Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamojen hinnat karanneet käsistä

Vierailija
08.08.2019 |

Kauheata ryöstöä, paljonko sinulla maksaa kampaaja? Pari sataa joka kolmas kuukausi värin ylläpitämiseen ja parin sentin tasoitus huh huh! Mietin oman värin kasvattamista. Tulisi iso säästö.

Kommentit (204)

Vierailija
1/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienituloinen nainen voi mitenkään käydä kampaajalla kun hinnat ovat jotain luokkaa 219€. Siinähän menee koko kuukauden ruokarahat hiusten ylläpitoon. Naurettavaa.

Vierailija
2/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juuri tänään tätä samaa, kun siivosin useita tunteja (työkseni siis) niska märkänä. Ensi viikolla ihan vaan siistimisleikkaus ja tajusin, että koko tämän päivän palkkani menee siihen (max 20 min. kestää tuo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katoin yhen kampaamon hinnastoa ja värin ja leikkauksen hinta oli yhtäkkiä noussu melkein 50 euroa noin parin kuukauden takaiseen! Ihan älytöntä! En sitte varannu aikaa, voin värjätä itekin...

Vierailija
4/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e. En ole käynyt kampaajalla kymmeneen vuoteen. Tuskin aloitan käymistä enää uudelleen.

Vierailija
5/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cutters.fi

Vierailija
6/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikos Suomeen se joku uus kampaamoketju, joko on joku kerennyt testata sen?

Vierailija
7/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen osittain tästä syystä lopettanut värjäämisen vuosia sitten. Opettelin myös leikkaamaan omia hiuksiani ja viimeksi olen tainnut käydä kampaajalla 10 vuotta sitten.

Vierailija
8/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi värjäät? Itselläni hiusten leikkaus 28e ja hyvä kampaaja. Treen naapurikunta.

Vierailija
9/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin itse kampaajana puolustella korkeita hintoja sillä että jotain palkkaa meidänkin on tehdystä työstä saatava. Kaikista hinnoista kuitenkin lähtee alv, joka on sen 24%. Sitten vielä ainekustannukset(jos kyse väristä, kiharakäsittelystä ymm.) , ja sitten vielä vesi ja sähkö, mahd.tila vuokra ja paljon muuta. Kaikki nämä vie ison osan saadusta tulosta.

Tietenkin tuo 200on kyllä aika tyyris, riippuu tietysti kampaamosta.

Vierailija
10/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette niin turhamaisia, että värjäätte hiuksianne.

Kaikista kaupungeista löytyy myös edullisia kampaajia, esimerkikisi niitä, jotka leikkaavat hiuksia kotonaan.

Pitäisikö kampaajan tehdä ilmaiseksi tai tappiolla työtä?

Kampaaja on yrittäjä, joka maksaa vuokraa tiloista, ja maksaahan ne kaikki työssä tarvittavat aineet ja välineetkin.

Lisäksi hinnoissa arvonlisävero. Ja lopuksi pitää jäädä palkkaakin työstään.

Mieti, mitä muut käsillään työtä tekevät laskuttavat, esim. putkimies, sähkömies,

ei työ ole ilmaista.

Teetkö itse ilmaiseksi töitä?

Vierailija
11/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri kävin kampaajalla tyvivärjäyksessä ja kevyessä leikkauksessa ja hämmästelin miten halpa hinta siitä tulikaan! Viime kerralla maksoin toisella kampaajalla 70 e enemmän ja ainakin vielä olen oikein tyytyväinen.

Maksan hyvin mielelläni nykyisen kampaamoni ottaman hinnan, se on kaikki vain itselle ja niin kuin olen aina sanonut: olen sen arvoinen.

Senkin takia töissä käyn, että voin hieman hemmotella itseäni ja kampaamokäynti on pitkäkestoinen hemmottelu. Säästän sitten jossakin muussa, mutta kampaajalla aion käydä 5-6 viikon välein aivan varmasti.

Vierailija
12/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi värjäät? Itselläni hiusten leikkaus 28e ja hyvä kampaaja. Treen naapurikunta.

Viihdyn blondina. Aiemmin hinnat ovat olleet siedettäviä, mutta viime aikoina ne ovat nousseet huomattavasti. Ei enää huvita maksaa niin paljoa.

Vierailija
13/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on eroa itse leikatun ja nyhrityn hiusten ja kampaajan leikkaamien välillä.

Kampaaja on asiantuntija, osaa leikata muotoon, itse kun ähertelee leikkauksen,

se on yhtä sillisalaattia.

Maksan mielelläni kampaajalle siitä, että hiukseni ovat hyvin leikatut.

Vierailija
14/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raidat, leikkaus ja kulmien siistiminen + väri on noin parinsadan euron luokkaa. Tuntuu paljolta, vaikka ymmärränkin, että yrittäjillä on paljon kuluja. Kulmat voisin hoitaa itsekin (15€) mutta raitoja en ja oma tukka on todella tylsän värinen.

Vierailija
15/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hitto kun se tukan ulkonäkö vaikuttaa koko naiseen niin paljon. Mieluummin rumat vaatteetkin kuin oma väri tai huono leikkaus.

Vierailija
16/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ostamaan oman kamman.

Vierailija
17/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin turhamaisia, että värjäätte hiuksianne.

Kaikista kaupungeista löytyy myös edullisia kampaajia, esimerkikisi niitä, jotka leikkaavat hiuksia kotonaan.

Pitäisikö kampaajan tehdä ilmaiseksi tai tappiolla työtä?

Kampaaja on yrittäjä, joka maksaa vuokraa tiloista, ja maksaahan ne kaikki työssä tarvittavat aineet ja välineetkin.

Lisäksi hinnoissa arvonlisävero. Ja lopuksi pitää jäädä palkkaakin työstään.

Mieti, mitä muut käsillään työtä tekevät laskuttavat, esim. putkimies, sähkömies,

ei työ ole ilmaista.

Teetkö itse ilmaiseksi töitä?

Kaikki nuo mainitsemasi työläiset ovat halvempia tuntihinnaltaan kuin nämä karvansiistijät :D ihan poskettomia ovat parturin hinnat, muutkin yrittäjät samoin maksavat tiloista ja tarvikkeista yms. Ite lopetin kampaamossa käynnin kun tyven värjäyksestä (muutama sentti) ja latvojen leikkuusta pamahti laskua melkein 200€

Vierailija
18/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees värjää hiuksiani, tasoitan latvat ja otsiksen. Kun kampaamojen hinnat alkoi pänniä niin ostin kunnolliset hiustenleikkuusakset ja tasoitan otsikseni itse. Ei se nyt onneksi ole mitään rakettitiedettä

Vierailija
19/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan hullulta istua siinä tuolissa 10min tasailtavana ja siitäkin yli 30e hinta. Lapseni saa sillä hinnalla monta kertaa pidemmän soittotunnin korkeakoulutetulta soitonopelta.

Väri olisi haaveena, mutta hinnastoa vilkaistuani ostan markettivärin.

Vierailija
20/204 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa hiusten leikkauksesta 32 euroa enempää. Punavuoressa keikjaus 25 euroa ja menen sinne seuraavalla kerralla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä