Jaa vinkkisi ikkunoiden pesuun, ettei jäisi rantuja ym.
Miten ja millä aineilla pesette ikkunanne?
Mulla on käytössä Fairy, luutuja, ikkunankuivain. Eli pesuainevedellä luutuan ikkunan ja sitten kuivaan sen. Ikkunan reunat pyyhin talouspaperilla, tai jollain liinalla, mutta juuri niihin kohtiin jää sellainen "märkä" jälki.
Mitä matskua noi liinat ja rätit kannattais olla ja auttaako etikan tai tuulilasin pesunesteen lisääminen pesuveteen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Sytytysnestettä ja stidi perään. Räjäyttää lian pois.
Ei. Se oli Andy, joka lupasi räjäyttää lian pois. Yllä olevan kirjoittanut ei kyllä tainnut olla silloin vielä syntynytkään, kun Andya mainostettiin tuolla sloganilla. Andy voisi olla hyvä kyllä ikkunanpesussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sytytysnestettä ja stidi perään. Räjäyttää lian pois.
Ei. Se oli Andy, joka lupasi räjäyttää lian pois. Yllä olevan kirjoittanut ei kyllä tainnut olla silloin vielä syntynytkään, kun Andya mainostettiin tuolla sloganilla. Andy voisi olla hyvä kyllä ikkunanpesussakin.
Kyllä olen ihan aikuinen 46v mies. (Ikilapsi)
Oman kokemukseni mukaan sanomalehti suttaa musteella ikkunanpielet.
Käytössä nyt Kärcsher kuivain ja hyvää jälkeä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Lasol täälläkin käytössä. Ja lasta.
Lasu! Lasta et kyllä käytä ikkunanpesuun.
Kärcherin ikkunapesuri on hyvä kuivaukseen. Ei tule rantuja, kun laite imee veden säiliöön. Varrellisena huippu myös parvekelaseihin, ei tarvitse tasapainoilla yläilmoissa talousjakkaran kanssa.
No joo, vähän sellainen hifistelylaite. En ostanut itse, vaan sain sen hyvityksenä kun yhden huoneen tapetti oli nurkissa kohdistamatta.
Oikea ikkunanpesuaine, virttynyt vanha pellavapyyhe vyötärölle, kuivaan lastan joka vedon jälkeen, alareuna ikkunasta myös.
Rantuihin vaikuttaa sekin kuinka likaisia ikkunat ovat.
Lasol täälläkin käytössä. Ja lasta.