Te kaikki miehet jotka valitatte naisettomuuttanne, miksi ette mene risteilylle?
Risteilyllä paneskelemaan pääsy on niin helppoa, että useimmat parisuhteessa elävät eivät edes päästä kumppaniaan sinne yksin.
Risteilyt ovat myös yllättävän halpoja jos niille menee oikeaan aikaan. Sesongin ulkopuolella hinnaksi ei välttämättä tule kuin parikymppiä per yö su, ma, ti, ke ja to lähdöillä.
Kommentit (39)
Olen käynyt risteilyillä lukuisia kertoja viimeisen 10v aikana. Kertaakaan en ole laivalla seksiä harrastanut, en kyllä edes koskettanutkaan naista risteilyillä.
Maissa taas saa seksiä helposti.
En näe risteilyjä hyvänä paikkana seksiin. Ainakaan kilteille miehille. Ne örisevät jännätatskakundit kyllähän ne sieltä seuraa saa loputtomiin, mutta niin saavat mistä tahansa.
Risteilyillä on aivan samat deittailulait kuin muuallakin, tosin kilteille miehille ne ovat astetta hankalampia paikkoja siihen verrattuna kuin mitä he kokevat maissa, jossa siis on edes pieni mahdollisuus saada seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä viikonloppuna risteilylle. Pystytkö ap lupaamaan helpon ja varman panon?
Pystyn.
Sori futispoju, sellaiset hommat ei kiinnosta.
Kysyin ap:lta.
Onko ap ainoa, joka pystyy lupaamaan?
En ole menossa risteilylle. Olen panemassa mökillä seuraavat neljä päivää.
T. N54
En halua panna mummoja. Olen vielä viriilissä iässä oleva mies.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt risteilyillä lukuisia kertoja viimeisen 10v aikana. Kertaakaan en ole laivalla seksiä harrastanut, en kyllä edes koskettanutkaan naista risteilyillä.
Maissa taas saa seksiä helposti.
En näe risteilyjä hyvänä paikkana seksiin. Ainakaan kilteille miehille. Ne örisevät jännätatskakundit kyllähän ne sieltä seuraa saa loputtomiin, mutta niin saavat mistä tahansa.
Risteilyillä on aivan samat deittailulait kuin muuallakin, tosin kilteille miehille ne ovat astetta hankalampia paikkoja siihen verrattuna kuin mitä he kokevat maissa, jossa siis on edes pieni mahdollisuus saada seuraa.
Kukaan ei kiellä sinua hankkimasta tatskoja. Jos et pysyviä halua, niin on niitä lasten leikkitatskojakin olemassa.
ap on ilmeisesti nainen jolle risteilyllä paneminen on helppoa
ja sitten olettaa että niin se on helppoa joka miehellekin kuten se on helppoa sinulle.
Uskomatonta tuubaa. Risteilyillä harva panee. Muutenkin surkea laivan hytti huonon suihkunsa kanssa ei ole luotu kovin romanttiseen kohtaamiseen.
Olen käynyt muutaman kerran, lopputulos on ihan sama kuin maissakin. Olen tylsää seuraa naisten mielestä.
M37
Tällä palstalla on oikeat miehet vähemmistönä. Ulilaudan Jonnea ei lasketa mieheksi.
Tosin taidat ap itse olla ulilaudalta ja trollaat täällä.
Viimeksi kun olin laivalla ilman vaimoa sellainen 50-v nainen tuli pokaamaan tanssiluolassa. Olin 35 ja sormus sormessa...
En ollut menossa hänen mukaansa vaikka lupaili elämäni kokemuksen.
Mistä tiedän hänen ikänsä? Oli juhlimassa synttäreitään, ainakin oman ilmoituksensa mukaan.
Varokaa pojat mitä toivotte, pitäkää älli päässä vaikka otattekin alkoholia.
Mites minä? Olen 32-vuotias hyvässä virassa oleva, urheilullinen ja hauskaksikin kehuttu mies. Olen käynyt todella usein työmatkoilla myös risteilemässä, ja koskaan ei sieltä ole mitään äksöniä matkaan tarttunut. Mikä maksaa? :o
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä voiko yksinäinen mies mennä sellaiselle. Kyllähän ihmiset ajattelee yksinäisestä miehestä kaikkea negatiivista. Sama juttu koskee baariin menoa. En tiedä voiko sinne yksinäinen mies mennä.
No hitto, eihän kukaan siellä diskon tungoksessa huomaa, että yksin siellä olet. Monet mieskaveruksetkin hajaantuvat saalistamaan, koska yksin saa helpommin. Tunge mielenkiintoisen tyttelin juttusille tai pyydä tanssimaan. Jos jännittää, niin ota viinaa.
Näin se peli menee.
Vierailija kirjoitti:
Mites minä? Olen 32-vuotias hyvässä virassa oleva, urheilullinen ja hauskaksikin kehuttu mies. Olen käynyt todella usein työmatkoilla myös risteilemässä, ja koskaan ei sieltä ole mitään äksöniä matkaan tarttunut. Mikä maksaa? :o
Oletko naimisissa?
Jos et niin laiva on väärä paikka.
Laivalla varatut nusasee varattuja. Helppoa eikä toinen jää uikuttamaan ja paljasta koko paskaa puolisollesi kun siinä menee oma liitto samalla.
Sinkkuna taas... Heti ihmetys miksi olet sinkku. Olet jo 32 joten siihen on joku syy. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on tilanne eikä myöskään tinderistä tule matcheja, niin rumat kasvot.
Ei siinä auta virkatittelit tai hauskuus.
Urbaanilegenda koko risteilyseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä viikonloppuna risteilylle. Pystytkö ap lupaamaan helpon ja varman panon?
Pystyn.
Sori futispoju, sellaiset hommat ei kiinnosta.
Kysyin ap:lta.
Onko ap ainoa, joka pystyy lupaamaan?
No kelpaisiko tällainen 54/170 tyylikäs ja tasokas nainen? Pitkät hiukset, kauniit kasvot ja hyvät kyydit? P.S. Olen terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa?
Jos et niin laiva on väärä paikka.
Laivalla varatut nusasee varattuja. Helppoa eikä toinen jää uikuttamaan ja paljasta koko paskaa puolisollesi kun siinä menee oma liitto samalla.
Sinkkuna taas... Heti ihmetys miksi olet sinkku. Olet jo 32 joten siihen on joku syy. Ei jatkoon.
Ketään ei kiinnosta tipan vertaa onko se nainen tai mies varattu, vaan se onko hän hyvännäköinen ja halukas viettämään aikaa kanssasi.
Kyseinen kirjoittaja on vain ruma. Ei se sormus nimettömässä yhtään sen enempää saisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla puolikalju? Huonot hampaat? Omituisia maneereja? Paha haju? Oudot jutut? Kamala pukeutumistyyli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla puolikalju? Huonot hampaat? Omituisia maneereja? Paha haju? Oudot jutut? Kamala pukeutumistyyli?
Varmaan se sitten joku noista on. En kyllä osaa sanoa mikä :(
-se sama
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä voiko yksinäinen mies mennä sellaiselle. Kyllähän ihmiset ajattelee yksinäisestä miehestä kaikkea negatiivista. Sama juttu koskee baariin menoa. En tiedä voiko sinne yksinäinen mies mennä.
Kas! Wannabe komeatukkainen autisti! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto, eihän kukaan siellä diskon tungoksessa huomaa, että yksin siellä olet. Monet mieskaveruksetkin hajaantuvat saalistamaan, koska yksin saa helpommin. Tunge mielenkiintoisen tyttelin juttusille tai pyydä tanssimaan. Jos jännittää, niin ota viinaa.
Näin se peli menee.
No ei kyllä siinä luultavasti käy niin, että paikalle hälytetään järjestyksenvalvoja ja siinähän sitten häpeän kaikkien katseiden porautuessa itseeni. Ja voihan olla paikalla tuttujakin. Sitten jutut alkavat leviämään kylillä ja elämä vaikeutuu.
En ole menossa risteilylle. Olen panemassa mökillä seuraavat neljä päivää.
T. N54