G: Minkä ikäisenä (siis vanhana) sulta on vielä kysytty paperit Alkossa?
Kommentit (36)
Oon 35v, ja tänä kesänä on kysytty 4 kertaa. Blondasin hiukset kevään aikana ja näköjään nuorruin samalla😂. Otan tämän imarteluna, vähän piristyy vanhuksen päivä. Paras oli kun hain 6packin lähikaupasta ja kysyvä myyjä oli n. 12-vuotiaan näköinen itse.
ei ole milloinkaan kysytty. eka kerran kävin alkossa yli 30- vuotiaana.
43-vuotiaana. Samoin S-Marketissa. Ilmeisesti näytän siis alle 30-vuotiaalta.
43 v. Jestas että se on naurattanut monesti. Taisi olla myyjällä rillit unohtunu. Ja ei siis pahalla, mutta en vaan voinut käsittää tuota.
nyt 40-vuotiaanakin olen joutunut näyttämään
Lähes aina kysytään, olen 37-vuotias nyt.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa urpot tajuta että papereita voidaan kysyä muustakin syystä. Näytätte siltä että haette juomaa teineille yms.
"Näytätte siltä että haette juomaa teineille"
Ihan mielenkiinnosta; miltä sellainen ihminen näyttää?
37 vuotiaana.
Mies meni ruokakauppaan ja poikkesin Alkoon ostamaan viskiä irishcoffeehin. Pikkasen oli pöllähtänyt fiilis, kun kysy papereita ja sitten kun ei mulla ollut lompakkoakaan mukana. Mulla oli viidenkympin seteli, kun laukkuni jätin ostoskärryyn miehen hoteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa urpot tajuta että papereita voidaan kysyä muustakin syystä. Näytätte siltä että haette juomaa teineille yms.
Ostoksista voi usein nähdä, että minkä ikäisestä juomarista on kyse. Harvoin ne teinit viinejä juopottelee tai muutenkaan kalliimpia juomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näytätte siltä että haette juomaa teineille"
Ihan mielenkiinnosta; miltä sellainen ihminen näyttää?
Ja ylipäätään mikä syy tuo on papereita kysyä?
En käy alkossa, mutta joskus ostin sikareita kioskilta niin kysyivät paperit. Olin muistaakseni 34 v
Minulta kysellään silloin jos satun katsomaan juuri sillä hetkellä lompakkoani, laukkuani tai jotain muuta kun myyjä katsoo naamaani ja arvioi ikäänu. Eli tekee värmään oletuksen, että olen hermostunut eli nuori.
63-vuotiaana ei ole enää tiedusteltu. 40-vuotiaana vielä kyselivät.
34-vuotiaana t. 34-vuotias.
Myös kaikissa marketeissa paitsi jos on tuttu myyjä kassalla.
Ohjeistus kuuluu, että kysytään, jos näyttää alle 30-vuotiaalta. Ei siis tartte näyttää 17-kesäiseltä vaan 29:ltä kassahenkilön mielestä.