattavaa ja jotain tekemistä. Eivät keksisi mitään järkevää työttöminä.

Kyllähän siinä terveellä ihmisellä tulee aika pitkäksi. 

Siksi usein työttömät ovat juurikin niitä jotka ajattelevat talous edellä että kannattaako ottaa työtä vastaan (eräänlaista markkinataloudellista ajattelua). 

Työväenluokan ajattelussa työnteko ja talkoohenki tulee aina ensiksi. Ei yhteiskunnassa ajatella omaa etua, koska eletään yhteiskunnassa eikä yksöiskunnassa.

Tietenkin yhteiskunnassa tulee aina olemaan menestyneitä kapitalisteja jotka perustavat yrityksiä ja menestyvät ja sitten niitä jotka eivät menesty ja laskelmoivat että tuet ovat taloudellisesti kannattavammat kuin työnteko tai yrittäminen.

Sosialisti menestyy aina, koska on luonteeltaan sosiaalinen ja tekeminen on verenperimässä. He myös takaavat yrittäjille pohjan menestykseen.

Vierailija
171/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helv... naurattaa nämä lokit jotka uhoaa, uhkailee ja yrittää perustella kaikin tavoin että heidän sossuloisen elämä on ”arvokas” älymystön elämä ja ollaan niin ideologista että.

Siis tehän olette alinta pohjasakkaa. Jatkakaa toki kuvitelmissanne sitä että olette ideologisesti älykkäitä, me muut nauretaan. Teillä ei ole eikä tule olemaan mitään osaa päätöksentekoon, ei edes omasta elämästänne tai tukienne tasosta. Heittosäkkejä, aina toisten armoilla ja aina velvollisia raportoimaan rahanne ja kiikuttamaan lappusenne sossuun. Ja siitä olette sitten niin ylpeitä.

Ei hyvää päivää.

Miksi sinua harmittaa niin paljon, että tulet avautumaan vauvapalstalle?

Vain sinunkaltainen pohjasakka itkee vauvapalstalla. Olet orja joka kustantaa muille elämää.

Olen pääomasijoittaja ja te muut kyllä kustannatte minun elämäni. Sinäkin olet varmaan yksi vuokralaisorjistani...

Ainoa asia johon sinä sijoitat mitään on joka perjantain mäyräkoira. Olet elämässäsi epäonnistunut duunari, ja palkastasi kolmasosa menee tililleni joka kuun lopussa.

Mahtaa työorjaa vituttaa.

Vaikka oletkin pummi niin eipä tuollaisilla rahoilla kovin leveästi elä.  Käy vähän sääliksi tuollainen ihminen joka ei pyty edes itse itseään elättämään.  Vähän niinkuin kuohittu mies. 

Perheesi on varmasti ylpeä sinusta. 

Vierailija
172/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas tunnen enemmän niitä nuoria jotka tekevät työharjoittelua työkkärin rahoilla yrittäjille ilmaiseksi mieluummin kuin ovat tukien varassa. Ovat aina kertoneet että hauskaa kun on puuhattavaa ja jotain tekemistä. Eivät keksisi mitään järkevää työttöminä.

Siksi usein työttömät ovat juurikin niitä jotka ajattelevat talous edellä että kannattaako ottaa työtä vastaan (eräänlaista markkinataloudellista ajattelua). 

Työväenluokan ajattelussa työnteko ja talkoohenki tulee aina ensiksi. Ei yhteiskunnassa ajatella omaa etua, koska eletään yhteiskunnassa eikä yksöiskunnassa.

Tietenkin yhteiskunnassa tulee aina olemaan menestyneitä kapitalisteja jotka perustavat yrityksiä ja menestyvät ja sitten niitä jotka eivät menesty ja laskelmoivat että tuet ovat taloudellisesti kannattavammat kuin työnteko tai yrittäminen.

Sosialisti menestyy aina, koska on luonteeltaan sosiaalinen ja tekeminen on verenperimässä. He myös takaavat yrittäjille pohjan menestykseen.

Tämä pitäisi kieltää lailla. Omaa alaansahan ei saa työkokeilla joten menemällä jonkin toisen alan kokeiluun vie satavarmasti työpäiviä vähintään sijaisilta. Hauskaa puuhattavaa ja järkevää tekemistä pitää löytyä ilmankin että se vääristää työmarkkinoita.

Vierailija
173/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu omasta puolestasi, eivät kaikki työttömät ole varattomia. Itse jäin ansiosidonnaisen jälkeen kokonaan pois työelämästä (ikä 41) ja löytyy autot, talot sun muut. Ei mitään kiinnostusta tehdä enää töitä. Työmarkkinatuki rullaa edelleen.

Niin... olet kuitenkin työlläsi nuo asiat itsellesi aikoinaan hankkinut.  Jos olisit ollut aina työtön olisit varaton ja muiden elätti. Tosin elätti olet nytkin. 

Vierailija
174/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lokkipojalla on kumminkin laaja kaveriverkosto ja paljon ystäviä. Ehkä sieltä on imenytkin tämän lokkiuden. Tunnen kyllä muutamia, joilla "normaali" näkemys elämästä eli ensin opiskellaan ja sitten töihin.

Mutta paljon (enemmistö?) on näitä, jotka chillaavat ja "tekevät musaa". Kaikille ei mitenkään voi aueta ura, mikä elättää.

Koulussa poika vielä veteli huippuarvosanoja, mutta intin jälkeen asiat alkoivat luisua minun ulottuviltani. Yli kakskymppistä on äidin aika hankala ohjata mihinkään, mitä ei itse halua.

ei muuta kuin potku persuksilleen ja eläkööt elämänsä kuinka taitaa.. EI kannata sinne kaataa sinun rahojasi vaan anna selviytyä itse.

Vierailija
175/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi että hänen kaltainen ajattelu on melkein trendi nuorten keskuudessa :( kauhea ajatella heidän tulevaisuuttaan.

Hei, ollaan samixii! Mun 24 v poika myös karttaa työntekoa JA opiskelua, on mieluummin wannabe itseoppinut taiteilija.

Kotona saa asua ilmaiseksi, äitinä olen sen velkaa.

Mutta kun kyseli ttt, alkoivat tuupata kaikenlaista työnhakua, opiskelemaanhakua jne. Eikä tilille kilahtanut killinkiäkään.

No, aika näyttää. Ehkä elätän tulevaa neroa, joka ostaa minulle eläkepäiviksi palatsin.

(sarkasmia).

Kyllä kuuluu kilahtaa vähintään alennettuna jos ei ole omaisuutta eikä tilillä rahaa. Vaikka ei osallistuisi yhtään mihinkään. Pistäkää valitusta kehiin.

Tosin poikasi kannattaisi ottaa oma asunto koska vanhempansa luona asuvan perusosa on pienempi kuin yksinasuvan. Eikä siellä asunnossa tarvitse jatkuvaan olla. Asunnon maksaa myös kokonaan asumistuki ja toimeentulotuki kunhan sen vuokra on alle kunnan maksimin.

No sitähän minäkin, että jotain olisi pitänyt saada. Poika ei halunnut selitellä asiaa sen enempää minulle, niin en tiedä oliko Kelan päätös oikein. Hänelle voi tulla jotain satunnaisia gramex ym tilityksiä, mutta niillä ei pitkälle pötki. Itse annan taskurahaa käteisenä.

En jotenkin jaksa enää puuttua mihinkään, kun on vastahakoinen avautumaan.

Ala vaatia vaikka ruokarahaa  50-100e/kk jolloin pojan on pakko ottaa vastuuta edes toimeentulotuen hakemisesta jos ei saa rahoja kokoon muuten. Toimeentulotuen määrä on 350e/kk tai jos on alennuksia niin 20-40% vähemmän. Hänellä kuuluu olla omaa rahaa edes vähän eikä aikuisen lapsen elättäminen kuulu sinulle. Jos tulee kiletävä päätös niin katsotte päätöstä vaikka yhdessä ja poikasi valittaa päätöksestä. Tuolla menolla ei hyvä heilu jos ei ole omia tuloja yhtään vaan on vanhemman talutusnuorassa. Lisäksi saattaa katkeroittaa jos myöhemmin huomaa että olisikin ollut oikeus ja valtio säästi tuhansia vain koska ei älynnyt ottaa asiasta selvää.

Vierailija
176/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on vielä perinteisiä reippaita vasemmistolaisia nuoria, joille kelpaa työ kuin työ. 

Eivät ole nökönuukia työn suhteen. Näitä nuoria on silti reippaasti enemmistö, vaikka kovasti yritetään leimata nuoria laiskoiksi ja syrjäytyneiksi.

Syrjäytyneet ja laiskat nuoret ovat perineet oikeistolaiset yksilönvapaudelliset arvot. Laskelmoivat ettei taloudellisesti kannata työnteko ja monesti perustelevat huumeidenkäyttöäänkin "yksilönvapaudellisilla argumenteilla".

Terve vasemmistolainen nuori käy vaikka työharjoittelussa ja elää raitista sosiaalista elämää yhteisen hyvän eteen.

Vierailija
177/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieti jos kaikki ajattelisivat kuten poikasi?

kaatuisi tämäkin sirkus ja päästäisiin kaikki elämässä eteenpäin

Vierailija
178/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

F

Eli jenkit ovat helvtin sosialistisia?

Vierailija
179/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tietoisia että osa näistä nuorista parikymppisistä loisista HALVEKSUU työssäkäyviä ja korottavat itsensä heidän yläpuolelleen,

Mulla yksi tuttu tällainen ja hän selitti että loiset työnvieroksujat ovat ELIITTIÄ kun ovat älykkäitä ja kieltäytyvät porvarin pääoman kasvattamisesta.

Työssäkäyvät ovat sotten TYHMIÄ LAMPAITA joita on oikein kupata kun ovat niin tyhmiä että alistuvat porvarille, ja heidän selkönahastaan on pikeus sitten repiä elanto tälle loisivalle ”eliitille”.

Meinasin antaa ympäri korvia tälle nuorelle miehelle. Teen liki 50-tuntista työviikkoa ja palkasta otetaan puolet veroina pois että tää h-vetin parasiittiarmeija saadaan elätetyksl.

T. Ahkera johtaja

Teet pitkää päivää, maksat veroja, olet mielestäsi hyvä esimerkki nuorelle. Ei nuoret halua olla noin katkeria ja kiukkuisia. Melkein käytit fyysistä väkivaltaa ( ajattelit). Aika paskat tulevaisuudennäkymät.

Vierailija
180/341 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten kannatus nousee tai ainakin pysyy hyvänä, kun ei tarvitse kantaa parlamentaarista vastuuta.