Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
221/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en muista eilisestä mitään. Mulla on kuitenkin jonkun toisen ihmisen takki. Palauttaisin sen, jos muistaisin, missä juottolassa olin. Muistaakseni itselläni ei kuitenkaan lähtiessä ollut takkia.

Katso verkkopankissa tilitapahtumista jos vaikka olisit sattunut maksamaan kortilla kyseisessä paikassa. Pitäisi näin saada selville missä olit, jos jotain kykenit maksamaan.

Vierailija
222/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia Jurrikamera niin tietää mitä on tullut tehdyksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä rupesin hoilaamaan kurkku suorana Viidestoista yö-kappaletta. Kumma kyllä koko puiston kaikki randomit ernut yhtyivät yhteislauluun 😁

Vierailija
224/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä. Tää on kuin jotain vanhaa Reginaa lukisi.

Vierailija
225/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskassa kävin kusemassa asvaltille bajamajan sijaan. Afrikkalainen mies näki kyykkypissaukseni todeten englanniksi että haluaa panna minua isoon perseeseeni ja tarttui käteeni taluttaakseen minua pusikkoon. Sain riuhtaistua käteni irti otteesta ja notkuin pari varttia järjestyksenvalvojan vieressä yrittäen puhelimitse tavoittaa kadonnutta kaveriani samalla kun ahdistelija vilkutteli minulle pusikon kätköistä

Vierailija
226/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mullekin todella terapeuttinen ketju! Oon aina ollut oman porukkani pelle, joka nolaa itsensä ja aiheuttaa TILANTEITA, joita sitten yhdessä puidaan ja varmaan enemmän viel selkäni takana. Oon aina luullut että oon toivoton tapaus, nyt ymmärrän että seurani on vain ollut liian tiukkapipoista, aion jatkossa olla armollisempi itselleni darrassa. Kiitos känniääliöt❤️

Vierailija
227/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena alkoholiin päin (nyk. Absolutisti). Jätkäkaverit houkutteli kalliolle kännäämään viinipulloa tarjomalla. Tulin sinne ja yksi jannuista päättikin että ottaa viinipullosta itselleen. Huudahdin "minun pullo!" ja riuhtaisin pullon hänen kädestä niin vauhdikkaasti että rystyseni osui vahingossa hänen sepalukseen. Jätkä huudahti munaiskusta ja oma rystyseni oli verillä nahan mentyä rullalle

Vierailija
228/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kännissä tilitysrunoja exälle ja pudotin ne postiluukusta

Vierailija
229/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin kesäyönä nuorena miehenä kotia kohti ja alamäen loppupäässä jyrkässä oikeassa kotikadulle törmäsin katukivetykseen ja lensin nurin. No, selvisin säikähdyksellä ja jatkoin pyörällä matkaa mutta ihmettelin että miksi pyörä menee vasemmalle vaikka ajan suoraan.

No, sarvet olivat siis vääntyneet mikä johti siihen että seuraavaksi ajoin pahki tonttimme piha-aitaa joka oli sellainen rimoista tehty.

Etupyörä jäi jumiin rimojen väliin enkä kännissä saanut pyörää ihan heti aidasta irti. Aikani temmoin.

Viimeiset sata metriä ohjasin sitten oikealle jotta pääsisin suoraan. Kesti varmaan 10 minuuttia se matka. Voitte kuvitella. Olisihan sen fillarin voinut taluttaakin.

Tapahtui n 32v sitten

Vierailija
230/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin circus-klubin eteen ja siitä suoraan jonon jatkeeksi. Portsari kysyi mikä happi ja sopersin että hyvä happi on jolloin päästi sisään. Ennen klubille menoa olin oksentanut roskalavan sisälle ja kaksi ihmistä talutti minua puoli kilometriä puistosta klubille

Vierailija
231/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt yön oudoissa asunnoissa, rappukäytävässä, metsässä, pankkiautomaatti- eteisessä (vai miksi niitä kutsutaan), kaupan kuistilla, autiotalo vintillä..

Vierailija
232/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tullut opittua nuoruusvuosista, että juomapelistä väkevillä ja sen jälkeen saunomisesta ei hyvää seuraa

Vierailija
233/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen lähdin baarista tultuani kännissä tunnollisesti ulkoiluttamaan koiran. Hoipertelin koirapuistoon joka klo 4 aamuyöstä oli tyhjä, istahdin penkille ja nukahdin tai sammuin. Heräsin klo 13 tänään ja mikä pahinta minulla oli päällä vain biletoppi, alushousut ja hameen olin ilmeisesti kotona riisunut ennen lähtöä koirapuistoon. Hienoa oli kävellä keskellä päivää koiran kanssa kerrostalojen välistä omalle kämpälle perse ja karvakolmio loistaen. Nyt hävettää niin paljon että mietin muulle alueelle muuttamista. Olen vielä 44v vakavan tosikon oloinen virkanainen, ei mene edes nuoruuden pölhöilystä.

Näitä juttuja on näissä känniketjuissa eli koiran kanssa lähdetty sammumis kunnossa johonkin, miten tässä tapauksessa koiran kävi? Eikö kukaan muka huomannut koiraa ja pitkin pituutta maassa makaavaa ihmistä koko aamuna? Kukaan ei käynyt herättelemässä?

Itse olen kerran todistanut tilannetta kun viereisen talon asukas oli tukkihumalassa tulossa illalla noin kello 22 koiran kanssa jostain. Koetti vetää lukossa olevaa ovea auki ja välillä pyöri pitkin maata ja koira ihmettelee tilannetta. Ihmettelin itse ettei kukaan asukas tullut katsomaan miksi joku repii ja ryskyttää alaovea. Luulin ettei hänellä ollut avainta ja mietin jo menenkö auttamaan, mutta kovassa kännissä olevia ei uskalla mennä auttamaan noin vaan. Olin jo soittamassa johonkin kun tyyppi sitten keksi, että oveen tarvitaan avain jotta se aukeaa ja alkoi kaivella taskujaan. Huolestutti vielä kun koira meni sisäpuolelle ja jos ovi menee taas kiinni ja hihna jää oven väliin. Pitkällisen räpellyksen jälkeen koira ja isäntä pääsivät sisälle ja katsoin tilannetta vielä sen verran, että oletin heidän päässeen asuntoon.

Koira nukkui kerällä vieressäni kun heräsin eikä sillä ollut hätää. Onneksi ei ollut kukaan herätellyt, se olisi ollut supernoloa. Nyt voin uskotella itselleni ettei kukaan nähnyt.

Vierailija
234/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v päivät päätyy siihen että löysin itseni sängystä miestuttuni sekä hänen veljensä kanssa.

Vierailija
235/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

120

Vierailija
236/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana join liikaa kun tavoite oli sekoilla ja kehua sillä sitten maanantaina koulussa, minun kännisekoiluni vain eivät olleet luokkaa oksensin polisiiauton eteen . Mie nimittäin muutuin ylidramaattiseksi , katoilin ja  uhkailin itsemurhalla ym. En mie edes ollut mitenkään masentunut, alkoholi vain  painoi jotain angstinappulaa! Miuta saatiin hakea kerrostalon katolta missä ulvon hyppääväni, etsiä pimeästä metsästä jonne juoksin sukkasillani ja repi kädessä harppia jolla  viiltelin itseäni...

Nyt näin nelikymppisenä miusta tulee kännissä iloinen halailija. Rakastan nousuhumalaa, kun naamalle pyrkii sellainen typerä virne ja olo on ihanan kevyt.

Vierailija
237/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa terapeuttinen ketju. Olen aina luullut että olen ainut niin hullu että tapahtunut vaikka mitä mutta onneksi on muitakin, kiitos!!!!

Terv se joka vois kirjan kirjoittaa ja tehnyt kaiken mahdollisen ja mahdottoman

Kokemuksia jakoon vaan reippaasti.

Jos ei irtoa, ota pienet kossut😁.

Vierailija
238/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko muistaa sen miten  teininä  oltiin syömättä että alkoholi nousisi paremmin päähän? Siitähän seurasi sitten näitä oksenteluja, housuun pissaamisia ja muistinmenetyksiä . Etenkin jollain laihalla teinitytöllä, joka painoi 50 kg ja veti puoli pulloa salmaria tyhjään mahaan! Omista teinikänneistä pahemmat olivat

- Talvipakkasella pissat revityissä farkuissa kotipihan keinuun  hyytyminen, ellei isä olisi löytänyt niin olisin paleltunut kuoliaaksi ja sitten vielä haistattelin isälle joka vei  minut lämpimään suihkuun.

- Yökerhoon väärennetyillä papereilla livahtaminen ja jatkoille joidenkin kolmekymppisten jätkien luo päätyminen, heräsin ilman housuja miesten joiden nimiä en muistanut välistä.

- Paljaan persuksen näyttäminen poliiseille ja karkuun juokseminen.

- Alkoholimyrkytys ja herääminen sairaalasta.

Olen pahoillani mutta tuo oli kyllä omaa hölmöyttä, olit baarissa joten miehet olettivat sinut täysi-ikäiseksi eikä kukaan kaatanut alkoholia väkisin kurkustasi, vai?

Vierailija
239/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun rivarissa ja toissakesänä joku naapuri pystytti pihalle jättitrampoliinin lasten iloksi. Yhtenä aamuna sitten ´hortoilin kotiin pää täynnä viiniä ja päätin käydä nukkumaan trampoliinin päälle, heräsin kun puolet taloyhtiön muksuista tuijottaa mekko korvissa ja käsilaukku päänalusena kuorsaavaa tätiä. Luikin häpeissäni kotiin ja pian soi ovikello kun yksi lapsosista toi kenkäni, jotka olin potkaissut trampoliinin alle

Luin tätä ketjua viime yönä ja nauroin tälle ihan liian lujaa.

Kännimokien parhaimmistoa; ketään ei satuteta fyysisesti tai henkisesti (lapsillekaan tuskin jäi traumoja), mitään ei rikota tai hukata (kirsikkana kakun päällä nuo kotiin tuodut kengät!) ja koko tapaus on loppujen lopuksi varsin harmiton, mutta hyvin hauska. Jotenkin tuli mieleen Bridget Jones ja vastaavat. :)

Vierailija
240/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Piti nuoleskella kenen  kanssa kanssa tahansa, usein päädyin vielä tämän pussailukaverin matkaan ja aamuisin toinen toistaan suurempia järkytyksiä kun näki "rakkaansa" päivävalossa. Pahin oli joku kuusikymppinen ukko joka oli yöllä mielestäni näyttänyt Richalt Gereltä, olin itse 20...  Kaukana Pretty Woman meiningistä kun luikin karkuun edellisillan meikit pitkin poskia .

- Meikkien korjaus räkäkännissä oli aina yhtä hyvä idea, kerran vahvistin silmien rajat punaisella huultenrajauskynällä ja oli kyllä varsinainen bitch from hell-look.

- Uni tuli missä sattui, kerran löysin itseni  matototelineeltä pitsaloota pään alusena ja toisen kerran  leikkkipuistosta liukumäen alta. Kuljin usein baarireissut pyörällä, kun siiryin takseihin aloin päästä kotiin asti.