Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen miettinyt kuinka usein muut vaihtavat puhtaat rintsikat, itse vaihdan

Vierailija
23.07.2008 |

.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. aivan turha pestä hiuksia päivittäin, jos ne eivät erityisemmin rasvoitu tai ei ole hikoillut - eivätkä todellakaan vielä päivässä, parissa hiukset ala haista normaalitapauksissa. Minulle ainakin on sekä kampaaja että lääkäri suositellut parin päivän pesuväliä (oli ongelmia päänahan ärtymisessä). Intiimialueiden pesu (aikuisilla) on toki ihan eri juttu kuin hiukset, päivän jälkeen alkaa kyllä tuoksahtaa.

Vierailija
62/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan käyttää montakin päivää samoja.

Mutta esim. tällaisella kelillä joka päivä puhtaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä ja kotona eri rintsikoita (töissä kaarituellisia, kotona ilman) ja liikkuessa urheiluliivejä. Työrintsikoita on usein parit käytössä rinnakkain (vaaleiden paitojen ja t-paitojen kanssa toiset, kangaspuseroiden ja värillisten paitojen kanssa toiset). Käytän kaikkia yleensä viikon verran, jonka jälkeen pesen. Ja vannon, että edes urheiluliivini eivät haise, vaikka niitä ei olisi pesty käytön jälkeen. Hikoilen vain vähän eikä hikeni ilmeisesti ole kovin aromikasta.

Vierailija
64/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä useammin peset, sen enempi rasvoittuu esim hiukset ja olet kierteessä.

Iholle suositellaan pesua jopa vain kerran viikossa.

Vierailija
65/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma näyttää nykyään olevan se, että mikään ei saisi haista miltään. Enkä mä ainakaan rupea itteäni joka päivä kuuraamaan, jotta joku herkkänenäinen ei tuntisi "hajuani". Pysykööt kauempana sitten :)

Vierailija
66/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja rintsikoita peräkkäisinä päivinä, etenkään nyt kesällä, koska rintsikat täytyy valita paidan mukaan (sileät, puuterinväriset valkoisen t-paidan alle jne.) enkä pese rintsikoita joka käytön jälkeen. Saattaa olla että käytän joitakin rintsikoita vaikka kolmena päivänä kuukauden aikana ja pesen ne sitten. pidättekö kaikki muut samoja rintsikoita aina yhtä mittaa kunnes ne joutavat pesuun?