Te kaikki miehet jotka valitatte naisettomuuttanne, miksi ette mene risteilylle?
Risteilyllä paneskelemaan pääsy on niin helppoa, että useimmat parisuhteessa elävät eivät edes päästä kumppaniaan sinne yksin.
Risteilyt ovat myös yllättävän halpoja jos niille menee oikeaan aikaan. Sesongin ulkopuolella hinnaksi ei välttämättä tule kuin parikymppiä per yö su, ma, ti, ke ja to lähdöillä.
Kommentit (39)
Minä en laita tikkua ristiin naisen takia. Naiset saavat tulla minun luokseni, olenhan sentään mies.
Ei naiset siellä risteilylläkään tingi miesihanteestaan. Odottavat mieluummin vaikka jonossa, että pääsevät vuorotellen panemaan sitä tumma, komeaa ja pitkää.
Koska rahani määrää enkä halua määritellä rahojani sellaiseen.
#1/1 oli 5/5 kuten TÄMÄ!
Olen lähdössä viikonloppuna risteilylle. Pystytkö ap lupaamaan helpon ja varman panon?
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset siellä risteilylläkään tingi miesihanteestaan. Odottavat mieluummin vaikka jonossa, että pääsevät vuorotellen panemaan sitä tumma, komeaa ja pitkää.
Paskan kalangit!
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä viikonloppuna risteilylle. Pystytkö ap lupaamaan helpon ja varman panon?
Pystyn.
No en tiedä voiko yksinäinen mies mennä sellaiselle. Kyllähän ihmiset ajattelee yksinäisestä miehestä kaikkea negatiivista. Sama juttu koskee baariin menoa. En tiedä voiko sinne yksinäinen mies mennä.
Perheitä ne on täynnä. Mene mummotunneliin.
Creepy on creepy, mailla ja merillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn.
Sori futispoju, sellaiset hommat ei kiinnosta.
Kysyin ap:lta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Ei perus tavis erotu risteilyllä sen enempää massasta kuin muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelissa on miesenemmistö nykyään. Ei vastaa mainettaan.
Vierailija kirjoitti:
Creepy on creepy, mailla ja merillä.
Se sana (creepy) on muuten suomeksi karmiva. Kannattaa suosia omaa äidinkieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn.
Saat tulla hyttiini.
T. matruusi Jorma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelissa on miesenemmistö nykyään. Ei vastaa mainettaan.
Kertoo miesten epätoivosta. Viimeinen oljenkorsi käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn.
Saat tulla hyttiini.
T. matruusi Jorma.
Mun puolesta saat hoidella oman jormasi...Jorma. Eheheehe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn.
Onko ap ainoa, joka pystyy lupaamaan?
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä voiko yksinäinen mies mennä sellaiselle. Kyllähän ihmiset ajattelee yksinäisestä miehestä kaikkea negatiivista. Sama juttu koskee baariin menoa. En tiedä voiko sinne yksinäinen mies mennä.
Ota äiti mukaan. Äiti näyttää miten seuraa hankitaan.
Risteilyt, nuo maalaiskaupunkien wt-juoppojen ja keski-ikäisten mammojen suosikit.
Ei millään maistu niin suuret annokset alkoholia, että laivalla oleminen alkaisi tuntua hyvältä idealta.
Minulle paneminen on sitä että otan laivalla naisen hameen alta pepusta kiinni ja sanon että haluan päästää mehuni sisälle. Ei se ihan noin helppoa ap ole mitä sinä väität. Laivalla on myös sisäinen vankila systeemi minne i h m i s r o s k a t menevät etuoikeutettuna.