Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
901/1118 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena heiluu erään kaupungin keskustassa kännissä, ohitseni meni joku miesjoukko ja yksi tarttui minua takaapäin, en edes pitänyt asiaa pahana. Siinä oli semmonen iso betoninen kukkaistutus kadun vieressä, niin äijä laittoi minut siihen halaamaan kukkia perse pystyyn ja ryhtyi vetämään farkkujani alas. Onneks tajusin ettei hyvä paikka, mutta panetti jo, niin lähdin tämän hepun matkaan. Aamulla heräsin nukkuvan velttomunaisen lihavan miehen viereltä, jolla ei ollutkaan panokykyjä yöllä ollut. Puin päälleni ja lähdin vähin äänin räjähtäneen olemukseni kanssa raa'an kevät auringon häikiessä kulkemaan linja-autoasemaa kohti. Asuin näet toisella paikkakunnalla.

Vierailija
902/1118 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä lähdin ylittämään kaista autotietä, kun näin tuttuja istuvan kirkon kiviaidalla. Kaaduin selälläni ja kalautin takaraivon täysiä asfalttiin, mutta ei haitannut mitään. Nousin ja menin aidalle. Jostain syystä aloin kielaroimaan tyttöpuolisen kaverini kanssa siinä. Oli ehkä jotain esittämistä jätkille. Lesbo en ole, eikä sekään.

Tulipa kokeiltua sekin sitten.

Ei kovin suuri moka nuorelta, mutta muistui nyt mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1118 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaista autotietä = jäistä autotietä

T.Äskeinen

Vierailija
904/1118 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

♦♦♦

Vierailija
905/1118 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla tosi tukevassa humalassa, kun erään kerran (n10v sitten) juottolassa istuin siinä baaritiskillä, vieressä oli eräs puolituttu mies. Tämä mies oli kuskaillut minua ja kaveriani kun olimme teinejä. Mies oli sellanen omituinen, poikamies, hämärän oloinen. Oli kasvoista aika ruma, vaikken niin haluaisi sanoakaan, tai ei ainakaan minun silmää miellyttänyt piirteiltään. Varsinkin kun nauroi, meni kylmät väreet selkäpiissä, sillon teininä.

Nyt kun olin hyvässä humalassa ja n35v, tämä mies alkoi yhtäkkiä näyttää silmissäni peter franzenilta. Muistan miettineeni, että vau, tiedän ettei tämä voi olla totta, mutta onpa toi hyvän näjöinen, tosi kuuma mies. Ajattelin että ei se haittaisi jos hänen kanssaan "lähtisin jatkoille", suunnittelin päässäni, mistään sellasesta ei mies edes puhunut, juteltiin vaan jotain niistä ajoista, kun se meitä kuskaili, kysyi kaveristani jne.

Jatkoin juomista, mietin jo mielessäni miten imisin peterin lekaa ja ratsastaisin tällä auringonnousuun...

ONNEKSI, niin ei koskaan tapahtunut, jotenkin ajauduttiin siitä baaritiskiltä onneksi eri suuntiin. En olisi koskaan herännyt franzenin vierestä.. vaan frankensteinin.

Enkä usko että mitään olisi edes tapahtunut jos olisin sen luoksen lopulta päätynyt, en usko että se on koskaan ollut "sillai" kenenkään kanssa.

Vierailija
906/1118 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
907/1118 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran melkein mokasin kännissä kun olin tapaillut nykyistä miestäni vasta vähän aikaa. En muista mitään muuta kuin että hak kasin täysissä känniraivareissa läppärillä jotain aivan törkeää haukkumamailia sille. Ei mitään muistoa tai käsitystä mikä tuon oli aiheuttanut. Onneksi kuitenkin oli sen verran ymmärrystä jäljellä, että viime tingassa deletoin kaiken. Jos sen olisin lähettänyt, en varmaan nyt olisi naimisissa sen kanssa.

Vierailija
908/1118 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kierin kirkon rappuset alas ja jatkoin iltaa murtuneella ranteella. Aikuisena taas olen leikannut itselleni kalsarikännien aikana "tyylikkään "polkkatukan ja oksentanut ruotsilaivan kannelta sillä seurauksella, että silmälasit lensi mereen. 

Vierailija
909/1118 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin olla tosi tukevassa humalassa, kun erään kerran (n10v sitten) juottolassa istuin siinä baaritiskillä, vieressä oli eräs puolituttu mies. Tämä mies oli kuskaillut minua ja kaveriani kun olimme teinejä. Mies oli sellanen omituinen, poikamies, hämärän oloinen. Oli kasvoista aika ruma, vaikken niin haluaisi sanoakaan, tai ei ainakaan minun silmää miellyttänyt piirteiltään. Varsinkin kun nauroi, meni kylmät väreet selkäpiissä, sillon teininä.

Nyt kun olin hyvässä humalassa ja n35v, tämä mies alkoi yhtäkkiä näyttää silmissäni peter franzenilta. Muistan miettineeni, että vau, tiedän ettei tämä voi olla totta, mutta onpa toi hyvän näjöinen, tosi kuuma mies. Ajattelin että ei se haittaisi jos hänen kanssaan "lähtisin jatkoille", suunnittelin päässäni, mistään sellasesta ei mies edes puhunut, juteltiin vaan jotain niistä ajoista, kun se meitä kuskaili, kysyi kaveristani jne.

Jatkoin juomista, mietin jo mielessäni miten imisin peterin lekaa ja ratsastaisin tällä auringonnousuun...

ONNEKSI, niin ei koskaan tapahtunut, jotenkin ajauduttiin siitä baaritiskiltä onneksi eri suuntiin. En olisi koskaan herännyt franzenin vierestä.. vaan frankensteinin.

Enkä usko että mitään olisi edes tapahtunut jos olisin sen luoksen lopulta päätynyt, en usko että se on koskaan ollut "sillai" kenenkään kanssa.

Hyi, varmaan joku beiget pappapehmokengät jalassa liikkuva limainen peräkammarijuntti olisi menettänyt neitsyytensä kanssasi.

Vierailija
910/1118 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ne sekoilut oli vielä söpöjä, tyyliin  kahden siiderin jälkeen UnelmaSirpaleena 13vee luulee olevansa niin sexy a-kuppeineen ja esittelee kotibileissä  tissiliivejään .D Muistan kyseiset tissiliivit hyvin,   harmaalla pohjalla oli  valkoisia kukkia ja pitsiä olkaimissa. Ekat oikeat rintsikkani! Niitä sitten vilauttelin villapaidan alta finniset kasvot siideristä hehkuen ja typerästi kikatellen. Varsinainen seireeni..

Aikuisena taas ne mokat ovat olleet vähemmän suloisia, etenkin näin keski-iän kolkuttaessa.

- Päätin matkia Hämärästä Aamunkoittoon- leffaa ja kiipesin baarin pöydälle, missä valutin lonkeroa jalkaa pitkin ja koetin saada poikakaverin imemään varpaitani. Ei suostunut ja sain vielä porttikiellonkin.

- Hyppäsin  silloisessa lähiräkälässä niin vauhdilla pöntölle että pönttö kellahti vinoon ja vettä, sekä luulavasti muutakin kuin vettä, alkoi virrata kopin lattialle,. En se minä ollut, se oli Pirkka..

- Oksensin tupakalla ollessa  ruotsinlaivan kannelta sillä seurauksella että sotkin  pitkät hiukseni yrjöön ja olin tippua itsekin alas. Huusin vielä että uimaan, mie meen uimaan!

- Menin puiston yleiseen vessaan ja tarkoitus oli pissata mutta minulla alkoikin menkat, en ollut  tahtonut istua likaiselle renkaalle joten kyykkäsin istuinrenkaan päällä ja menkkasin koko vessan.

- Olin terassilla ja rahat loppui, aloin sitten juoda muiden jämiä pöydistä ja lopulta oksensin terassilla olleen kasvin ruukkuun.

Onhan niitä muitakin.. osaa en luojan kiitos edes muista!

Vierailija
911/1118 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma-Sirpaleena kirjoitti:

Teininä ne sekoilut oli vielä söpöjä, tyyliin  kahden siiderin jälkeen UnelmaSirpaleena 13vee luulee olevansa niin sexy a-kuppeineen ja esittelee kotibileissä  tissiliivejään .D Muistan kyseiset tissiliivit hyvin,   harmaalla pohjalla oli  valkoisia kukkia ja pitsiä olkaimissa. Ekat oikeat rintsikkani! Niitä sitten vilauttelin villapaidan alta finniset kasvot siideristä hehkuen ja typerästi kikatellen. Varsinainen seireeni..

Aikuisena taas ne mokat ovat olleet vähemmän suloisia, etenkin näin keski-iän kolkuttaessa.

- Päätin matkia Hämärästä Aamunkoittoon- leffaa ja kiipesin baarin pöydälle, missä valutin lonkeroa jalkaa pitkin ja koetin saada poikakaverin imemään varpaitani. Ei suostunut ja sain vielä porttikiellonkin.

- Hyppäsin  silloisessa lähiräkälässä niin vauhdilla pöntölle että pönttö kellahti vinoon ja vettä, sekä luulavasti muutakin kuin vettä, alkoi virrata kopin lattialle,. En se minä ollut, se oli Pirkka..

- Oksensin tupakalla ollessa  ruotsinlaivan kannelta sillä seurauksella että sotkin  pitkät hiukseni yrjöön ja olin tippua itsekin alas. Huusin vielä että uimaan, mie meen uimaan!

- Menin puiston yleiseen vessaan ja tarkoitus oli pissata mutta minulla alkoikin menkat, en ollut  tahtonut istua likaiselle renkaalle joten kyykkäsin istuinrenkaan päällä ja menkkasin koko vessan.

- Olin terassilla ja rahat loppui, aloin sitten juoda muiden jämiä pöydistä ja lopulta oksensin terassilla olleen kasvin ruukkuun.

Oletko hakenut apua ongelmaasi?

Yritä käyttää tämä karanteeni aika alkoholista vieroittumiseen.

Varsinkin jos sinulla on lapsia, mieti käyttäytymistäsi.

Vaarannat itsesi ja läheisesi.

Vierailija
912/1118 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena heiluu erään kaupungin keskustassa kännissä, ohitseni meni joku miesjoukko ja yksi tarttui minua takaapäin, en edes pitänyt asiaa pahana. Siinä oli semmonen iso betoninen kukkaistutus kadun vieressä, niin äijä laittoi minut siihen halaamaan kukkia perse pystyyn ja ryhtyi vetämään farkkujani alas. Onneks tajusin ettei hyvä paikka, mutta panetti jo, niin lähdin tämän hepun matkaan. Aamulla heräsin nukkuvan velttomunaisen lihavan miehen viereltä, jolla ei ollutkaan panokykyjä yöllä ollut. Puin päälleni ja lähdin vähin äänin räjähtäneen olemukseni kanssa raa'an kevät auringon häikiessä kulkemaan linja-autoasemaa kohti. Asuin näet toisella paikkakunnalla.

Siis ventovieras meinaa rais kata sinut keskellä katua mitään sanomatta ja lähdet vain mukaan?

Tämän täytyy olla trolli.

Vierailija
913/1118 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelma-Sirpaleena kirjoitti:

Oletko hakenut apua ongelmaasi?

Yritä käyttää tämä karanteeni aika alkoholista vieroittumiseen.

Varsinkin jos sinulla on lapsia, mieti käyttäytymistäsi.

Vaarannat itsesi ja läheisesi.

Olisi lienee pitänyt mainita, että nämä sekoilut tapahtuivat ollessani 13-20 v lapseton sinkku. Nykyään ei enää menojalka vipata.

Vierailija
914/1118 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla suutelin suunnilleen jokaista vapaata miestä, parin kanssa menin pidemmällekin. Toinen sormetti minulle orkut keskellä väenpaljoutta Two Unlimitedin esiintyessä ja  toisen kanssa pantiin bajamajassa. Festareilla oli tatuointibussi ja kävin ottamassa muiston, ison "NO LIMIT" (joo , Two Unlimited) tekstin rintaan.  Junassa olin hehkeä näky kun joltain pussailukumppanilta saatu herpes kukki ylähuulessa, topin alta loisti punottava  tatuointi ja vanhat meikit oli pitkin naamaa, onnistuin silti lumoamaan jonkun vanhemman mutta partoineen ja tatuointeineen hyvännäköisen miehen jonka juotiin kossua tupakkakopissa ja sitten  kanssa pantiin vessassa .

Olin 19-vuotias, villi ja vapaa. Tavallaan ikävä noita aikoja.  Nyt peilistä katsoo väsynyt keski-ikäinen akankuvatus jota alkaa parin viinilasillisen jälkeen nukuttaa.

Vierailija
915/1118 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä kierin kirkon rappuset alas ja jatkoin iltaa murtuneella ranteella. Aikuisena taas olen leikannut itselleni kalsarikännien aikana "tyylikkään "polkkatukan ja oksentanut ruotsilaivan kannelta sillä seurauksella, että silmälasit lensi mereen. 

Haha oksentamassa antaumuksella :)

Vierailija
916/1118 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi herättää minulla himot sekä poistaa estot mikä on huono yhdistelmä. Teininä tämä ilmeni kielarivimmani mutta noin 19 vuotiaasta lähtien ainoa tavoitteeni humalassa oli löytää mies jota panna. En turhamaisuttani laittanut laseja yöelämään lähtiessä, joten melkoisia mörköjä tarttui matkaan kun munahaukka metsästi likinäköisenä useamman oluen kumarassa.

- Iskin  so ma lin kun halusin kokea sen paljon puhutun mustan miehen jättimelan, kauhea pettymys oli  löytää pöksyistä  normaalikokoinen kalu.

- Raahasin kotiin  ärrävikaisen Kummeli-hahmolta näyttävän peräkammaripojan joka laukesi housuihinsa eikä  meinannut suostua aamulla lähtemään koska oli rakastunut minuun. Hain tupakkaa kaupasta ja  tämä Maunu Ahonen roikkui kannoillani "mitä me rakas ostetaan`?", kovasti olisi tahtonut viedä minut äidille näytille.

- Yhden miehen kanssa ei ehditty tämän asunnolle, kun sain päähäni keskellä puistoa ottaa tyypiltä suihin NYT ja oksensin tämän päälle.  Ja heti kohta uudestaan, nyt omille housuilleni. Tyyppi häipyi kiroillen ja minä koetin vielä päästä useampaan baariin uutta rakasta etsimään, eivät päästäneet oksennuksella kuorrutettua akkaa jolla meikit pitkin poskia.

Voi luoja :D Kuulen tuon repliikin Maunun äänellä lausuttuna!

Vierailija
917/1118 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festareilla suutelin suunnilleen jokaista vapaata miestä, parin kanssa menin pidemmällekin. Toinen sormetti minulle orkut keskellä väenpaljoutta Two Unlimitedin esiintyessä ja  toisen kanssa pantiin bajamajassa. Festareilla oli tatuointibussi ja kävin ottamassa muiston, ison "NO LIMIT" (joo , Two Unlimited) tekstin rintaan.  Junassa olin hehkeä näky kun joltain pussailukumppanilta saatu herpes kukki ylähuulessa, topin alta loisti punottava  tatuointi ja vanhat meikit oli pitkin naamaa, onnistuin silti lumoamaan jonkun vanhemman mutta partoineen ja tatuointeineen hyvännäköisen miehen jonka juotiin kossua tupakkakopissa ja sitten  kanssa pantiin vessassa .

Olin 19-vuotias, villi ja vapaa. Tavallaan ikävä noita aikoja.  Nyt peilistä katsoo väsynyt keski-ikäinen akankuvatus jota alkaa parin viinilasillisen jälkeen nukuttaa.

Lukeeko se No Limit yhä rinnassa?

Vierailija
918/1118 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarikänneilen mieluusti, ja toisinaan hetken ollessa hyvä ja humalan aste kova, minuun iskee suuri Karjala takaisin-kaipuu. Silloin hoilaan kyynelsilmin karjalaisia kansanlauluja YouTuben säestyksellä ja luen wikipediasta artikkeleita Neuvostoliitolle menetetyistä alueista. Tutkin Karjalan Kannaksen karttoja ja koen suurta raastavaa kipua rinnassani. Myös karjalaisten kansallispukujen katselu kuuluu ohjelmistoon.

Kerran meni överiksi ja ostin verkkokaupasta ison kanteleen, jota ilmeisesti meinasin opetella soittamaan. Kantele maksoi paljon enkä kehdannut ostostani palauttaa. Tuolla se komerossa pötköttää.

Tuo kannel oli hauska ja liikuttava. 😄

Vierailija
919/1118 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteikäisenä eksyin hetkeksi samassa seurueessa olleista ja kiertelin yksin kaupungilla myöhäisenä kesäiltana. Tuli sitten tarve virtsata ja ensimmäisenä menin kirkon pihalle kyykkimään. Siinä sitten tunnollisena nuorena neitinä kuitenkin aloin tuumimaan, että enhän minä kirkon pihalle voi pissiä, vedin housut takaisin ylös ja jatkoin matkaa. Päädyin paloaseman takapihalle sellaisten portaiden juureen kykkimään, takamus kohti portaiden yläpäässä olevaa ovea. Yhtäkkiä ovi aukesi ja siellä ystävälliset palomiehet kutsuivat minut sisälle vessaan. Kävin sitten paloasemalla vessassa ja jatkoin matkaa.

Humalassa innostun usein seksistä puolijulkisilla paikoilla. On tullut annettua suuseksiä laivan hyttikäytävällä valvontakameran edessä (taisin huomata vasta jälkeenpäin) sekä ainakin kerrostalojen välisellä pihalla, harrastettua penetraatiota melko avoimessa pusikossa jne.

Nuorempana hukkasin lähes jokaisella ryyppyreissullani laukun tai vähintään puhelimen...

Onhan näitä tämänkin tunnollisen neidin elämän varrella riittänyt.

Vierailija
920/1118 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan tämä illan ratoksi. 

mUISTELKAA MENNEITÄ JA JAKAKAA TARINOITA.

Tuli vahingossa isolla.