Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
201/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä teininä kaverin kanssa kusella leikkipuistossa, kaveri paskoi lisäksi liukumäkeen jonka seurauksena kaksi isokokoista naista yritti tappaa hänet. He peittivät kädellä suun, repivät, raapivat, löivät ja potkivat sekä heittivät hänen kengät jalasta suihkulähteeseen. Kiskoin parhaani mukaan kaveria vapaaksi huutaen apua, kun he kysyivät miksi pidän hänen puolia ja vastasin kyseessä olevan ystäväni he yrittivät lisäksi tappaa minut. Turisti kulki ohi ja pelasti meidät

Vierailija
202/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuin tyttöjen illassa kaverin kämpille nojatuoliin. Sillä välin muut muijat pitivät vatsallani fritsuntekokilpailun. Suurimman fritsun tekijä voitti ja vatsassani oli niitä ainakin tusina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomakännissä kadulta loppuyöksi putkaan. Olin jo kolmekymppinen. Hävettää vielä 10 vuoden päästäkin ihan sairaasti. Eikö tosiaan voitu viedä kotiin tai laittaa taksilla kotiovelle. En ollut riehunut tai muutakaan vaan vain kännissä. En ollut rahaton. Eikä juopumus ole rikos.

Vierailija
204/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on yllättänyt minut. Käytän mielestäni alkoholia aika reippaasti, mutta en voisi kuvitella suurimman osan ketjun asioista tapahtuvan minulle. En ole koskaan sammunut julkiselle paikalle, tullut heitetyksi ulos baarista, hävittänyt omaisuuttani humalassa, laskenut alleni tai pettänyt. Olen kyllä avautunut, sammunut, oksentanut, stalkannut somessa eksiäni ja menettänyt muistini, mutta mitään sellaista, mikä jälkikäteen ajateltuna olisi vastuutonta tai vaarallista, en ole tehnyt. En olisi uskonut, että niin vastuuton käytös, kuin mitä ketjussa kuvataan, on näinkin yleistä, enkä kyllä näe läheskään kaikissa tapauksissa huumoria vaan elämänhallintaongelmia. Virkanainen sammuu ilman alushousuja puistonpenkille koiranulkoilutuslenkillä? Äiti tissuttelee telkkarin ääressä ja kaatuu humalassa lastenhuoneen lattialle?

Sama!!! Itsekin olen nuorena ollut aika reipas juomaan, nykyään ajattelen että se jopa tavallaan lähenteli alkoholismia, niin tärkeää viina oli minulle, mutta silti olen lukenut ketjua pääosin järkyttyneenä, vaikka jotkin esimerkit hieman naurattivatkin. Oikeastaan aika tuskallinen ketju, pääosin surkeaa ja surullista ja rankkaa luettavaa.

Siinä vaiheessa ei ole enää hauskaa jos kuljetaan jalat murtuneina kävelykepeillä tai on leikattu leipävetsellä sormeen luuta myöten. Tossa olisi huonolla tuurilla amputoitu kuolioon mennyt sormi.

Vierailija
205/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!

Suksi nyt vi.t.t.uun siitä jeesustelemasta.

Lisää näitä, nauran ihan vääränä! :'D Omia mokia en pysty edes muistelemaan, ilmeisesti ovat vielä niin tuoreessa muistissa että ei naurata edelleenkään. Jonain päivänä avaudun tänne kunnolla.

Jeesustelua, jos ei naura vatsapohjaansa kipeäksi jutuista, joissa mm. petetään puolisoa ja kerrotaan se hassunhauskana kännimokana?

Ei tarvitse nauraa yhtään, eikä edes hymyillä. Ei näitä tarvitse edes lukea.

Fakta nyt on se, että tähän ketjuun ap toivoi kännissä tapahtuneita mokia. Hän ei pyytänyt moralisointia tai solvausta, vaan niitä kännimokia. Sillä, että sinä et naura näille mokille, ei ole mitään merkitystä. Ihmiset kertovat täällä niitä silti, onneksi.

Jos et keksi muuta kommentoitavaa kuin että naiset h.u.o.ria öyh öyh niin jätä mieluummin kommentoimatta.

/66

Olen itse nainen, ja pöyristelisin tuota käytöstä sekä miehiltä, että naisilta.

Surullista, että tuollainen on nykyään ihan basic-juttua ja hauskaa kommellusta.

Minusta on surullista ettet sinä ole koskaan elämässäsi päässyt mokailemaan kunnolla, ihan kuin harmittaisi itseäsikin. Taisi nuoruus jäädä elämättä.

etusivulla mokansa jakanut n47

Vierailija
206/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammuin tyttöjen illassa kaverin kämpille nojatuoliin. Sillä välin muut muijat pitivät vatsallani fritsuntekokilpailun. Suurimman fritsun tekijä voitti ja vatsassani oli niitä ainakin tusina

Fritsuista tuli mieleen oma kokemus, mutta en sammunut, vaan minusta se oli hyvä idea tehdä minuun fritsuja! Ja kaulaan! Olin 16 ja kaverin 30-vuotias veli vei minut autolla kotiin seuraavana aamuna. Hän ei siis mitenkään liittynyt noihin fritsuihin, mutta eihän mun vanhemmat sitä uskoneet.

Vierailija
207/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllytettynä kaverin kanssa katuperformanssia jossa taputeltiin itseämme R.a.k.a.s-kappaleen soidessa taustalla ja lopuksi ohikulkija yllytettiin mukaan autotieviuhahdukseen. Muijat nostettiin paidat korviin ja jätkä housunsa nilkkoihin tietä ylittäessä. Ja extempore-seurustelusuhteeseen tämän random ohikulkijan kanssa joka osoittautui skitsofreenikkonistiksi ja pikasuhteen jälkeen vainosi minua niin että piti hakea lähestymiskieltoa

Vierailija
208/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te pystytte noin vaan panemaan ilman ehkäisyä jonkun ekan vastaantulijan kanssa?! Tässä kyllä omat kännimokat kalpenee.

Vierailija
209/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baarissa poikaystäväni, tämän veljien ja anoppini kanssa. Bongasin baarista myöhemmin yöllä kavereitani, joille toistelin jatkuvasti että eikös anoppini ole aikamoinen milf, kattokaa tuolla se on, panisitteko jne. Aivan hirveä kuumotus että mitä jos poikaystävä tai velipojat tai anoppi itse kuulivat tästä sönkötyksestä, mutta en ole koskaan kuullut tästä jälkikäteen mitään niin ehkä edes ne kaverini eivät muista...

Vierailija
210/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa terapeuttinen ketju. Olen aina luullut että olen ainut niin hullu että tapahtunut vaikka mitä mutta onneksi on muitakin, kiitos!!!!

Terv se joka vois kirjan kirjoittaa ja tehnyt kaiken mahdollisen ja mahdottoman

Vierailija
211/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te pystytte noin vaan panemaan ilman ehkäisyä jonkun ekan vastaantulijan kanssa?! Tässä kyllä omat kännimokat kalpenee.

Miksi ei, jos ohikulkija vaikuttaa hyvältä ja kipinää löytyy?

Kumin poisjättö on tietenkin se moka.

Vierailija
212/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten moraalittomia voi ihmisistä tullakkaan kännissä. Ja miten niin moni vaan hetken mielijohteesta päätyy panemaan ties kenen kanssa ja miten päin vain ja missä vain.... voi luoja tätä nykyajan seksikulttuuria.

Niimpä, voi luoja miten mahtavaa. :) Enää ei naista kivitetä tai heitetä roviolle jos vaikka pimperoon lipsahtaakin jonkun muun kuin vanhempien valitseman aviomiehen kikkeli.

Vapaa seksi on parasta mitä ihmiskunnalle on tapahtunut!

/66

0/5 HUUTONAURUA

Vierailija
213/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa terapeuttinen ketju. Olen aina luullut että olen ainut niin hullu että tapahtunut vaikka mitä mutta onneksi on muitakin, kiitos!!!!

Terv se joka vois kirjan kirjoittaa ja tehnyt kaiken mahdollisen ja mahdottoman

Sama. Minun jutut on oikeastaan kesyjä ja vain pari kertaa tapahtuneita. Toisaalta tuntuu, että olisin halunnut nuorempana olla joidenkin teidän hauskojen ja rentojen mokailijoiden kaveri. 😂

Vierailija
214/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!

Ja entäs ne näiden parittelukumppanit, jotka selvänä lähtevät jostain roskikselta panemaan kännisen kanssa vaikka oma vaimo on raskaana? Niissä miehissähän ei mitään huoripukin vikaa olekaan?

Vierailija
215/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole kipinää tuntunut enää selvänä löytyvän, jos nämä tyypit on pitänyt jatkossa estää tai jättää oven taa ruikuttamaan.

Vierailija
216/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana taipumusta päätyä säätämään ties kenen kanssa kännissä ollessani. Valitettavasti en yleensä valinnut randomia, vaan jonkun puolitutun, työkaverin tai muun tyypin, johon sitten myöhemminkin piti törmäillä.

Kaamein keissi oli kuitenkin se, kun päädyin baarista silloisen ystäväni (joka oli myös samassa työpaikassa) kämpille. Matkan aikana onnistuin kaatumaan ja venäyttämään nilkkani, mutta vahvasta humalatilasta johtuen se ei valitettavasti menoa haitannut. Panemaanhan siinä toki ryhdyttiin lopulta, seuraavana aamuna heräsin toinen kenkä jalassa, nilkka turvonneena, maskarat poskilla ja puolet omaisuudesta kadoksissa. Nilkutin tieheni ja morkkis oli suunnaton. Kaiken lisäksi pian selvisi, että tämä kaverini oli ollut jo pitkään ihastunut minuun ja saanut nyt sen käsityksen, että vastasin hänen tunteisiinsa. En voi sanoin kuvata sitä syyllisyyden ja häpeän määrää, yhdistettynä krapulaan ja särkyyn.

Vierailija
217/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka ihmettelette miksi pienikin määrä alkoholia saattaa saada aikaan tyhmää käytöstä: Mun kaveri 18-vuotiaana kärsi päänsärystä silloin tällöin. Joskus viikonloppuiltana tavatessamme hän sanoi että otin yhden päänsärkylääkkeen aiemmin, mennäänpä nyt juhlimaan. Pidimme molemmat tanssimisesta, ja se oli aina pääjuttu silloin kun lähdimme viihteelle, emme siis olleet mitään superdokaajia, vaan joimme tyyliin kaksi siideriä yhden illan aikana. Mutta tuo lääke sai hänet aivan kummalliseksi. Hän mm. pissaili julkisilla paikoilla, laukoi rakkauden tunnustuksia ja myös hyvin suorasanaisia kommentteja ihmisten ulkonäöstä. Myöhemmin tietysti häpeili näitä. Eli jos alla on joku lääke, saattaa pienikin määrä alkoholia saada aikaan sekavaa käytöstä. 

Vierailija
218/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole kipinää tuntunut enää selvänä löytyvän, jos nämä tyypit on pitänyt jatkossa estää tai jättää oven taa ruikuttamaan.

Minulle kipinä yhdenyönjutussa ainakin syntyy juuri siitä, että se on yhden yön juttu. Eri tavalla vapautunutta, tuntematon.

Potentiaalisen miesystävän kanssa harvemmin haluan heti panemaan, sillä silloin mies kiinnostaa minua kokonaisvaltaisesti eikä pelkästään seksuaalisesti.

Vierailija
219/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen lähdin baarista tultuani kännissä tunnollisesti ulkoiluttamaan koiran. Hoipertelin koirapuistoon joka klo 4 aamuyöstä oli tyhjä, istahdin penkille ja nukahdin tai sammuin. Heräsin klo 13 tänään ja mikä pahinta minulla oli päällä vain biletoppi, alushousut ja hameen olin ilmeisesti kotona riisunut ennen lähtöä koirapuistoon. Hienoa oli kävellä keskellä päivää koiran kanssa kerrostalojen välistä omalle kämpälle perse ja karvakolmio loistaen. Nyt hävettää niin paljon että mietin muulle alueelle muuttamista. Olen vielä 44v vakavan tosikon oloinen virkanainen, ei mene edes nuoruuden pölhöilystä.

Näitä juttuja on näissä känniketjuissa eli koiran kanssa lähdetty sammumis kunnossa johonkin, miten tässä tapauksessa koiran kävi? Eikö kukaan muka huomannut koiraa ja pitkin pituutta maassa makaavaa ihmistä koko aamuna? Kukaan ei käynyt herättelemässä?

Itse olen kerran todistanut tilannetta kun viereisen talon asukas oli tukkihumalassa tulossa illalla noin kello 22 koiran kanssa jostain. Koetti vetää lukossa olevaa ovea auki ja välillä pyöri pitkin maata ja koira ihmettelee tilannetta. Ihmettelin itse ettei kukaan asukas tullut katsomaan miksi joku repii ja ryskyttää alaovea. Luulin ettei hänellä ollut avainta ja mietin jo menenkö auttamaan, mutta kovassa kännissä olevia ei uskalla mennä auttamaan noin vaan. Olin jo soittamassa johonkin kun tyyppi sitten keksi, että oveen tarvitaan avain jotta se aukeaa ja alkoi kaivella taskujaan. Huolestutti vielä kun koira meni sisäpuolelle ja jos ovi menee taas kiinni ja hihna jää oven väliin. Pitkällisen räpellyksen jälkeen koira ja isäntä pääsivät sisälle ja katsoin tilannetta vielä sen verran, että oletin heidän päässeen asuntoon.

Kaveri tippui kännissä parvekkeelta yöllä ja naapurin mummo oli aamulla katsellut että on sammuneena pihalla eikä viitsinyt herättää kun oli niin lämmin ettei hätää.

Onneksi heräsi ja sai soitettua ambulanssin.

Vierailija
220/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaoin suudelmia kaverin kanssa kännissä rahasta jolla maksettiin itsemme huvipuistolaitteeseen kirkumaan