Sinä työtön, kauanko olet ollut työtön?
Eli kuinka kauan olet ollut työtön? Voit kertoa myös ikäsi, ammattisi ym.
Kommentit (10)
18 vuoden työura päättyi YT neuvotteluihin ja tukipakettiin. Keväällä tein keikkatöitä, mutta nyt olen ollut "työttömänä" kesän ajan. Seuraavaksi pitäisi miettiä mitä tässä aikoo isona tehdä. Rahat ei onneksi hetkeen lopu. työttömyyskorvauksia alan saada vasta loppuvuonna ja keikkaakin ajattelin tehdä.
13kk. Torstaina kävin työhaastattelussa, saa nähdä valitaanko minut :)
Niin kauan, että minut pakotetaan ilmaistöihin orjuuteen, olenkin kauhulla odottanut milloin:( Haluaisin ennemmin eutanasia-piikin kuin noihin kusetuksiin, mutta eihän sitäkään köyhälle, nujerretulle suoda. Juu, voisin kävellä junankin alle, mutta inhimillisempää tuo piikki olisi, ja varmempikin jonkun sen suorittaessa. Enkä ainakaan jänistäisi alta pois
Koko elämäni. En mene töihin vaikka maksettais.
Noin vuoden ja kaksi kuukautta. Ikää alle 30v. Työkokemus ei riitä omalle alalle, eikä paljon muuallekaan. Voisin varmaan saada töitä henkilökohtaisena avustajana, kun siitä on eniten kokemusta, mutta potentiaaliset paikat ovat aina 300-500 kilometrin päässä, eikä usko riitä siihen, että niihin palkattaisiin tuntikausien matkan päästä muuttava henkilö, vaikka persoonat klikkaisivat miten yhteen. Olen ajatellut jotain käytännöllistä ammatillista koulutusta, että pääsisi edes 9€ jutuista eroon.
Taitaa olla kymmenisen vuotta. Yhden parin viikon pätkän olin välissä töissä ja vuoden koulutuksessa, mutta palkkatöitä en tosiaan ole tehnyt vuosikausiin.
8 kuukautta. Sitä ennen työssä 42,5 vuotta. Luulenpa että olen työttömänä eläkkeelle asti, turha lähteä enää 2 vuotta uutta ammattia opiskelemaan kun eläkkeelle jään 3 vuoden päästä.