Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne kun on kateellinen kauneudesta....

Vierailija
10.08.2019 |

Miten olette selvinneet?
Oletteko voineet kääntää sen onnellisuudeksi toisen puolesta?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisten kauneus ole omasta kauneudestani pois! Yritetään kaikki muistaa se ja juhlia omaa, uniikkia kauneuttamme! <3

Vierailija
42/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin anonyymina uskallan sanoa, etten pidä kauniista ihmisistä. Joo joo, tiedän ettei kukaan voi ulkonäölleen mitään hyvässä eikä pahassa mutta silti. Olen kateellinen ja ajattelen helposti että kauniit ihmiset ovat jotenkin muuten vajavaisia, tyhmiä tai ilkeitä tai jotain vaikka näin ei ole. Olen sortunut työpaikkakiusaamiseen asti ihan sen takia, että kollegani oli hyvännäköinen. Hävettää myöntää käytökseni edes nimettömänä, mutta kauneus on kuitenkni varsinkin naiselle paras lahja mitä voi saada. 

Viestisi pohjalta väitän, että aivokapasiteetti on naiselle paras lahja mitä voi saada...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin anonyymina uskallan sanoa, etten pidä kauniista ihmisistä. Joo joo, tiedän ettei kukaan voi ulkonäölleen mitään hyvässä eikä pahassa mutta silti. Olen kateellinen ja ajattelen helposti että kauniit ihmiset ovat jotenkin muuten vajavaisia, tyhmiä tai ilkeitä tai jotain vaikka näin ei ole. Olen sortunut työpaikkakiusaamiseen asti ihan sen takia, että kollegani oli hyvännäköinen. Hävettää myöntää käytökseni edes nimettömänä, mutta kauneus on kuitenkni varsinkin naiselle paras lahja mitä voi saada. 

Nostan hattua että pystyt myöntämään tämän edes nimettömänä. Itselläni on samoja tunteita vaikka vaikea myöntää niitä edes itselleen...en ole ikinä varsinaisesti kiusannut ketään mutta pyrkinyt kyllä sulkemaan porukasta just tuon kateuden takia. En haluaisi olla näin p*ska ihminen. Olen itse ihan tavallisen näköinen, en nyt varsinaisesti ruma mutta pulleuteen taipuvainen ja mitättömän näköiset piirteet, pienet silmät ja iso nenä, hampaatkin vinot. 

Vierailija
44/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestisi pohjalta väitän, että aivokapasiteetti on naiselle paras lahja mitä voi saada...

Kertoo se ehkä jostain kapasiteetista, että pystyy tämän myöntämään ja osaa käytöstään edes hävetä. Ja tietää, ettei kauniit ole tyhmiä tai ilkeitä. Kiusaaminen on aina väärin, mutta kateudella tekee vahinkoa ennen kaikkea itselleen. 

Vierailija
45/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut naisen kauneudelle kateellinen, osaan arvostaa kauneutta, se ei herätä kateutta vaan saman reaktion kuin katsoisi vaikkapa komeaa miestä.

Vierailija
46/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etua oikeasti on kauneudesta?

Vähän keskivertoa, tyhmemmät ja irstaammat miehet piirittävät. Näen sen pitkänä miinuksena. Ja tosiaan jotkut kateelliset naiset syrjivät. Siinäpä sitä onkin etua kerrakseen.

Uskottavuus on myös joskus hakusessa.

Vierailija
47/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ulkonäöllä tai älyllä siunattu. 😂

Vierailija
48/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä etua oikeasti on kauneudesta?

Vähän keskivertoa, tyhmemmät ja irstaammat miehet piirittävät. Näen sen pitkänä miinuksena. Ja tosiaan jotkut kateelliset naiset syrjivät. Siinäpä sitä onkin etua kerrakseen.

Uskottavuus on myös joskus hakusessa.

Saattaahan siitä etuakin olla, kuten vaikkapa huippumallit jotka luovat sillä kauneudellaan uraa.

Ennen olin sitä mieltä että "kauniit" eivät ole etuoikeutetumpia kuin muut, mutta palsta on osoittanut asian vääräksi, oli kyseessä mikä tahansa aihe, jos kohteena on kaunis nainen niin nostetaan kateus-kortti, joten saattaahan se kaunis vähän helpommalla päästäkin, joissakin asioissa ainakin.

Toisaalta kaikissa ominaisuuksissa on hyvät ja huonot puolensa, kuten kauneuskin se on vain ominaisuus muiden joukossa.

Vierailija
49/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä maailma. Nimittäin, itsestäni en tunnista tuota tunnetta sellaisenaan. Sen sijaan en pidä naisista, jotka astuvat samaan tilaan kuvitellen, että kyseessä on jokin kauneus- tai vetovoimaisuusnokittelu. Se haisee eleissä, ilmeissä ja muusta käytöksestä läpi, vaikka kuinka koittaisi verhota tavanomaisen muodolliseen käytökseen. Siitä tulee itselle aika ikävä ja loukattu olo, sillä en minä ole huomion ja miesten perässä juoksemassa. Useimmiten kun nämä tilanteet ovat kuitenkin ihan työ-, opinto- tai harrastetilaisuuksia. Eli siis, missä toimitaan ihan ryhmässä ja ihmisenä ihmisille. 

Kaava lisäksi on aika erikoinen: ensin nämä muidut pyrkii ihan kylkeen kiinni ja ovat koko ajan perässä kulkemassa kuin minäkin ylimpänä bestiksenä. Rasittavaa. Kuitenkin kaikenmaailman hymähdyksiä, niskojen nakkelusta, piilo-alentavista kommenteista kuitenkin pystyy ihan riittävästi päättelemään, että se seuraan liimautuminen on jotain ihan muuta kuin että löysimpä uuden kivan kaverin. Sitten seuraavana vaiheena on sitten etääntyminen ja alkaa käydä vähän kaikille ilmi, että kumpikaan osapuoli ei oikeasti ihan hirveästi siedä toista. (Kuinka yllättävää, daa.)

Joku joskus on sanonut, että naisia on karkeasti kahdenlaisia: on niitä, jotka pätevät yläpäällä ja sitten niitä, jotka pätevät alapäällään. Ikävää on vain, että nämä alapääpätijät kuvittelevat, että kaikki tekevät samaa. Uutinen: eivät tee. Siinä tulee sille nokiteltavalle vain inhottava olo. Tottakai sitä haluaisi ottaa hajurakoa tuollaiseen tapaukseen, mutta miten sitä kohteliaasti hätistää toisen perästä kulkemasta? Tai muutoinkin, että antaa toisen ymmärtää, ettei nyt vain oikeasti hotsita leikkiä tuollaista typerää leikkiä hänen kanssaan. Sitä vähän tahtoo hermostua, kun toinen pyrkii tökkimään koko ajan johonkin, mistä tulee itselle epämukava olo. 

Ja jos jotakuta kiinnosti, niin olen keijukaisrakenteinen, mutta aika pallinaama kasvoiltani. Itse olen lähinnä iloinen, että minulla on neljä toimivaa raajaa ja ajatteleva pää. 

Vierailija
50/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä kadehtia "kauneutta", joka on jo sanana abstrakti. Kaunis yhden mielestä ei välttämättä miellytä toista. Minä en ole koskaan nähnyt niin kaunista, siis omasta mielestäni kaunista, että kadehtisin. Joitakin kauniita naisia olen nähnyt ja ihailen heitä. Sitten on näitä kaikenmaailman "kaunottaria" jotka luulevat olevansa kauniita. Oikeasti kaunis ihminen oli esim. Ava Gardner nuorena tai Vivien Leigh, ja en todellakaan kadehdi heitä vaan ihailen.

Vierailija
51/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on joskus jätetty ulos porukasta ulkonäön takia. Tämä on tuntunut hyvin kipeältä, vaikka minua on sanottu kauniiksi.

Vierailija
52/52 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku yleensä just jos on samantyyppinen ku itse, niin sen kokee ns läheiseksi.. Ku taas jos aivan erilainen, niin ei herää mitää samaistumisen tunnetta 😊