Joistain ihmisistä näkee vähän liiankin hyvin, kuinka hyvännäköisenä he itseään pitävät
Sellainen harkittu hidas kävelytyyli, nyt ojennan oikean jalkani, nyt toisen, heilautan kädellä hiuksiani samalla taivaanrantaan katseeni suunnaten, asetan käteni kevyesti vatsalleni, koska elegantissa asussani ei ole taskua.
Kommentit (46)
Hah-haa. Silloin tällöin heitä näkee!
Toi tollanen on aika spedee sakkia mitä näkee keskustassa kun avaavat suunsa.
Jep. Meidän kaupungissa asuu yksi hoikka tyttö, jolla kieltämättä on hyvä maku vaatteiden suhteen. Mutta se ylimielinen ja itsetietoinen ilme naamalla... Yllättyisin kovasti, jos kyseinen ihminen osoittautuisi vaatimattomaksi ja mukavaksi ihmiseksi.
Nuo ovat vaan omia mielikuvia noista kohtaamistanne ihmisistä, joilla ei ole todellisuuden kanssa välttämättä mitään tekemistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat vaan omia mielikuvia noista kohtaamistanne ihmisistä, joilla ei ole todellisuuden kanssa välttämättä mitään tekemistä. :)
Jos joku ihminen näyttää ulkonäkökeskeiseltä ja ylpeältä, kyllä hän sitä todennäköisesti myös on. Toinen vaihtoehto voi olla, että ihminen on ulkonäkökeskeinen ja peittelee äärimmäistä ujouttaan ylpeällä käytöksellä. Mutta hirveästi muita variaatioita en kyllä äkkiseltään keksi.
Juu. Ja samaan kategoriaan kuuluvat ne 30-40-vuotiaiden herutuskuvat Facessa, joissa filtereillä on muokattu kuvasta sellainen että livenä henkilöä tuskin edes tunnistaisi.
omissa mielikuvissanne vaan itse annatte ton roolin noille ihmisille.
Vainoharhaista kuvitella tietävänsä mitä muut ajattelee.
Ja tyhmää antaa omien ennakkoluulojen värittää omaa ajattelua. Kyseenalaistatteko te ikinä itseänne?
Vai "tiedättekö" vaan aina kaiken ensisilmäyksellä.😂
Faktahan on, jos että tunne, ette voi tietää.
Nämä jotka sanovat ettei käytöksestä voi päätellä mitään, voin siis ihan hyvällä omallatunnolla alkaa kulkea nenä pystyssä tuolla kadulla, heilauttaa säännöllisin väliajoim hiuksiani kädelläni suurieleisesti ja olla varma siitä, että harva saa minusta itseäni täynnä olevan kuvan?
Söpöä, kun jotkut sädekehä pään yläpuolella esittävät etteivät muka itse koskaan näe ympärillään itsetietoisen näköisiä ihmisiä. 😁
Vierailija kirjoitti:
omissa mielikuvissanne vaan itse annatte ton roolin noille ihmisille.
No niinpä. Ja se pubin edustalla kännissä horjuva housuun kakannut deeku on myös suurella todennäköisyydellä professori Helsingin yliopistossa.
Käytiin juuri miehen kanssa ostamassa kissanhiekkaa. Hohdokasta.
Lähdin ulos hiukset märkänä, aurinkolasit päässä ja äärimmäisen mukava, joustavasta materiaalista oleva musta, kotelomekko päällä, lisäksi mustat pistokkaat ja söpö kangasreppu olalla. Näittekö sänkiset sääreni, meikittömät kasvoni, toisesta kengästä esiin pistävän liiman jonka tunsin ja tiedostin jokaisella askeleella. Poskessani on kauneusluomi koska se on siinä ihan oikeasti. Mekko on kierrätyskeskuksesta.
Näytin ehkä hyvin pukeutuneelta, totuus voi kuitenkin olla toinen.
Vierailija kirjoitti:
Söpöä, kun jotkut sädekehä pään yläpuolella esittävät etteivät muka itse koskaan näe ympärillään itsetietoisen näköisiä ihmisiä. 😁
Söpöä kun joku on niin itsekeskeinen ettei vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin ulos hiukset märkänä, aurinkolasit päässä ja äärimmäisen mukava, joustavasta materiaalista oleva musta, kotelomekko päällä, lisäksi mustat pistokkaat ja söpö kangasreppu olalla. Näittekö sänkiset sääreni, meikittömät kasvoni, toisesta kengästä esiin pistävän liiman jonka tunsin ja tiedostin jokaisella askeleella. Poskessani on kauneusluomi koska se on siinä ihan oikeasti. Mekko on kierrätyskeskuksesta.
Voi olla, että luulet näyttävästi hyvinpukeutuvalta missä vaan rytkyissä, vaikka muut näkevät sinut ihan tavallisena wt-kissamammana.
Tiedän tuollaisen ihmisen.
Mutta hei, miksei ihminen saisi tuntea itseään kauniiksi ja vielä nauttia siitä?
Onko sitten enemmän oikein kulkea selkä kumarassa, naama mutrulla ja itkeä sitä kuinka ruma on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että luulet näyttävästi hyvinpukeutuvalta missä vaan rytkyissä, vaikka muut näkevät sinut ihan tavallisena wt-kissamammana.
Senkus ajattelet niin. Ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmää antaa omien ennakkoluulojen värittää omaa ajattelua. Kyseenalaistatteko te ikinä itseänne?
Aika harvoin olen yllättynyt ihmisestä tutustuttaessa, että ei vastaa ensivaikutelmaansa.
Minusta aina lääkärit tietävät etukäteen, että en polta. Ekalla kerralla kysyin, mistä ihmeestä lääkäri tiesi. Hän sanoi, että kyllä sen oppii äkkiä huomaamaan ihmisistä.
Minä heilauttelen ja haron pitkiä hiuksiani useinkin kun tuntuu että ne on huonosti. Samaten parantelen välillä ryhtiä tai harkitsen asentojani ja kävelytyyliä, koska tuntuu että näytän ihan lössähtäneeltä laahustajalta muuten. Olen aika epävarma ja tunnen usein olevani ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin olen yllättynyt ihmisestä tutustuttaessa, että ei vastaa ensivaikutelmaansa.
Minusta aina lääkärit tietävät etukäteen, että en polta. Ekalla kerralla kysyin, mistä ihmeestä lääkäri tiesi. Hän sanoi, että kyllä sen oppii äkkiä huomaamaan ihmisistä.
Huomaatko sen että olen äitini peruja käsityöihminen, haalin kauniita vaatteita kierrätettynä koska pidän siitä.
En kuitenkaan ole pinnallinen tai luokittele ketään parempiin ja huonompiin. Kaikki ihmiset ovat saman arvoisia. Ihan jokainen.
Näetkö vaatteeni ja nämä ajatukseni?
Koulutustaso taas mulle merkkaa