Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset on niin hienoja ihmisiä

Vierailija
09.08.2019 |

Ei tällaisia paskaisia duunareita kuin me.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen köyhä eläkeläinen ja silti hieno ihminen. Ap:n käsityksen mukaan vain rikkaat ovat hienoja, hassu käsitys.

Vierailija
22/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole mikään uutinen että eri töistä saa eri palkkaa? Putkimies korjaa putkia, muttei välttämättä tiedä mitään pörssistä. Pörssimeklari ymmärtää miten pörssi toimii, muttei välttämättä osaa korjata putkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin näköjään väärään ketjuun... no sopii tuo toisaalta tähänkin. 20

Vierailija
24/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonnien palkkaa ja pääomatuloja nauttiva kolme-nelikymppinen pukumies ei voi ymmärtää tavallista kansaa tai duunareita.

Valitettavasti Suomikin on luokkayhteiskunta.

Ei varmaan ymmärräkkään.

Monesti ei huomata ajatella rikkauden kääntö puolta. Totta on, että raha helpottaa elämistä mutta onnelliseksi se ei ihmisistä kuitenkaan tee.

Vierailija
25/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen tavallisena duunarina ihan onnellinen.En viitsi edes ajatella noita rikkaita.

Vierailija
26/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pirttien pöydissä on luettu korkeampaa matematiikkaa.

Tai sitten myös taktikoidaan.

Vierailija
27/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti minä ns. pukumiehenä olen aina ihastellut kahta ihmisryhmää, nimittäin tarjoilijoita ja kaupan kassoja. Molemmat hommia, joita en itse pystyisi tekemään ilman jonkinlaista paniikkikohtausta.  

Vierailija
28/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisil ihmisil on onnelliset olot, niil on oikeelliset arvot sekä hopeevihree Volvo

Ne kokee niitten olemisen sokeriseks loistoks, istuttaa puita pihamaalle omenien toivos

Onnelliset miehet ei käy bordellien hoidos, ne teki it-kaupoil tosi korkeet bisnesvoitot

Ja vahtikoira karkottaa jo ovelt sit ne roistot, ettei taidekokoelmat lähe roskajengin poistoon

Onnellisil vanhemmil on onnellinen parisuhde, vastaukset lastensa ongelmille valistukses

Nuoret tajuu et ne säästyy molempien valitukselt, kuhan oppii peittää niitten todellisen ahdistuksen

Onnellisil naisil ei oo edes vaihdevuosii, miehil erektio-ongelmaa tai verenpainehuolii

Ne tekee kaiken huolimatta mitä muut niist kelaa. Ne osaa tehä duunii ekaks, sit vast huvitella

Mä en haluu muut ku löytää onnen vaan. Mis on vika mähän synnyin onnelaan?

Enkä tiedä yhtään mistä onnen saan. Tuntuu etten ois olemas ollenkaan

Mä en haluu muut ku löytää onnen vaan. Mis on vika mähän synnyin onnelaan?

Enkä tiedä yhtään mistä onnen saan. Tuntuu etten ois olemas ollenkaan

Ne jaksaa siivota, kaikki on toistaan hienompaa. Lapset soittaa pianoo ja loistaa yleistiedollaan

18-vuotissynttäreil ne vetää mietoja, ja äitienpäivän kerää lähimetsäst kieloja

Mielijohteest ne ei mee mukaan vaan kalkuloi, ja illal yksin kukaan niist ei runkkaa vaan masturboi

Kun ne muuttaa kotoo niitten vanhemmil on asuntoi jois asuu voi jos omil rahoil pystyy maksaa laskut pois

Ne pitää rapujuhlii niitten luksusasumuksis, niis on onnellisii vierait jotka tuskin sammuu puskii

Ne puhuu kaikest kuten työttömyyden kasvust tunnin, sit lähtee et ne kerkee levänneinä aamul duuniin

Nää ihmiset itkee vaan lopputeksteis niin vähän ettei naama oo sotkus meikeist

Ne on virkein ja lukeneina lopputenteis, kai niitten koko onnellisuus johtuu geeneistä.

Skandaali - Onnelliset ihmiset

Vierailija
29/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä olen köyhä eläkeläinen ja silti hieno ihminen. Ap:n käsityksen mukaan vain rikkaat ovat hienoja, hassu käsitys.

Palstan Ammattivalittaja eli tämän ketjun aloittaja on aina arvostanut vain rahaa. 

Vierailija
30/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit on hienoja, akateemikot on hienoja, kaikki on just niin hienoja kuin itte haluu.

Joku täällä vinoilee taas.

Etkö ymmärrä kuinka me kaikki käytetään kieltä omalla tavallamme. Sun hieno ei oo mun hieno välttämättä ja päinvastoin... huoh.

Vierailija
31/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarmo Manni, edesmennyt näyttelijäsuuruus pääsi eroon aukotriteetipeloistaan ja alemmuudentunteistaan, ajattelemalla keskustelukumppaneistaan "tuon ihmisen sisällä muodostuu tälläkin hetkellä lusikallinen paskaa".

Vierailija
32/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Viita. Runo johtaja. Sen joukon johtajaksi nimittäisin, ken on pitkäkaulaisin ja pienipäisin ja takapuoleltansa täyteläisin. Että vois kukon nuppi nousta korkealle ja loistaa tuokiolta maailmalle.

Vierailija
33/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarmo Manni, edesmennyt näyttelijäsuuruus pääsi eroon aukotriteetipeloistaan ja alemmuudentunteistaan, ajattelemalla keskustelukumppaneistaan "tuon ihmisen sisällä muodostuu tälläkin hetkellä lusikallinen paskaa".

Mies on pettynyt raskaaseen työhönsä kun on tuollaiseen joutunut vaikka on paljon opiskellut. Ap

Vierailija
34/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnalle paljon kannattavampaa, että älykkäät ihmiset tekevät tietokoneilla töitä ja vähemmän älykkäät niitä fyysisiä töitä. Ei mitään järkeä laittaa fyysikkoa leikkaamaan nurmikkoa itse, jos joku tyhmempi sen voi hoitaa. Ja tämä edesauttaa myös niitä heikompia ihmisiä.

Eli mieheni tavallaan teki väärin kun alkoi hyvin koulutetusta ihmisestä duunariksi. Olisi ollut ennemmin työtön. Ap

Koulutus ei aina korreloi osaamisen kanssa. Yleensä kyllä yhteiskuntaa kehittävät henkilöt kyllä väylän löytävät, joten ne heikommat päätyvät muihin töihin. Mutta yhteiskunta toimii vain niin, että kaikki niitä töitä tekevät, kukin osaamisen mukaan.

Vierailija
35/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulette niiden pukumiesten tulevan?

Oikeasti ne tulee sieltä mistä sinäkin.

Perseestä ne on.

Vierailija
36/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnalle paljon kannattavampaa, että älykkäät ihmiset tekevät tietokoneilla töitä ja vähemmän älykkäät niitä fyysisiä töitä. Ei mitään järkeä laittaa fyysikkoa leikkaamaan nurmikkoa itse, jos joku tyhmempi sen voi hoitaa. Ja tämä edesauttaa myös niitä heikompia ihmisiä.

Siis joku oikeasti vielä kuvittleee, että koulutus, korkea sellainen, on jonkinlainen tae älykkyydestä?

Tai että fyysinen ei voi olla  älykkään valinta?

Hohhoijaa.

Vierailija
37/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tulot ja pukuun pukeutuminen ratkaise sitä mihin luokkaan oikeasti kuulut. Eikä tulot ja puvut tee jostain hienoa ihmistä.

Aloituksesi teksti on hyvä, mutta voisitko kehitellä sitä jotenkin vähän enemmän kuin vain jakamalla meihin ja noihin toisiin!

Miksi yrität puolustella rikkaita?

Vierailija
38/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tulot ja pukuun pukeutuminen ratkaise sitä mihin luokkaan oikeasti kuulut. Eikä tulot ja puvut tee jostain hienoa ihmistä.

Aloituksesi teksti on hyvä, mutta voisitko kehitellä sitä jotenkin vähän enemmän kuin vain jakamalla meihin ja noihin toisiin!

Miksi yrität puolustella rikkaita?

Käsitit tahalleen väärin. Pointti on siinä että ei se rikas mies mittatilauspuvussaan ole sinua *arvokkaampi* ihminen, kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Se että ihmiskunta ihannoi näitä ei muuta sinun arvoasi miksikään.

Jokaiselle tulee antaa ihmisarvo, piste. Oli sitten vaikka pienituloinen yksinhuoltajaäiti tai vaikka putkimies.

Vierailija
39/39 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti moni pukumies on tullut maalta ja osaa ajaa traktotia ja kyntää pellon. Niin hienoja ne on,

Tämä!

Mun mies on pukumies, korkeakoulun käynyt. Mutta ihan maalaispoika. Ajaa traktoria, osaa kaataa puita, sirkkelöidä ja halkoa ne klapeiksi (ja tekee siis näin monta kertaa vuodessa). Osaa rakentaa ja remontoida, korjata auton ja mopon. Eikä ole millään lailla hieno. Samalla lailla se vaeltelee kotona pieruverkkareissa töistä tultuaan kuten suurin osa suomalaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän