Emma laihtui 4kk aikana 14kg ja kapeni 25cm - mitä mieltä ootte päivän ruuista?
https://www.google.com/amp/s/www.thesun.co.uk/fabulous/9683047/bride-we…
600 kaloria päivässä eli Cambridge Diet, ei liikuntaa:
BREAKFAST: Peanut bar
LUNCH: Peanut bar
DINNER: Flavoured shake
SNACKS: None
DRINKS: Tea with no sugar and 2.25 litres of water
Morsian sai prinsessapäivänsä mutta mitäs kun alkaa turvota takaisin?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Tuo juttu iltalehdessä oli niin huono, kun siinä oli jäänyt juuri tämä olennainen asia pois. Eli kuinka hän laihtui. On siinä voinut olla hermo kireellä, kun väkisin on laihduttava, nopeasti ja tommosilla patukoilla. Mietin myös sen huutokauppa-palsanmäen vaimon laihdutusjutusta, että sillä hypoxillako laihtui?
Nauroin samaa, että varsinainen "laihdutusvinkki" tosiaan, kun on saanut 6 kiloa nestettä veks hypoxilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei läski ole lähtenyt leuan alta?
Onko tämä joku Cambridge-dieetin mainos`?
ei se kaikilta lähde. Mulla on sukuvikana kalkkunaleuka, arvaa vaan vatuttaako.
Sama juttu, leuka (ja kaula) on kuin Hedbergillä. Ilmeisesti joku esiäiti on lisääntynyt pelikaanin kanssa.
Mä ihmettelen aina, miten joillain ylipainoisilla ihmisille on kuitenkin noin paljon itsekuria vetää tuollainen pitkä kitudieetti. Itse kun en saa oltua edes viikkoa ilman herkkuja, jotta saisin kolme kiloa pois.
Mikä siinä on jos täällä joku kertoo laihtuneensa jollain muulla menetelmällä kuin tuolaisella dieetillä niin miinusta pukkaa? Kuka siitä pahoittaa mielensä kun toinen on jossain onnistunut?
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen aina, miten joillain ylipainoisilla ihmisille on kuitenkin noin paljon itsekuria vetää tuollainen pitkä kitudieetti. Itse kun en saa oltua edes viikkoa ilman herkkuja, jotta saisin kolme kiloa pois.
Kyse ei olekaan itsekurista.
kunnon karvakäsi... ja joo ne pakolliset WTtatskat ku mikäki rikollinen, maksullinen ja moraaliton aliihminen.
En ymmärrä että mikä järki tuossa touhussa. Jos ei lopun elämäänsä aio tuota diettiä noudattaa niin ymmärtää varsin hyvin lihoavansa takaisin samoihin mittoihin. Niin että mikä idea on näyttää hyvältä yhtä päivää varten? Jos on ollut ylipainoinen koko aikuisiän ennen häitä ja sitten palaa takaisin samoihin lukemiin niin silloin olisi yhtä hyvin voinut fotoshopata hääkuvansa. Kun mies, perhe ja ystävät tätä naista varmasti rakastavat ylipainoisena ja tietävät miltä hän näyttää normaalisti niin miksi se hääpäivä on sitten niin merkityksellinen juttu, että sen eteen rupeaa tekemään jotain järjettömyyksiä?
Kannatan todellakin normaalipainoa, tervettä ruokavaliota, liikuntaa ja itsestään huolehtimista, mutta tuo dietti toimii ainoastaan itseään vastaan.
Kuulostaa mun ruokavaliota, tosin en seuraa mitään dieettiä. Syön päivässä max 800 kaloria.
Aamulla ei mitään.
Töissä proteiinijuoma ja pari kuppia teetä.
Töiden jälkeen kotona kanaa/kalaa/punaista lihaa, kasviksia ja esim. riisiä
Iltapalaksi esim. juustoa/tonnikalaa/jogurttia marjoilla ja teetä.
Välipalat on lapsille, aikuinen ei niitä tarvitse. Salilla käyn 2-3 kertaa viikossa. Oon vuodessa laihtunut 20kg ilman nälän näkemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta joillain epäonnisilla, kuten mulla, läski on tiukimmillaan naamassa. Oon ollu ihan hoikassa kunnossa ja timmi, mutta pää pysyy pyöreänä ja kaksoisleuka on ikuisesti, toki hoikempana sekin on pienempi kuin muutoin, mutta ei kokonaan poissa. En tiedä mitä teen, kai tää joskus täytyy vaan hyväksyä...
Vierailija kirjoitti:
Ei se läski lähdekkään leuan alta millään lyhyt kestoisilla dieteillä.
Tälläiset dietit on muutenkin selkärangattomien juttuja, ei noilla mitään pysyvää saada aikaan.
Mihin on tatuointi kadonnut kolmannessa kuvassa? Outoa. Koko käsivarsi täynnä tatuointia ja viimeisessä Iltalehden kuvassa ei mitään. Vai onko kyse täysin eri naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta joillain epäonnisilla, kuten mulla, läski on tiukimmillaan naamassa. Oon ollu ihan hoikassa kunnossa ja timmi, mutta pää pysyy pyöreänä ja kaksoisleuka on ikuisesti, toki hoikempana sekin on pienempi kuin muutoin, mutta ei kokonaan poissa. En tiedä mitä teen, kai tää joskus täytyy vaan hyväksyä...
Kyse on yksilöllisestä rasvasolujen jakautumisesta aivan kuten muuallakin vartalossa. Joku voi olla yhtä aikaa sekä pyöreäposkinen että muuten luiseva. Pienileukaisella näkyy tietenkin pienikin rasva ikään kuin kaksoisleukana.
Vierailija kirjoitti:
Aika turhia olettamuksia tuollaiset että kaikki jotka laihduttaneet nopeasti saavat kilot takaisin. Itse vähensin 25kg 5kk aikana eikä vieläkään tullut takaisin vaikka tuosta jo yli vuosi.
Mutta aloituksen dieetti näyttää kyllä hyvin epäterveelliseltä ja ihmettelen kuinka tuollaista jaksaa. Varmasti paljon lihastakin lähtee tuollaisella näännytyksellä ja lihakset ovat tärkeitä kuluttamaan kaloreita. Omassa dieetissä kuntoilin vähintään 3 päivänä viikossa. Vähintään 2/3 päivän aterioista sisälsi minulla vihannekisa tai hedelmiä ja kunnon proteiiniannoksen.
Kun olettamus pätee yli 90 %:in tapauksista ei sitä voi rehellisesti pitää turhana.
En ymmärrä tällaisia jättimäisiä painonvaihteluita ollenkaan, miksi pitää jojoilla edestakaisin? Itsellä pysynyt paino +-3kg sisällä viimeiset 20 vuotta.