Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten moraalittomia voi ihmisistä tullakkaan kännissä. Ja miten niin moni vaan hetken mielijohteesta päätyy panemaan ties kenen kanssa ja miten päin vain ja missä vain.... voi luoja tätä nykyajan seksikulttuuria.
Niimpä, voi luoja miten mahtavaa. :) Enää ei naista kivitetä tai heitetä roviolle jos vaikka pimperoon lipsahtaakin jonkun muun kuin vanhempien valitseman aviomiehen kikkeli.
Vapaa seksi on parasta mitä ihmiskunnalle on tapahtunut!
/66
Tällaisille naisille voitaisiin antaa julkisesti raippoja niin ettei rouva istu viikkoon. Sairaslomaa ei myönettäisi. Lisäksi reiteen tehtäisiin tatuointi merkiksi aviorikoksesta.
Juu, ja kaikki rais kaa vat miehet voi am pua, kyselemättä.
Menin sikakännissä vessaan paskalle. Siinä pytyllä istuessa alkoi oksettaa ja kauhee tilanne kun paska ja oksu tulossa yhtaikaa, en onnistunut kurkottamaan naamaani pesualtaan ylle ykätäkseni sinne. Muistaakseni sitten paskoin niin nopeasti kuin voin ja sitten äkkiä ylös ja etukumaraan ykäämään paskakikkareitten päälle.
En pysty enää vetämään samanlaisia koomakännejä kuin nuorempana mikä on ihan hyvä ! Joku tuossa epäili näitä juttuja keskityiksi, mutta minä ihan oikeasti päädyin taloyhtiön saunaan koisimaan vaikka piti mennä kotiin, oksensin kaverin käsilaukkuun, näytin mäkkäristä tissejä ohikulkijoille, pissasin keskelle kävelykatua, kaaduin ja mursin nenäni.... monesti aamulla sai miettiä missä on ja ja mitä tuli yöllä tehtyä. Tulihan silloin noille jutuille naureskeltua, mutta oikeasti siinä ei ole mitään hauskaa että kävely ja pidätyskykynsä menettänyttä akkaa talutetaan kolmen ihmisen voimin. .
Kerran aivan kamalassa kännissä jotenkin onnistuin pokaamaan helkkarin komean portsarin matkaani, tai no matka jatkui hänen luo toiseen läheiseen kaupunkiin. Hänen talonsa sijaitsi jossain minulle täysin tuntemattomalla alueella. Aamulla kun heräsin niin en kehdannut herättää ja kysyä missä olen joten otin kengät kainaloon ja suuntasin 500m päähän soittamaan isältäni kyytiä kotiin. En tietenkään osannut vastata missä olen joten isäni vastaus "laita sijainti päälle puhelimesta ja katso kartasta". Sillähän se ongelma hoitui kun molemmat "navigoitiin" jossain päin asuinaluetta. Tukka pystyssä, pikkumusta päällä ja kengät kainalossa, oli isällä taas tyttäressä kestämistä. Pääsin kuitenkin ehjänä kotiin ja isäni osti matkalla pari tasottavaa siideriä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kerran aivan kamalassa kännissä jotenkin onnistuin pokaamaan helkkarin komean portsarin matkaani, tai no matka jatkui hänen luo toiseen läheiseen kaupunkiin. Hänen talonsa sijaitsi jossain minulle täysin tuntemattomalla alueella. Aamulla kun heräsin niin en kehdannut herättää ja kysyä missä olen joten otin kengät kainaloon ja suuntasin 500m päähän soittamaan isältäni kyytiä kotiin. En tietenkään osannut vastata missä olen joten isäni vastaus "laita sijainti päälle puhelimesta ja katso kartasta". Sillähän se ongelma hoitui kun molemmat "navigoitiin" jossain päin asuinaluetta. Tukka pystyssä, pikkumusta päällä ja kengät kainalossa, oli isällä taas tyttäressä kestämistä. Pääsin kuitenkin ehjänä kotiin ja isäni osti matkalla pari tasottavaa siideriä. :D
Vähänkö sulla on ihana isä. Itse en ikimaailmassa olisi voinut soittaa. Mut olisi hakattu ja haukuttu. Ei siihen kyllä mitään syytäkään aina tarvittu.
Nuorempana tavoittelin lähinnä ”taju kankaalle”-tilan saavuttamista, ja mokia on niin paljon, niin käsittämättömiä joita ei pysty edes itse ymmärtää että miksi on mennyt sekoilemaan niin, sotkemaan ihmissuhteita ja muuten vaan nolaamaan itsensä. Yhdessä vaiheessa vakiojuttujani oli näyttää tissejä aivan yhtäkkisissä tilanteissa, en vieläkään tiedä miksi. Ja usein nuorena jossain humalan vaiheessa teki mieli olla tosi TOSI kiva jollekin ja lopulta päätyi tunnustamaan rakkautensa tälle, vaikka ei yhtään ollut sellaisia tunteita todellisuudessa. Oon päätynyt tällaisten hölinöitten seurauksena aivan kamalin tilanteisiin. Silti itse ollut vaikea muilta hyväksyä teoille ”kännin piikkiin”-selityksiä, outoa kyllä!
Sitten laskuhumalassa nuorena usein järjestin jos jonkinlaista kohtausta ja itsarilla uhkailua, traumatisoivia tilanteita lähelle sattuneille, näitäkin oli ”kiva” sitten selvitellä kavereiden tai poikaystävän kanssa, kun ihan rehellisesti ainoa selitys toiminnalle oli tajuton humalatila.
Nykyään nelikymppisenä rakastan nousuhumalaa, oon hyvin harvoin kännissä ja sen takia varmaan tuo olo on joka kerta huumaavan ihana, estoton ja vapaa! Sen takia päädyn usein nykyään koomisiin tilanteisiin joissa känninen mamma hakee huomiota ja rakkautta kaikilta, ei siis mitään seksuaalista mut sellaista ”jee ollaan kaikki samaa perhettä me känniääliöt täällä naisten vessassa” tms, nekin hölinät hävettää sitten aamulla kun miettii että miks piti taas olla niin semmonen. Pahempia mokailuja en kehtaa alkaa listailla, mutta tuntuu että koko känni on yleensä miun kohdalla erehdys. Olis helpompaa jos ei olis morkkis-taipumusta!
Olin 14-vuotiaana viettämässä sukujuhannusta, oman perheen lisäksi mökillä oli kaikki isän neljä sisarusta perheineen. Teiniangsti oli päällä pahana ja kun muut sukulaiset lähtivät katsomaan kokkoa, jäin yksinään mökille. Terassille oli jätetty valkoviinihana, mistä sitten join viisi lasillista tyhjään mahaan. Olin 40-kiloinen riuku, joten tuo määrä nousi päähän äkkiä. Kun sukulaiset tulivat takaisin, en pysynyt enää pystyssä ja kieriskelin pitkin pihoja.
Ilta päättyi siihen, että oksensin parvekkeelta terassille muiden tavaroiden päälle ja äiti piteli hiuksiani. Äiti oli itsekkin ottanut vähän viintä eikä tajunnut että olen perskännissä, luuli että olin mahataudissa. Hävettää vieläkin ihan helkkaristi :D En ole tuon jälkeen koskenut alkoholiin ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö sulla on ihana isä. Itse en ikimaailmassa olisi voinut soittaa. Mut olisi hakattu ja haukuttu. Ei siihen kyllä mitään syytäkään aina tarvittu.
Minulle on teini-iästä asti hoettu että oli mitä tahansa ja mihin kellonaikaan tahansa niin kyyti on ja puhelin päällä. Nykyisin vaikka olen 31v. niin tiedän että vanhemmille voi mennä missä kunnossa tahansa (myös ystäväni). Vanhempani eivät käytä alkoholia, muttei myöskään suutu jos kömmin sohvalle baari-illan jälkeen, asuvat siis lähempänä keskustaa kun minä. Joskus olen soittanut äidille kännissä klo4 (nuorempana) bussista etten jaksa kävellä korkkarit jalassa niin hän on tullut vastaan tuomaan minulle lenkkarit ja talutusapua. :D Arvostan, nykyisin olen rauhallisempi vaikka joskus saatan majoittua vanhemmilleni jos en jaksa mennä kotiin.
Tämä ketju on yllättänyt minut. Käytän mielestäni alkoholia aika reippaasti, mutta en voisi kuvitella suurimman osan ketjun asioista tapahtuvan minulle. En ole koskaan sammunut julkiselle paikalle, tullut heitetyksi ulos baarista, hävittänyt omaisuuttani humalassa, laskenut alleni tai pettänyt. Olen kyllä avautunut, sammunut, oksentanut, stalkannut somessa eksiäni ja menettänyt muistini, mutta mitään sellaista, mikä jälkikäteen ajateltuna olisi vastuutonta tai vaarallista, en ole tehnyt. En olisi uskonut, että niin vastuuton käytös, kuin mitä ketjussa kuvataan, on näinkin yleistä, enkä kyllä näe läheskään kaikissa tapauksissa huumoria vaan elämänhallintaongelmia. Virkanainen sammuu ilman alushousuja puistonpenkille koiranulkoilutuslenkillä? Äiti tissuttelee telkkarin ääressä ja kaatuu humalassa lastenhuoneen lattialle?
Joskus tuli otettua aika reippaalla kädellä, nyt olen kuutisen vuotta ollut juomatta. Tämä silti nolottaa edelleen:
Olin kotikaupungissani katsomassa pienehköä ulkoilmakonserttia, eväänä oli jallupullo jota olin hörppinyt aika hyvää tahtia ja olin ihan tuhannen päissäni. Pissihätä yllätti ja mitenkäs muuten sen ratkaiset kun kyykkypissalle läheisen rinteen reunaan. Kesken lorottamisen tunsin, kuinka hissi nousee kurkussa. Yrjösin kaaressa suoraan eteeni ja että tämä jo ei olisi ollut tarpeeksi noloa, toki horjahdin vielä ja kaaduin, no minnekkäs muualle.
Ja niin, konserttialueella näki helposti sinne, minne olin mennyt asioilleni. Eipä yhtään hävettänyt jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Baarista tullessa heitin vettä pysäkillä pajupuskaan. Pieraisin rehvakkaasti ja samalla tuntui kun joku lämmin täytti housut. Paskat housuun. Hiivin pusikkoon ja heitin siellä paskaa täynnä olleet alkkarit menemään. Pyyhin sammaleella mitä pystyin. Kotiin kävellessä toivoin ettei tule ketään vastaan sillä taisin vähän haiskahtaa.
😊😊😊😊😊😊
Moniko muistaa sen miten teininä oltiin syömättä että alkoholi nousisi paremmin päähän? Siitähän seurasi sitten näitä oksenteluja, housuun pissaamisia ja muistinmenetyksiä . Etenkin jollain laihalla teinitytöllä, joka painoi 50 kg ja veti puoli pulloa salmaria tyhjään mahaan! Omista teinikänneistä pahemmat olivat
- Talvipakkasella pissat revityissä farkuissa kotipihan keinuun hyytyminen, ellei isä olisi löytänyt niin olisin paleltunut kuoliaaksi ja sitten vielä haistattelin isälle joka vei minut lämpimään suihkuun.
- Yökerhoon väärennetyillä papereilla livahtaminen ja jatkoille joidenkin kolmekymppisten jätkien luo päätyminen, heräsin ilman housuja miesten joiden nimiä en muistanut välistä.
- Paljaan persuksen näyttäminen poliiseille ja karkuun juokseminen.
- Alkoholimyrkytys ja herääminen sairaalasta.
Vierailija kirjoitti:
Okei... haukkukaa sydämenne kyllyydestä tiukkapipoksi ja ihan mitä tahansa.
Mutta nämä ovat minusta lähinnä surullisia tarinoita. Yksikään ei naurata. Herättää sääliä ja jopa inhoa.
Okei tiukkapipo, mutta miksi siis luet näitä? Otsikosta saa aika nopeasti tietää mitä on luvassa.
Jälkeenpäin on eniten hirvittänyt kaikki sillalta mereen hyppimiset, kallioilla juoksentelut ja kiipeilyt, yleensäkin uiminen tuhannen päissään. Ihme että ei ikinä saatunut mitään, juopon tuuria varmaan...
Olin jäänyt ryyppyreissulla kaupunkiin ja rahaa ei ollut enää edes bussimatkaan. En muista missä mutta sain kinuttua joltain äijältä kyydin kotiin 30kilometrin päähän.
Metsätaipaleella ukko kurvasi metsään, ja vaati minua ottamaan suihin, tai ei vie minua kotiin. Eipä siinä muu auttanut. Äijän mälli haisi ja maistui niin pahalta että oksensin.kuin mätä kananmuna. 🤢
Tämä on niin paras ketju! Nauranut täällä vesi silmissä. 😂 Paras taitaa silti olla tää revä paljaana koirapuistossa goisannut virkanainen. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on yllättänyt minut. Käytän mielestäni alkoholia aika reippaasti, mutta en voisi kuvitella suurimman osan ketjun asioista tapahtuvan minulle. En ole koskaan sammunut julkiselle paikalle, tullut heitetyksi ulos baarista, hävittänyt omaisuuttani humalassa, laskenut alleni tai pettänyt. Olen kyllä avautunut, sammunut, oksentanut, stalkannut somessa eksiäni ja menettänyt muistini, mutta mitään sellaista, mikä jälkikäteen ajateltuna olisi vastuutonta tai vaarallista, en ole tehnyt. En olisi uskonut, että niin vastuuton käytös, kuin mitä ketjussa kuvataan, on näinkin yleistä, enkä kyllä näe läheskään kaikissa tapauksissa huumoria vaan elämänhallintaongelmia. Virkanainen sammuu ilman alushousuja puistonpenkille koiranulkoilutuslenkillä? Äiti tissuttelee telkkarin ääressä ja kaatuu humalassa lastenhuoneen lattialle?
Sama!!! Itsekin olen nuorena ollut aika reipas juomaan, nykyään ajattelen että se jopa tavallaan lähenteli alkoholismia, niin tärkeää viina oli minulle, mutta silti olen lukenut ketjua pääosin järkyttyneenä, vaikka jotkin esimerkit hieman naurattivatkin. Oikeastaan aika tuskallinen ketju, pääosin surkeaa ja surullista ja rankkaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistaa hyvän isän tyttären? Tytär kertoo seksihurjasteluistaan muodossa, jossa on itse aktiivinen toimija ja pystyy olemaan tilanteessa täysivaltainen osapuoli, eikä mitään jää hampaankoloon.
Entä sitten huonon isän tyttären? Tytär kertoo seksihurjasteluistaan häpeillen, "Annoin p*llua"-muodossa, eli kokien itsensä pelkäksi objektiksi ja antavaksi osapuoleksi, ikävien tunteiden siivittämänä ja seksuaalisuuttaan häpeillen.
Heh, hiukan yksinkertaistaen.
Mahtava isä kyllä sinulla portsarin pokaajalla :D
Kyllähän sitä monesti muistaa pätkiä sieltä täältä, mutta kokonaisuutta ei muista, eikä kaikkia yksityiskohtia varsinkaan.