Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
41/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä homma kun jotkut sekoilevat kauheasti kännissä, menettävät muistinsa tai sammuvat jne.

Itse en ole kertaakaan sammunut ja muistikaan ei ole mennyt. Mitään suurempia sekoilujakaan ei ole sattunut ja kävelykin sujuu, mutta...

Pystyn juomaan kuin sieni tiettyyn pisteeseen asti mutta sitten yllättäen alkaa oksettamaan rajusti ja siitä ymmärrettävästi seuraa noloja tilanteita.

En yksinkertaisesti pysty juomaan jalkoja alta tai sammumaan kun vatsani ulkoistaa sisältönsä jo ennen sitä. Ja joka kerta muistan kaiken edellisillasta terävästi.

Vierailija
42/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin hotellin aamiaisella kaverin ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join ensin noin 12 kaljaa juhannuksena. Sitten kaverin kanssa autolla ajettiin yhden tutun luokse, jolla oli pirtua. Join pirtua, yritin iskeä tutun tyttöystävää, tungin hänen syliinsä ja niin edespäin. Hajotin heidän vessastaan vessanpötön jotenkin, en muista miten. Heräsin kerrostalon rappukäytävästä ilman kenkiä ylimmästä kerroksesta. Oma talo. Kävelin omalle ovelle, asuin vielä äitini luona. Ovelle oli asteltuna siististi reppu ja kengät. Avaimia tai kännykkää ei ollut. Karmea kusihätä iski, menin kerrostalon pihalle kuselle, löysin samalla kännykkäni nurmikolta. Soitin lähellä asuvalle tädilleni että voinko tulla hakemaan vara-avaimen. Kiva oli siellä tädin luona juoda kahveja tärisevin käsin...

Vierailija
44/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedin kalsarikännit  rommilla ja jossain vaiheessa läksin viemään roskapussia lyhyt  kylpytakki päällä,  roskiskatoksesta tuli  ulos mies joka virnuili ettå johan on näkymät ja pisti tupakaksi. Pyysin tupakan ja tulta, seuraavaksi oltiinkin sitten panemassa pyörävarastossa ja mies hoki vain että hänellä on raskaana oleva vaimo kotona, voi vi""u hänellä on vaimo raskaana. Seuraavana aamuna fyysinen ja henkinen krapula kun muistin pyörävaraston aktin ja  sen ettei mitään suojausta  käytetty, en nimittäin  kuljettele kortsuja kylpytakin taskussa. Ei se mies edes ollut mitenkään komea kun päivänvalossa ja selvinpäin näin, kaiken lisäksi alkoi laukata ovellani kinuamassa lisää kieli pitkällä . Etsin uuden asunnon kun kävi niin ahdistavaksi.

Oon meinannut nielasta juomat väärään kurkkuun tätä lukiessa jo pariin kertaan, en voi hirnumatta lukea.

Vierailija
45/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma kun jotkut sekoilevat kauheasti kännissä, menettävät muistinsa tai sammuvat jne.

Itse en ole kertaakaan sammunut ja muistikaan ei ole mennyt. Mitään suurempia sekoilujakaan ei ole sattunut ja kävelykin sujuu, mutta...

Pystyn juomaan kuin sieni tiettyyn pisteeseen asti mutta sitten yllättäen alkaa oksettamaan rajusti ja siitä ymmärrettävästi seuraa noloja tilanteita.

En yksinkertaisesti pysty juomaan jalkoja alta tai sammumaan kun vatsani ulkoistaa sisältönsä jo ennen sitä. Ja joka kerta muistan kaiken edellisillasta terävästi.

Mulla on ihan sama, en pysty juomaan älliä pois ja jalkoja alta, pahaolo ja oksennus tulee ekana ja mitä enemmän tulee ikää sitä helpommin tuntuu huono-olo tulevan 😖.

En ole muutenkaan ihmeemmin viinalla lätrännyt.

Vierailija
46/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin prkleen päissään etten muista miten ihmeessä sain tän aikaiseksi, mutta siis olin baarissa vessassa ja se pönttö meni rikki. Muistan vaan että vettä levisi joka paikkaan, oli sirpaleita ja mä ajattelin että hiton nopeeta pois etten joudu maksamaan.

Aamulla heräsin kun poikaystävä oli kauhuissaan että miks sängyssä on verta näin paljon. Olin ilmeisesti viiltänyt siihen rikkonaisen pönttöön itseni ja nyt mulla on ikuinen muista takapuolessa tuosta illasta. Eihän sitä voinut enää tikata useamman tunnin jälkeen joten ei mitenkään kauhean nätisti arpeutunut.

Vierailija
47/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista tullessa heitin vettä pysäkillä pajupuskaan. Pieraisin rehvakkaasti ja samalla tuntui kun joku lämmin täytti housut. Paskat housuun. Hiivin pusikkoon ja heitin siellä paskaa täynnä olleet alkkarit menemään. Pyyhin sammaleella mitä pystyin. Kotiin kävellessä toivoin ettei tule ketään vastaan sillä taisin vähän haiskahtaa.

Vierailija
48/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin niin prkleen päissään etten muista miten ihmeessä sain tän aikaiseksi, mutta siis olin baarissa vessassa ja se pönttö meni rikki. Muistan vaan että vettä levisi joka paikkaan, oli sirpaleita ja mä ajattelin että hiton nopeeta pois etten joudu maksamaan.

Aamulla heräsin kun poikaystävä oli kauhuissaan että miks sängyssä on verta näin paljon. Olin ilmeisesti viiltänyt siihen rikkonaisen pönttöön itseni ja nyt mulla on ikuinen muista takapuolessa tuosta illasta. Eihän sitä voinut enää tikata useamman tunnin jälkeen joten ei mitenkään kauhean nätisti arpeutunut.

Hui, tuo oli oikeasti todella vaarallinen tilanne, ihmisiä on kuollut vastaavaan! Posliini viiltää rikkoutuessaan todella syvän haavan.

Vierailija
49/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ei mitään ihmeellistä, olen oksentanut stadissa täyden bussipysäkin eteen, kaverilla oksensin koiran ruokakulhoon.

Kaverin koira varmaan arvosti

Vierailija
50/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin kaverin kanssa veraaseen baariin kuin maailmanomistajat, esitettiin että meillä on aseet takin alla, isoon ääneen uhottiin takinliepeet lepattaen kuin mitkäkin pahat poliisit. Marssitiin suoraan vessaan. Samalla tyylillä ulos. Kaikki tuijottivat meitä kuin halpaa makkaraa.

Meillä oli kuski ja jatkettiin toiseen kuppilaan, käytiin tossa baarissa vain wc:ssä.

Vierailija
51/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle ole noita pahimpia mokia sattunut kuin väkeviä juodessa, siitä tuntuu lähtevän estot kokonaan, ei sovi mulle siis.

Nykyään juonkin vain kaljaa tai viiniä tai lonkeroa, näillä pysyy tolkku tallella.

eräs ketjulainen

Vierailija
52/1118 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä sammuin kaverin kotikodin vessaan pöntölle. Kaverin vanhemmat joutuivat tiirikoimaan oven kun pelkäsivät että tukehdun oksennukseen tms.

Vierailija
53/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamun kunniaksi tuoreimmat jakoon.😁

Vierailija
54/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin kyydistä baarista palatessa. Kähvelsin sitten pyörän ja kaaduin sillä muutaman metrin ajettuani. Nyt on "asfaltti-ihottumaa" käsissä, jaloissa ja naamassa. Niitä on hankala selittää huomenna töissä.

Vierailija
55/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna firman pikkujouluissa, kun lähdimme jatkoille baariin, päätin tehdä matkalla lumienkelitä. Yritin väkisin repiä pomoa myös hankeen tekemään lumienkeleitä. Ikää +30. Kyllä hävetti mennä töihin tämän episodin jälkeen. Pyysin myös palkan korotusta, koska olen mestari tekemään lumienkelitä :D

Vierailija
56/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kännisekoilusta saisi kirjoitettua vaikka kirjan aikaiseksi, 19 - 22- vuotiaana oli se pahempi toilailu aika ja joka kerralla tapahtui jotakin. Mutta listaan muutaman, mitä tässä vuoden - parin aikana käynyt.

- Huutoitku nyt melko yleistä ollut, naapurit varmaan kiittävät.

- Vedin kielareita yhden tutun jätkän kanssa, olen siis itse varattu. Pidemmälle emme onneksi menneet, mutta siltä osin soppa oli syntynyt että ero meinasi tulla ja olimmekin pari viikkoa eri osoitteissa. Onneksi mieheni antoi anteeksi ja uuden mahdollisuuden.

- Nyt viimeisellä kerralla kun join, niin puolet illan tapahtumista pimennossa, kukkaro katosi (onneksi lopulta löytyi), kotiin kävellessä lensin nurin ja huutoitkin siinä kadulla varmaan puoli tuntia.

Tuo viime kerta oli viimeinen niitti sille päätökselle, että lopetan juomisen. Alkoholi ei sovi minulle ollenkaan ja parempi on ollut ilman.

Vierailija
57/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaan härskin estoton, repinyt rintsikat paitani hihasta pois ja pyöritellyt niitä ilmassa heittäen miespuolisen kaverin naamalle, huoneen ollessa täynnä ihmisiä. Jatkoilla oltiin. Kaverini joutui selittelemään käytöstäni muille 😅

Vierailija
58/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moraalittomia voi ihmisistä tullakkaan kännissä. Ja miten niin moni vaan hetken mielijohteesta päätyy panemaan ties kenen kanssa ja miten päin vain ja missä vain.... voi luoja tätä nykyajan seksikulttuuria.

Itse osaan juoda kohtuudella ja tiedän omat rajani, mutta on niitä muutamia ylilyöntejä tullut kuitenkin. Muistia en ole koskaan menettänyt.

Kerran lähdin viihteelle ystävieni kanssa ja sovittiin, että pääsen yhdelle heistä yöksi kun asui lähempänä keskustaa kuin minä itse. No hävitin tämän ystäväni jossain vaiheessa iltaa ja hän laittoi viestin, että on jonkun miehen seurassa ja voin mennä odottamaan ulkopuolelle ja hän tulee myöhemmin. Siinä hönössä en ajatellut, että ehkä voisi sitten kuitenkin mennä ihan omaan kotiin vaan kävelin kerrostalolle, jossa ystäväni asui. Hirveä pissahätä vaivasi jo matkalla,mutten kehdannut käydä kyykkimässä missään. Kerrostalon takana oli pururatatyyppinen ulkoilualue ja päätin mennä sinne pissalle. Etsin harkiten hyvän kohdan ja fiksuna ajattelin kusevani alamäkeen ettei valu kengille pissat. Laskin housut ja kyykistyin ja menetinkin tasapainoni ja pyörin mäen perse paljaana alas.

Sitten kerran lähdettiin kaveriporukalla pietariin kiertelemään ja katselemaan ja nirsona ruokailijana en oikein löytänyt mitään syötävää itselleni mistään. Illalla sitten päätettiin ottaa vähän vodkaa ja tuli juotua inasen liikaa kun ei ollut oikein syönytkään mitään. Päädyin hotellihuoneen vessaan oksentamaan ja karmeassa kännissä noustessani polviltani meni tasapaino täysin ja kaaduin vessapaperitelineen päälle nenälleni. Koko teline rysähti alas ja itse jäin tyynesti nukkumaan vessan lattialle. Oli nenä aikas kipeä aamulla.

Vierailija
59/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä kotibileissä alkoi olla myöhä ja kova känni päällä. Iski karmea kusihätä ja ryntäsin vessaan, mutta en ehtinyt pöntölle asti. Kusin housuuni.

Heräsin aamulla vessan lattialta housut pissassa. Kännykässä viestiä säädöltäni, joka oli odottanut minua yläkerrassa että päästäisiin viimein tositoimiin. No ei päästy.

Vierailija
60/1118 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli nyt mieleen ensimmäisenä. Kerran, kun lähdin ystävieni kanssa baarista pilkun jälkeen, iski armoton pissahätä. Näin "pakettiauton" parkissa erään kadunkulmassa ja ajattelin, että kyykin siihen pissalle, kun auto peittää hyvin näkyvyyden. Sain housut alas ja aloin lorotella, niin tästä "pakettiautosta" nousi ulos kaksi poliisia kyselemään, että mitä ihmettä oikeen teen. Tämä minun pakettiautoksi luulema auto olikin poliisiauto. Sakothan siitä rapsahti, en sentään putkaan joutunut. Ystäväni meinasivat kuolla nauruun vieressä. He eivät ehtineet reagoimaan ja varoittamaan minua tästä spontaanista kyykkypissasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän