Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko kaikki miehet pettäjiä?

Ketoneilikka
10.08.2019 |

Olen 45 v. Keväällä ajattelin rohkaistua ja laitoin Suomi24 Treffit -palstalle ilmoituksen. Puolen vuoden kokemuksella tuntuu, että 80% ikäisiäni miehiä on varattuja perheenisiä etsimässä salasuhdetta. Kotona ei "saa" seksiä, on yksinäinen olo, vaimo ei ymmärrä. Profiileissaan nämä kuvailevat olevansa luotettavia, kilttejä, ottavansa naisen tunteet huomioon, hyväsydämisiä – ilmeisesti siis jos ei lasketa sitä, että ovat valmiita pettämään puolisoaan. Jotenkin totaalisen masentavaa. Nykyään mietin tutuistakin pariskunnista, että onko toinen netissä etsimässä salaseuraa. Vai olenko nyt vaan itse vanhanaikainen, kun en halua sekaantua sellaiseen, että joku pettää avullani puolisoaan ja aiheuttaa ehkä isoakin murhettta?? Toistaiseksi olen ajatellut, että mieluummin olen yksin kuin sekaannun tuollaiseen, mutta olenko vain pihalla?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoneilikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te vihaat miehiä noin paljon, niin miksi ihmeessä haluat olla miehen kanssa? En tajua teitä av-mammoja. Olette aivan yhtä irrationaalisia kuin palstan lassukkaprovoilijat.

Missähän kohtaa sanoin, että vihaan miehiä, kun en itse sellaista huomaa kirjoittaneeni? Voisin kyllä melkein vihata ihan ketä tahansa, joka huijaa elämänsä läheisintä ihmistä.

Vihaan pettäjiä, oli ne sitten miehiä tai naisia. Vaikka pettäjiä on paljon ei se tarkoita, että kaikki miehet on sellaisia.

Vierailija
22/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te vihaat miehiä noin paljon, niin miksi ihmeessä haluat olla miehen kanssa? En tajua teitä av-mammoja. Olette aivan yhtä irrationaalisia kuin palstan lassukkaprovoilijat.

Ei me miehiä vihata, pettureinakin ne on ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman samaa kommentointia kuin että miehet sai aikanaan mennä kukasta kukkaan ja naiset ei. Ketä ne miehet pani, ellei naisia. Ihmeellisiä ajatuksia teillä. kaikki miehet ei käy vieraissa, mutta moni käy jos on mahdollisuus. Henkilökohtaisesti en kävisi vaikka saumoja olisi jatkuvasti. Toki olen rakastunut erääseen...

mies51v

Pari päivää sitten sä olit sinkkumies, ylpeä sovinisti ja naistenkaataja, jolla ei ole mitään kiirettä parisuhteeseen.

Siis olen. Pitäisikö minun olla sinkkunan uskollinen jollekin? Olen rakastunut ja sen takia ei kiinnosta muut naiset

mies51v

Vierailija
24/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
25/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Itse ainakin tunnen paljon miehiä, jotka ovat uskollisia vaimolleen tai tyttöystävälleen. Ne on monet kyllä uskonnollisia ja ei käytä esim.alkoholia ollenkaan. Vaikuttaakohan se asiaan? Olen saanut sen käsityksen, että monesti petetään helpommin esim.kännissä baareissa. Tai vaikka pikkujouluissa.

Ei uskonnollisuus ainakaan takaa mitään. Julkisin ja tuorein esimerkki siltsun diiler i.

aa

Ei välttämättä takaa, mutta ainakin näillä minun tuntemilla miehillä on sellainen moraali, että heidän mielestään pettäminen on väärin. Ja myös syntiä, Jumala näkee vaikka sitä vaimo ei tietäisikään. Ehkä senkin takia on isompi kynnys mennä vieraisiin. Ja ne ei käy porukalla missään baareissa ja laivareissuilla. Voi olla, että on myös helpompaa pettää kännissä ja varsinkin jos kaikki muutkin tekee niin. Tai ainakin oletan niin, ei ole itsellä kokemusta pettämisestä, ei pettäjänä eikä petettynä.

Vierailija
26/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman samaa kommentointia kuin että miehet sai aikanaan mennä kukasta kukkaan ja naiset ei. Ketä ne miehet pani, ellei naisia. Ihmeellisiä ajatuksia teillä. kaikki miehet ei käy vieraissa, mutta moni käy jos on mahdollisuus. Henkilökohtaisesti en kävisi vaikka saumoja olisi jatkuvasti. Toki olen rakastunut erääseen...

mies51v

Pari päivää sitten sä olit sinkkumies, ylpeä sovinisti ja naistenkaataja, jolla ei ole mitään kiirettä parisuhteeseen.

Siis olen. Pitäisikö minun olla sinkkunan uskollinen jollekin? Olen rakastunut ja sen takia ei kiinnosta muut naiset

mies51v

Ei kiinnosta muut naiset, mutta rakastuneenakin niitä on oltava? Viime viikolla teit aloituksen, jossa kyselit palstalaisilta pitäskö sun mennä panemaan eksääsi. On mielenkiintoista tuo oirehdinta rakastuneella miehellä...

Vierailija
27/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostettakoon nyt vielä, että en todellakaan vihaa miehiä, mutta valehtelua ja huijaamista kyllä vihaan. (En myöskään voi tietää, millaisia yhteydenottoja miehille tulee treffipalstalla.) Rehellinen avoin suhde, polyamoria ja vaikka mikä ryhmäseksi tai orgiat on ihan ok, jos kaikille osapuolille on selvää, missä mennään. 

Vierailija
28/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Ei kiinnosta muut naiset, mutta rakastuneenakin niitä on oltava? Viime viikolla teit aloituksen, jossa kyselit palstalaisilta pitäskö sun mennä panemaan eksääsi. On mielenkiintoista tuo oirehdinta rakastuneella miehellä...

Viime viikolla? Linkkiä kiitos.

mies51v

Vierailija
29/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollisen miehen tunnistaa siitä että ei juo alkoa ja viihtyy kotona. Jos on paljon menoja on paljon kiusauksia. Naiset vaan tuntuu haluavan menevän miehen. Ei kelpaa rauhallinen mies joka viihtyy kotona.

Mulle kelpaisi kyllä mies,joka ei juo ja viihtyy kotona :).En itsekkään juo.Ja juokse koko ajan jossain.

Vierailija
30/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa.

Tapasin taannoin netissä miehen, joka laittoi ihan kasvokuvansa ja oli ihan puhelinnumerollaan. Tavattiin muutamia kertoja. Ei lirkutellut liikaa, lähetteli joskus viestejä, miten toivoisi yhteistä elämää jne

Ihastuin vähän, myönnän.

Eräänä päivänä olin kotonani askareissani ja puhelin soi. Tämän herran vaimo soittaa. Oli melkolailla rauhallinen, tenttasi nimeäni ja missä ollaan tavattu. Pistin silloin luurin kiinni kun piti haukata vähän happea.

Nainen oli jättänyt pitkän viestin vastaajaan. Puhui koko ajan rauhallisesti.

Miehellä kaikki liitot kariutuneet pettämiseen. Nainen kuulemma antanut seksuaalisesti kaikkensa. Hänellä kokoajan alituinen pelko ja oli ratsannut silloinkin miehen puhelimen.

Kurkkasin joskus naisen facebookia, on täynnä päivityksiä lomareissuilta yms. Monista ei ole eroamaan, yksinäisyys on liian suuri peikko.

Mutta se äijä kuvotti niin, että ei voi enää luottaa edes sinkkuna esiintyviin miehiin.

Vierailija
31/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Viime viikolla? Linkkiä kiitos.

mies51v

Keskustelu on poistettu.

Mutta älä huoli, löydät sen googlettamalla välimuistitoiminnolla. "Onko jollain jotain sitä vastaa että... ...menen panemaan exää?" ja puumerkki alla. 3.8.2019 klo 19:48. Vauva-sivuston omakin haku sen löytää otsikolla, muttei tosiaan avaa enää.

Vierailija
32/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä pettäviä ihmisiä paljon. Miehiä ja naisia. Itse en ole pettänyt (olen mies), mutta mua on petetty. On myös paljon ihmisiä, jotka jättävät kumppaninsa kun tämä sairastui vakavasti tai suljettujen ovien takana ovat väkivaltaisia joko henkisesti tai fyysisesti. On varkaita ja valehtelijoita. Kaikkiin ei vain ole luottamista.

Uskon, että suurin osa ihmisistä on jotenkin hajalla. Siitä iso osa kaikesta ihmisen "pahuudesta" johtuu. En juuri jaksa moralisoida tai syytellä ketään siksi, että tämä on jostain syystä heikko ja esimerkiksi pettää puolisoaan tai ryyppää, mutta itse koitan työstää näitä asioita itsessäni ja pidän ihmisistä, jotka niinikään ovat itselleen ja muille rehellisiä.

Miehiä ja naisia on erilaisia. Ihmisiä on laidasta laitaan. Eivät kaikki petä.

Vierailija
33/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ellei ole kehittänyt henkisesti itseään johonkin suuntaan tai muuten uskollista sorttia.

Vierailija
34/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Tää kuvaa aika yhtä ongelmaa mihin törmää nykyään. Ihastuneella/rakastuneella miehellä voi olla pano- ja irtosuhteita samaan aikaan kun tapailee mua. Itse en kykenis tuollaiseen ja tuollaisen ilmeneminen pidemmän tapailun jäljiltä ällöttäis aika lujaa. Joo, ihmistä ei voi omistaa, mutta arvomaailma poikkeaa melkoisesti.

Vierailija
35/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä pettäviä ihmisiä paljon. Miehiä ja naisia. Itse en ole pettänyt (olen mies), mutta mua on petetty. On myös paljon ihmisiä, jotka jättävät kumppaninsa kun tämä sairastui vakavasti tai suljettujen ovien takana ovat väkivaltaisia joko henkisesti tai fyysisesti. On varkaita ja valehtelijoita. Kaikkiin ei vain ole luottamista.

Uskon, että suurin osa ihmisistä on jotenkin hajalla. Siitä iso osa kaikesta ihmisen "pahuudesta" johtuu. En juuri jaksa moralisoida tai syytellä ketään siksi, että tämä on jostain syystä heikko ja esimerkiksi pettää puolisoaan tai ryyppää, mutta itse koitan työstää näitä asioita itsessäni ja pidän ihmisistä, jotka niinikään ovat itselleen ja muille rehellisiä.

Miehiä ja naisia on erilaisia. Ihmisiä on laidasta laitaan. Eivät kaikki petä.

Mulla on nuorempana useampi seurustelu, päättyneet tänkaltaiseen epärehellisyyteen tai pettämiseen. Vaikea ottaa riskiä enää, jos se lyhyen suhteen jälkeen tuntui pahalta, miltä se tuntuu pidemmän suhteen jäljiltä. Välillä epäilyttää etten vain osaa tunnistaa sitä luottamuksen arvoista ihmistä.

Vierailija
36/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suomi24 ole kommentoitu sellaiseksi paikaksi, josta ei kannata etsiä?

Vierailija
37/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoneilikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän kohtaa sanoin, että vihaan miehiä, kun en itse sellaista huomaa kirjoittaneeni? Voisin kyllä melkein vihata ihan ketä tahansa, joka huijaa elämänsä läheisintä ihmistä.

Kyllä vihaat. Vaikka otsikko on muotoiltu kysymykseksi, oikeasti tarkoitat väittää, että kaikki miehet ovat pettäjiä. Sellainen ajatus, että kaikki miehet ovat yhtään mitään - vaikka samaan aikaan naiset arvatenkin ovat yksilöitä - kertoo totaalisesta halveksunnasta puolta ihmiskuntaa kohtaan. Et ole valmis heterosuhteeseen, koska et kykene näkemään miestä ihmisenä, vaan jokainen mies edustaa sinulle jotakin vihattavaa ja halveksuttavaa. Olisit onnellisempi naisen kanssa tai yksin.

Vierailija
38/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoneilikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vihaat. Vaikka otsikko on muotoiltu kysymykseksi, oikeasti tarkoitat väittää, että kaikki miehet ovat pettäjiä. Sellainen ajatus, että kaikki miehet ovat yhtään mitään - vaikka samaan aikaan naiset arvatenkin ovat yksilöitä - kertoo totaalisesta halveksunnasta puolta ihmiskuntaa kohtaan. Et ole valmis heterosuhteeseen, koska et kykene näkemään miestä ihmisenä, vaan jokainen mies edustaa sinulle jotakin vihattavaa ja halveksuttavaa. Olisit onnellisempi naisen kanssa tai yksin.

Raflaava otsikko, mutta ei ap:lle varmaan hirveän luottavainen kuva syntynyt saamiensa vastausten perusteella.

Tämä miesvihahuutelu on sitten tapa kääntää huomio muualle. eri

Vierailija
39/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat

Vierailija
40/93 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoneilikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää taas. Et tiedä minusta mitään. Otsikko on kysymysmuodossa ja muotoilin sen ns. "klikkiotsikoksi", koska täällä aloitukset hautautuvat nopeasti. Suhde naisen kanssa ei todellakaan kiinnosta tippaakaan. "Jokainen mies edustaa sinulle jotakin vihattavaa ja halveksuttavaa" – tiedoksi vaan, että minulla on ihanat isä ja isäpuoli, kaksi mahtavaa veljeä ja monta miesp. serkkua, joita suuresti arvostan, ystävistä puhumattakaan.