Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
81/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui vuosi sitten. Olimme kotibileissä avokin kanssa kun aloimme riitelemään jostain typerästä ( muistaakseni miehen työvuoroista). Lopuksi mies lähti kesken iltaa kämpille yksin ja me jatkoimme kavereiden kanssa baariin. Baarissa sitten eräs komea ja tumma herrasmies tuli iskemään juttua, minkä seurauksena päädyimme tanssilattialle pussailemaan. :-D

No, loppuyöstä oli huippuideana ottaa tämä mies kaverin kämpille mukaan, ja tietenkin päädyttiin panemaan levitettävälle sohvalle aamuviideltä. Muistan, kuinka ajattelin kostavani tympeälle miehelleni antautumalla täysin tuntemattoman baaripokan armoille. Siinä me voihkittiin ja pantiin parastamme kaverin ollessa viereisessä kämpässä.

Aamulla krapulapäissä oli tietenkin kamala morkkis, eikä herrallakaan ollu mitään haluja nähdä enää. Siispä laitoin vain miehelle viestiä, että olin ollu kaverin luona yötä ja sovittiin, että tästä ei ikinä puhuta kenellekään. Edelleen olemme yhdessä ja parisuhde kukoistaa.

Vierailija
82/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tukevassa humalassa hakemassa kaupasta lisää kaljaa.  Kaikilla kassoilla oli pitkät jonot ja ollessani jonon puolivälissä päätin omaksi ilokseni päästää valtavan, kovaäänisen pierun. Silloin se oli hauska idea mutta aamulla hävetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... haukkukaa sydämenne kyllyydestä tiukkapipoksi ja ihan mitä tahansa. 

Mutta nämä ovat minusta lähinnä surullisia tarinoita. Yksikään ei naurata. Herättää sääliä ja jopa inhoa. 

Vierailija
84/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että, kun moni nainen vaikka on varattu sortuu kenen tahansa mukaan kännissä ja baarireissulla. Toivottavasti suurimmassa osassa tarinoissa poikaystävä saisi tietää ja heittäisi tuollaiset luntut pihalle. Todella kuvottavaa että vielä kehdataan hyvällä omalla tunnolla jatkaa suhdetta kertomatta koskaan. Ikinä en tekisi noin poikaystävälleni

Vierailija
85/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nämä ovat minusta lähinnä surullisia tarinoita. Yksikään ei naurata. Herättää sääliä ja jopa inhoa. 

Olet väärässä ketjussa.

/66

Vierailija
86/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Linellä  vuonna 2004 kun eksyttiin frendin kaa toisistamme, annoin jonkun vanhan patun juottaa mua loppuillan (olin itse 22) ja lopulta päädyin tämän patun hyttiin nukkumaan, koetettiin tehdä muutakin mutta ukolla ei seissyt (onneksi!). Aamulla menin hyttiin, ovi oli auki ja frendi nukkui tyytyväisenä.Huomattiin sitten että frendin reppu oli poissa, mun kassi sängyn alla oli tallessa. Ei tiedetä vieläkään oliko frendillä ollut joku seurana vai oliko vaan kännissä unohtanut oven auki.

Vierailija
87/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vuosien varrella sattunut. Parikymppisenä heräsin vieraasta hytistä kolmen miehen kanssa, olimme harrastaneet villiä ryhmäseksiä tuhannen päissään. Sitten nämä perus oksentamiset milloin mihinkin, mm. äitini päälle (oma vikansa kun pakotti syömään kun tulin baarista) :D Kerran päissään olin päätynyt alaiseni luokse yöksi baari-illan päätteeksi ja töissä olikin sitten naama punaisena maanantaina. Sitten ne perus sukellusharjoitukset asfaltille ja naama ruvella tottakai.

N28

Vierailija
88/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mistä syystä sääliä ja inhoa?

Minusta tämä on oikeastaan aika sympaattinen ketju. Kukaan ei kerro mistään laittomuuksista, vaan toilailuista, joihin voi suhtautua huumorilla ja sympatialla. Poislukien pettäjät.

Vierailija
89/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin kävelemässä kännissä baarista kotiin ja kengät hierti, heitin sitten ne puskaan ja seuraavana päivänä harmitti kun ihan uudet kengät.

- Olin ollut likkakavereiden kanssa radalla ja päätin kotiin palatessa yllättää silloisen avokin suukkihoidolla, kesken kaiken alkoi oksettaa enkä ehtinyt edes päätä kääntää sivuun.

- Odoteltiin kebabeja ja menin tupakalle, onnistuin sytyttämään tekokuituisen feikkiotsatukkani tuleen ja oli palaa koko naama.

- Päätin baarireissun jälkeen vielä pissittää koiran ja sammuin parkkipaikalle, naapuri luuli minun saaneen sairaskohtauksen ja soitti ambulanssin.

Huh.. onneksi on tullut rauhoituttua noista ajoista!

Vierailija
90/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiett kirjoitti:

Hyi että, kun moni nainen vaikka on varattu sortuu kenen tahansa mukaan kännissä ja baarireissulla. Toivottavasti suurimmassa osassa tarinoissa poikaystävä saisi tietää ja heittäisi tuollaiset luntut pihalle. Todella kuvottavaa että vielä kehdataan hyvällä omalla tunnolla jatkaa suhdetta kertomatta koskaan. Ikinä en tekisi noin poikaystävälleni

* Hyi.. Hyi kauhea.. Mutta miehistä jotka esim hyväksikäyttää naapurin naisen humalatilaa ja panee tätä raskaana olevan vaimon odottaessa kotona, heistä en sano mitään.. *

Vierailija
91/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!

Suksi nyt vi.t.t.uun siitä jeesustelemasta.

Lisää näitä, nauran ihan vääränä! :'D Omia mokia en pysty edes muistelemaan, ilmeisesti ovat vielä niin tuoreessa muistissa että ei naurata edelleenkään. Jonain päivänä avaudun tänne kunnolla.

Kiitos rehellisestä feministin lausunnosta.

Juuri tämän takia #metoo ei ole yhtään uskottava. Se, minkä epäily oikeuttaa miehen lynkkaukseen, on oikeastaan suotavaa toisille.

Vierailija
92/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä, nauran ihan vääränä! :'D Omia mokia en pysty edes muistelemaan, ilmeisesti ovat vielä niin tuoreessa muistissa että ei naurata edelleenkään. Jonain päivänä avaudun tänne kunnolla.

Juuri tämän takia #metoo ei ole yhtään uskottava. Se, minkä epäily oikeuttaa miehen lynkkaukseen, on oikeastaan suotavaa toisille.

Nyt en ymmärtänyt yhtään. Miten vapaa seksuaalisuus liittyy Me toohon, ja kuka tässä nyt lynkattiin ja miten?

/66

Vierailija
93/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno logiikka... Koska naisilla on oltava oikeus saada harrastaa seksiä miten, milloin ja kenen kanssa haluavat (lain sallimissa rajoissa), niin miehillä on oikeus ahdistella heitä? 😂

Naisten harrastama vapaa seksi ei ole rikos länsimaissa. Sen sijaan ihmisten ahdistelu on. Yritähän nyt ymmärtää.

Vierailija
94/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-20 vuotiaana join paljon alkoholia , meitä oli samanhenkinen kaveriporukka joka aloitteli monesti ja aamuisin. Tuolloin tuli tehtyä kaikkea älytöntä ja vatuutonta... esim. kerran olin kaverin  kotitalon tuuletusparvekkeella tupakalla aamuyöstä, kaveri itse oli sammunut ja äkkiä joku  mies huutaa alhaalta että hei tyttö onko sulla avaimia? Päästin sitten miehen sisään.. ja sisään.. Naitiin ensin rapussa ja sitten kaverin sohvalla, kotiinsahan mies ei voinut ilman avaimia mennä.

Vierailija
95/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärtänyt yhtään. Miten vapaa seksuaalisuus liittyy Me toohon, ja kuka tässä nyt lynkattiin ja miten?

/66

Joko hän ei ymmärrä aloitteen tekemisen ja ahdistelun välistä eroa, tai sitten hänen mielestään miehillä on oikeus ahdistella epäsiveellisiä naisia, jotka pukeutuvat paljastavasti tai käyttäytyvät säädyttömästi. En tiedä mitkä ovat siveellisen käytöksen vaatimukset, vaatiiko kenties itsensä peittämistä niin, että korkeintaan silmät saavat näkyä.

Vierailija
96/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista eilisestä mitään. Mulla on kuitenkin jonkun toisen ihmisen takki. Palauttaisin sen, jos muistaisin, missä juottolassa olin. Muistaakseni itselläni ei kuitenkaan lähtiessä ollut takkia.

Vierailija
97/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten silloinen mieskaveri sain päähänsä että lähdetään johonki vanhojen autojen tapahtumaan pieksämäelle , olin jo valmiiksi humalassa ja autossa join lisää siideriä . Kun päästiin perille kaaduin ja nahat lähti polvista. Muut naiset olivat selviä ja sieviä pallomekoissaan , minä pyörin siellä kännissä farkkushortsit ja t-paita päällä polvet verillä . Mieskaveri osti itselleen hatun ja kuvasi autoja , minä istahdin puun alle ja nukahdin siihen.

Kun mies herätteli että nyt mennään oksensin suoraan miehen kengille ja matkalla autoon kaaduin uudestaan nyt hajosi toinen pilvi

Näissä jutuissa oikeasti harmittaa sen puolison puolesta, tässä keississä siis tuon miehen.

Kun itse haluaa vain mukavan päivän kivassa tapahtumassa, mutta toinen vetää kaatokännit ja sikailee niin, että saa hävetä silmät päästään.

Itse erosin yhdestä miehestä juuri tuollaisen käytöksen takia.

Tuollainen on kaukana hassunhauska kännimokasta, kun pilaa tahallaan juomisellaan toisen päivän.

Vierailija
98/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesustelua, jos ei naura vatsapohjaansa kipeäksi jutuista, joissa mm. petetään puolisoa ja kerrotaan se hassunhauskana kännimokana?

Vierailija
99/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten silloinen mieskaveri sain päähänsä että lähdetään johonki vanhojen autojen tapahtumaan pieksämäelle , olin jo valmiiksi humalassa ja autossa join lisää siideriä . Kun päästiin perille kaaduin ja nahat lähti polvista. Muut naiset olivat selviä ja sieviä pallomekoissaan , minä pyörin siellä kännissä farkkushortsit ja t-paita päällä polvet verillä . Mieskaveri osti itselleen hatun ja kuvasi autoja , minä istahdin puun alle ja nukahdin siihen.

Kun mies herätteli että nyt mennään oksensin suoraan miehen kengille ja matkalla autoon kaaduin uudestaan nyt hajosi toinen pilvi

Näissä jutuissa oikeasti harmittaa sen puolison puolesta, tässä keississä siis tuon miehen.

Kun itse haluaa vain mukavan päivän kivassa tapahtumassa, mutta toinen vetää kaatokännit ja sikailee niin, että saa hävetä silmät päästään.

Itse erosin yhdestä miehestä juuri tuollaisen käytöksen takia.

Tuollainen on kaukana hassunhauska kännimokasta, kun pilaa tahallaan juomisellaan toisen päivän.

Itepähän on akkansa valinnut ja turhaan sinä tapausta harmittelet.

Vierailija
100/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesustelua, jos ei naura vatsapohjaansa kipeäksi jutuista, joissa mm. petetään puolisoa ja kerrotaan se hassunhauskana kännimokana?

No mitäpä, jos poistuisit keskustelusta. Vai onko sulla yleensäkin tapana kiduttaa itseäsi kyttäämällä keskustelunaiheita, jotka ei kosketa millään tavalla omaa elämääsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi