Oletteko katsoneet HS:n sivuilta kuinka " rikkaalla" postinumeroalueella
asutte? Meikäläinen katsoi ja yllättyi - asutaan maalla, suht. pieni alue ja kaikkien talouksien yhteenlasketut tulot yli 60.000 euroa.
Ok, meilläkin lähes tuo, ja ollaan keskituloisia, mutta silti tulos yllätti, kuinka varakasta tämä lande-alue on (kun on täällä nyt eläkeläisiäkin jotka " pudottaa" keskiansioita...)
Kommentit (32)
että teidän alueellanne kaikkien talouksien tulot yli 60 000 euroa ja teilläkin LÄHES sen.. :D
sillä meidän postinumeroalue oli mainittu siinä jutun yhteydessä olleessa taulukossa.
muttei kuitenkaan ihan viimeisimpien joukossa
Hesarin sivuilta meinaan. Missääää??
sekä tuloilla että varallisuudella mitattuna.
Ja aika ylhäällä ollaan... Yllättävää! (Meinaan sadan ylimmän joukossa :)
asuvansa vähemmän varakkaalla alueella?!
oikealta otsikko joka viittaa aiheeseen, karttakuvan ylä- tai alapuolella. Löytyikö???? terv. ap
Postinumeroalueeni on ykkösenä. Toki tiesin sijoittuvan kärkisijoille, mutta en sentään ykköseksi.
Itse olen aivan tavallinen pulliainen matalapalkkakuopasta.
se mikä yllätti on että meillä on ihan alueemme keskivertotulot. olen jotenkin kuvitellut että kaikki muut olisivat paljon hyvätuloisempia kuin me jotka tienataan molemmat himpun alle keskivertoliksan.
komennolla Find. Niin, ja kyllä opiskelija-alueetkin näkyvät, esim.
Otaniemi on hännillä viimeisten joukossa....
Kaikki löytyvät, joissa asukkaita yli 100 tai yli 10 ruokakuntaa.
Esim. Otaniemi on 6 alin tulotasoltaan.
Otaniemi on tosi köyhää aluetta:o
Yllättävän alas sijoittui postinumeroni. Mietin että johtuukohan se siitä että täällä ei käytännössä asu perheitä vaan enemmistö on yhden hengen talouksia.
Avataan ohjelmista excel niinkö ja sitten mitä? Neuvokaa tyhmää
että mistä sieltä sen löytää