Lue keskustelun säännöt.
Miksiköhän minua alkaa ärsyttää kun joku pohtii tälla
28.05.2006 |
palstalla abortin tekemistä? Kun eihän sen pitäisi mitenkään minulle kuulua, mutta tunnereaktio silti tulee.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kunhan tekee. olen itse tehnyt jo kolme!