Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko kaikki miehet pettäjiä?

Ketoneilikka
10.08.2019 |

Olen 45 v. Keväällä ajattelin rohkaistua ja laitoin Suomi24 Treffit -palstalle ilmoituksen. Puolen vuoden kokemuksella tuntuu, että 80% ikäisiäni miehiä on varattuja perheenisiä etsimässä salasuhdetta. Kotona ei "saa" seksiä, on yksinäinen olo, vaimo ei ymmärrä. Profiileissaan nämä kuvailevat olevansa luotettavia, kilttejä, ottavansa naisen tunteet huomioon, hyväsydämisiä – ilmeisesti siis jos ei lasketa sitä, että ovat valmiita pettämään puolisoaan. Jotenkin totaalisen masentavaa. Nykyään mietin tutuistakin pariskunnista, että onko toinen netissä etsimässä salaseuraa. Vai olenko nyt vaan itse vanhanaikainen, kun en halua sekaantua sellaiseen, että joku pettää avullani puolisoaan ja aiheuttaa ehkä isoakin murhettta?? Toistaiseksi olen ajatellut, että mieluummin olen yksin kuin sekaannun tuollaiseen, mutta olenko vain pihalla?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on positiivinen nettideittikokemus. Lukuisten sammakoiden jälkeen toki...

Löytyi mies joka ei ravaa baareissa eikä roiku somessa.

Eikä edes lapsia:) Alkuun mietitytti juurikin tuo ettei ole sellainen " menevä" jollaisiin olen aiemmin tottunut... mutta pois en enää vaihtaisi!

Vierailija
82/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat pettäjiä, nuorimmasta vanhimpaan.

Näin on ja tulee olemaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollisen miehen tunnistaa siitä että ei juo alkoa ja viihtyy kotona. Jos on paljon menoja on paljon kiusauksia. Naiset vaan tuntuu haluavan menevän miehen. Ei kelpaa rauhallinen mies joka viihtyy kotona.

:D :D :D mun rakastajani kyllä juo alkoholia, mutta hoitaa pettämiset ollessaan täysin selvinpäin. Hän yleensä käy vieraissa työaikana, joten illat ja viikonloput voi pyhittää perheelleen.

Vierailija
84/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki naiset prostituttioita

Vierailija
85/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on positiivinen nettideittikokemus. Lukuisten sammakoiden jälkeen toki...

Löytyi mies joka ei ravaa baareissa eikä roiku somessa.

Eikä edes lapsia:) Alkuun mietitytti juurikin tuo ettei ole sellainen " menevä" jollaisiin olen aiemmin tottunut... mutta pois en enää vaihtaisi!

Millaisen sammakkoarmeijan läpikäyntiä se vaati, oppiko niitä edes tunnistamaan ettei aivan jokaiseen tarvinnut haaskata yhtä paljon aikaansa?

Vierailija
86/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskollisen miehen tunnistaa siitä että ei juo alkoa ja viihtyy kotona. Jos on paljon menoja on paljon kiusauksia. Naiset vaan tuntuu haluavan menevän miehen. Ei kelpaa rauhallinen mies joka viihtyy kotona.

:D :D :D mun rakastajani kyllä juo alkoholia, mutta hoitaa pettämiset ollessaan täysin selvinpäin. Hän yleensä käy vieraissa työaikana, joten illat ja viikonloput voi pyhittää perheelleen.

Jep, kuka tahansa voi esittää muuta mitä on, pettäminen on luokattoman helppoa. Tämän kun oppii riittävän nuorena niin parisuhteista tulee vaikeita toteuttaa. eri

Vierailija
87/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

82 vastaa...

Osasta huomasi heti mitä olivat vailla, osasta ei....

Aikamoista sontaa on nettideitit täynnä. Niinpä tämän nykyisen kanssa meni tosi pitkään ennenkuin uskalsin luottaa. Nyt jo reilu vuosi yhdessä ja joskus edelleen iskee epäusko, että voiko tämä olla tottakaan että löysin hyvän miehen.

Ja nii, tosiaan tää oli 26 mies jonka tapasin netin kautta. Oli siellä muutama ok tyyppi ennen tätäkin, suurin osa ei kyllä napannut yhtään. Oli epätoivoista roikkujaa, sitoutumaan haluttomia, seksin perässä juoksevia ja osa valehteli suunnilleen kaikesta... ja osa oli aivan takuulla varattuja vaikka muuta väittivät.

Vierailija
88/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja vain miehet pettävät, se ei siis ole naisille mahdollista edes osallistua moiseen.

Vierailija
89/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Ongelma on siinä, että tasonne ei riitä saamaan niitä kunnollisia miehiä.

Vierailija
90/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja vain miehet pettävät, se ei siis ole naisille mahdollista edes osallistua moiseen.

Ideaalihan olisi, että pettäjät pariutuvat keskenään, ja uskolliset keskenään. Toteutus ontuu.

Vierailija
91/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Osalle ei edes mahdollisuutta tarjoudu ja moni on perjaatteellinen. Harmi kun koko mieskunnan maineen pilaavat muutamat näkyvät häntäheikit. Töissäkin yksi, joka tämän tästä kertoo "läheltäpiti" tilanteista oman pettämisesnsä tiimoilta.

Vierailija
92/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Osalle ei edes mahdollisuutta tarjoudu ja moni on perjaatteellinen. Harmi kun koko mieskunnan maineen pilaavat muutamat näkyvät häntäheikit. Töissäkin yksi, joka tämän tästä kertoo "läheltäpiti" tilanteista oman pettämisesnsä tiimoilta.

Niinno, niitä, joille ei mahdollisuutta edes tarjoudu, ei oikein voi automaattisesti uskollisinakaan pitää. Olivatko sitä, jos sellainen tarjoutuisi.

Vierailija
93/93 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät. Ongelma on siinä, että tasonne ei riitä saamaan niitä kunnollisia miehiä.

Tasoteoreetikko varmaan seuraavana kertoo, mikä tämä taso on.