Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
61/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija-aikana lomilla oksensin illanvieton päätteeksi alikin taloyhtiön pihalle ja vessan täyteen. Onneksi olin tervetullut sen jälkeen mukaan känni-illanviettoihin kun sitä kautta tapasin nykyisen mieheni samaisen alikin siviilikavereista

Vierailija
62/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin kännissä suutelemaan baarissa jätkää jolla oli huuliherpes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan kanssa hyttikäsivemputus

Vierailija
64/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!

Tiettyjen kulttuurien kunniaväkivaltakäytäntöjä kauhistellaan, mutta tästä kommentista näkee, että

ajattelutapa ei ole vieras suomalaisillekaan. Kommentista syntyy kuva, että kirjoittaja ajattelee suomalaisten naisten käytöksen tuottavan häpeää suomalaisille miehille.

Ei suomalaisilla naisilla (tai miehillä) ole mitään kollektiivista velvollisuutta pitää yhteisön kunniaa yllä. Länsimaissa yksilön tekemiset eivät kuulu yhteisölle.

Vierailija
65/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kyl sovi yhtään alkoholi, olen todella nolo ja typerä kännissä. Nää perus, et tivannut ja suuttunut, sit kailotan jokaiselle et rakastan sua rakastan sua... Mä en osaa ees kuvailla seuraavaa päivää kun ihmiset seuraavana päivänä suuttunut ja pistänyt välejä poikki...

Nykyään absolutisti, ei maistu alkoholi ollenkaan

Vierailija
66/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten moraalittomia voi ihmisistä tullakkaan kännissä. Ja miten niin moni vaan hetken mielijohteesta päätyy panemaan ties kenen kanssa ja miten päin vain ja missä vain.... voi luoja tätä nykyajan seksikulttuuria.

Niimpä, voi luoja miten mahtavaa. :) Enää ei naista kivitetä tai heitetä roviolle jos vaikka pimperoon lipsahtaakin jonkun muun kuin vanhempien valitseman aviomiehen kikkeli.

Vapaa seksi on parasta mitä ihmiskunnalle on tapahtunut!

/66

Hyi hlev mitä moraalittomuutta, tota kauttahan leviää sit seksi taudit yms, kertoo ihmisen älykkyydestä jos pomppii ties kenen kanssa sänkyyn pelkässä kiiman himoissa

Vierailija
67/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettyjen kulttuurien kunniaväkivaltakäytäntöjä kauhistellaan, mutta tästä kommentista näkee, että

ajattelutapa ei ole vieras suomalaisillekaan. Kommentista syntyy kuva, että kirjoittaja ajattelee suomalaisten naisten käytöksen tuottavan häpeää suomalaisille miehille.

Ei suomalaisilla naisilla (tai miehillä) ole mitään kollektiivista velvollisuutta pitää yhteisön kunniaa yllä. Länsimaissa yksilön tekemiset eivät kuulu yhteisölle.

Ja eikö noissakin tapauksissa paheksuttavampi osapuoli ole miehet joista puolet petti puolisoitaan ja loput härskisti hyötyivät umpihumalaisesta naisesta jolta harkintakyky selvästi kadoksissa? Jotkuthan jo katsoo tuollaisen raískaukseksi vaikka "kännihúora" sillä hetkellä olisikin suostuvainen.

Hohhoi taas mitä moralisointia.

Vierailija
68/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ringissä nuollut kolmea muijakaveria. Ja ollaan heteroita kaikki

Vierailija
69/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mursin nilkkani kännissä, jalka vääntyi 45 asteen virheasentoon

Vierailija
70/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join ihan liikaa tätini häissä 18-vuotiaana. En tuntenut vielä rajojani ja tarjolla oli hyvää boolia. Huusin ja nauroin niin kovaan ääneen että äitiäni hävetti, selitin vanhoille sukulaisille jotain omia poikaystäväsekoilujani yms. Serkkuni joutui kantamaan minut nukkumaan hotellihuoneeseensa jo joskus klo 23 kun lähes sammuin ja hänen piti jäädä vahtimaan minua etten oksenna suuhuni, muut jatkoivat juhlia.

Vierailija
71/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avautunut seksielämästä

Vierailija
72/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista sekoiluista saisi vaikka kirjan:

- Oksensik kontallani alikulkutunnelissa keskellä päivää.

- Ajoin pyörällä ojaan ja kusin housuun.

- Oksensin kaverin pyykkikoneeseen ja sammuin perse pystyssä lattialle.

- Lähdin vappuna lähiräkälään seksikorsetissa ja sadetakissa. Jossain vaiheessa konttasin karaokelavalla tissit ulkona ja oksensin tyhjään tuoppiin.

Vierailija
73/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisitte kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten moraalittomia voi ihmisistä tullakkaan kännissä. Ja miten niin moni vaan hetken mielijohteesta päätyy panemaan ties kenen kanssa ja miten päin vain ja missä vain.... voi luoja tätä nykyajan seksikulttuuria.

Niimpä, voi luoja miten mahtavaa. :) Enää ei naista kivitetä tai heitetä roviolle jos vaikka pimperoon lipsahtaakin jonkun muun kuin vanhempien valitseman aviomiehen kikkeli.

Vapaa seksi on parasta mitä ihmiskunnalle on tapahtunut!

/66

Hyi hlev mitä moraalittomuutta, tota kauttahan leviää sit seksi taudit yms, kertoo ihmisen älykkyydestä jos pomppii ties kenen kanssa sänkyyn pelkässä kiiman himoissa

Kun ehkäisy on kunnossa, eivät taudit leviä. Uskonnollisissa ja muuten vanhoillisissa piireissä sekoitetaan tietoisesti mielikuvia seksitauteihin liittyvästä "likaisuudesta" moraaliseen likaisuuteen. Muihin sairauksiin ei liity samanlaista ylimitoitettua pelottelua: papit eivät saarnaa tupakoinnin tai ylensyönnin vaaroista lainkaan samalla tavalla. Oikeastihan seksitaudit ovat klamydiaa lukuun ottamatta Suomessa aika harvinaisia, ja nykyaikana taudit on helposti hoidettavissa antibiooteilla.

Vierailija
74/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna. Kavereille terkkuja ja anteeksi.😂

Oltiin Virossa tyttöjen kanssa humppaamassa, ihan perus risteily jossa ollaan yksi yö laivalla ja toinen hotellissa.

Olin saanut humalassa kuningasidean lähteä mun uusien parhaiden ystävien kanssa Tallinnasta niiden kotikaupunkiin Tarttoon. Mitään varsinaisesti hirveää ei tapahtunut mutta kyllä hävetti kun kavereiden ilta oli mennyt loppuillasta pilalle kun olivat minua etsineet.

Myöhästyin toki omasta laivastani, joten jouduin hengailemaan Tallinnassa ja odottamaan seuraavaa lauttaa Suomeen.

Vierailija
75/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten silloinen mieskaveri sain päähänsä että lähdetään johonki vanhojen autojen tapahtumaan pieksämäelle , olin jo valmiiksi humalassa ja autossa join lisää siideriä . Kun päästiin perille kaaduin ja nahat lähti polvista. Muut naiset olivat selviä ja sieviä pallomekoissaan , minä pyörin siellä kännissä farkkushortsit ja t-paita päällä polvet verillä . Mieskaveri osti itselleen hatun ja kuvasi autoja , minä istahdin puun alle ja nukahdin siihen.

Kun mies herätteli että nyt mennään oksensin suoraan miehen kengille ja matkalla autoon kaaduin uudestaan nyt hajosi toinen pilvi

Vierailija
76/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pitkän sepustuksen ja tuli ilmoitus että lomake on vanhentunut, sinne hävisi :O :(

Mutta henk.koht pahin oli ehdottomasti 39 vuotta kestäneen elämäni aikana sikailuristeily  2 vuotta sitten, kun olin juuri eronnut lasteni isästä. Oltiin risteilyllä siis kaveriporukalla ja aloin juoda ennenkuin oltiin edes kunnolla lähdetty satamasta. Lopputuloksena suutelin yökerhossa itseäni vanhempaa naista (olen hetero), kyykkypissasin kannelle (lyhyt mekko, vedin vain pikkarit sivuun),  annoin ulkomaalaisen miehen sormettaa minua hississä ja juoksin karkuun kun mies olisi tahtonut lisää, tiputin kaverin meikit vessanpyttyyn ja hajotin polveni kaatuessani suihkussa. 

Vierailija
77/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röllejähän valtaosa noista posteista selvästi ovat.

Vierailija
78/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin silloisen poikaystäväni parhaan kaverin kolmanneksi mukaan sänkyyn. Poikaystävä ja tämän kaveri suostuivat, mutta aamulla selvinpäin se ei enää tuntunutkaan niin hyvältä idealta, ja poikaystäväni ja hänen kaverinsa välit viilenivät huomattavasti tuon jälkeen.

Vierailija
79/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt v#tun elämämkoululaiset: Se on niinpä! Ei niimpä!!!

Vierailija
80/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1998 olimme risteilyllä poikkiseni, kaverin ja tämän poikkiksen kanssa.  Oltiin ihan kännissä ja kaveri yllytti poikkistani kosimaan, oltiinhan oltu melkein 2 vuotta  yhdessä. Poikki sitten polvistui täydessä baarissa kosimaan , kaikki taputti ja saatiin ilmaiset  kuoharit. Kaveri teki narunpätkästä  meille sormukset.  Mentiin hyttiin jatkamaan bileitä, vuonna 1998 sai olla cd soitin mukana ja   bailattiin  siinä hytissä sekä käytävällä ovi auki, joku ukko tuli valittamaan ja kaveri heitti tätä kengällä.  Kaveri  poikkis oksensi lavuaarin tukkoon ja me tulevan sulhaseni kanssa naitiin suihkussa niin että   koko vessa ja puolet hytistä kastui.  Aamulla huomattiin hytin  oven olevan yhä auki.

Ja me menimme naimisiin, kumpikaan ei kehdanut perua. Erottiin kyllä pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän