Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen miettinyt kuinka usein muut vaihtavat puhtaat rintsikat, itse vaihdan

Vierailija
23.07.2008 |

.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.3-4 päivän välein, onko liian harvoin?

Vierailija
2/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkä 2-3 päivän välein. Tosin tällä hetkellä pesen kyllä liivejä useammin, kun imetän (eikä ole kuin parit imetysliivit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin vaihdan puhtaat vaatteet, myös rintsikat.

Vierailija
4/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Vaihdan ehkä 4 päivän välein - paitsi tietysti jos olen hikoillut vaikka pyöräilemällä, silloin vaihdan heti kun voin.

Vierailija
5/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä nukunkin rintsikat päällä...

Vierailija
6/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni eivät likaannu eivätkä haise niin että tarvisi vaihtaa useammin...

Vierailija
7/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä yhteenkuuluvia rintsikoita ja pikkareita, joten vaihdan molemmat samalla.

Jos joskus olen käynyt alkuillasta suihkussa ja sitten pukenut vielä kunnolla päälle, saatan laittaa ne rintsikat vielä seuraavana päivänä.

Vierailija
8/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän samoja viikkotolkulla... Ei ole varaa ostaa monia, enkä jaksa joka päivä rintsikoita pyykkäillä (kuulemma kannattaa pestä käsin, ettei kaarituet irtoa...).

Vierailija
9/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä omistan ehkä 6-7 rintsikat, joista 1-2 sopii mulle kerrallaan - paino vaihtelee kuukaudesta toiseen ja isot tissit kutistuu ja paisuu siinä sivussa. Ympärysmitta vaihtelee puolessa vuodessa 5-10 sentillä, välillä olen 70F tai G ja välillä 80E, joskus jopa käyn 85DD:ssä. Eli pidän rintsikoita viikkokaudet vaihtamatta välillä (urheilurintsikat on erikseen!), kun ei ole mihin vaihtaa. Ja koska ne rintsikat on täillä muodoilla pakko ostaa erikoisliikkeistä, niin ne maksavat aivan liikaa jotta voisin sijoittaa siihen 70 rintsikkapariin minkä tarvitsisin vaihtaakseni joka päivä...

Vierailija
10/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä omistan ehkä 6-7 rintsikat, joista 1-2 sopii mulle kerrallaan - paino vaihtelee kuukaudesta toiseen ja isot tissit kutistuu ja paisuu siinä sivussa. Ympärysmitta vaihtelee puolessa vuodessa 5-10 sentillä, välillä olen 70F tai G ja välillä 80E, joskus jopa käyn 85DD:ssä. Eli pidän rintsikoita viikkokaudet vaihtamatta välillä (urheilurintsikat on erikseen!), kun ei ole mihin vaihtaa. Ja koska ne rintsikat on täillä muodoilla pakko ostaa erikoisliikkeistä, niin ne maksavat aivan liikaa jotta voisin sijoittaa siihen 70 rintsikkapariin minkä tarvitsisin vaihtaakseni joka päivä...

Ei mullakaan monia liivejä ole, mutta usein pesen ne illalla nyrkkipyykillä ja aamulla saa taas puhtaat liivit päälle :)

Vierailija
11/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kolmet rintsikat.

Vierailija
12/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että ne pitäisi pestä saman tien. En itse asiassa ihan näe normaalien ihmisten todellisuutta, että kävellessä ei tulisi hiki. Tosin asunkin mäen päällä ja yleensä on lähtiessä kiire, joten kumpaankin suuntaan tulee pakostakin hikoiltua.

Vierailija
13/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pesen joka ilta liivit ja amulla ne on kuivat ja puhtaat ja taas käytössä

haluaisin saada useammat liivit mutta ei löydy hyviä ahistaa ja puristaa tai painaa tai on liian lörtsyt

mulla on imetyksen jälkeen riipputissit

Vierailija
14/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä erittyvä rasva ja ihosolukko kuluttaa niitä kaikista eniten. Eli jos kalliit ostaa, kannattaa pestä niitä usein.

Itsellä ainakin 15 settiä (alushousu-liivi) ja vaihdan joka päivä. Mutta... olen niitä laiskimuksia, jotka ei jaksa pestä liivejä usein... Tosin sitten kerään kaikki samaa sävyä olevat liivit kasaan ja pesen ne kerralla koneessa hienopesussa (pesupussissa).

Vierailija
15/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä niitä joka käytön jälkeen pese! Mulla on noin viidet liivit, jotka pesen ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa... Vaaleat useammin.

Vierailija
16/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheiluun on sitten omat liivinsä, jotka heitän pesuun aina kerran jälkeen, mutta normikäytössä rintsikat ei millään ehdi likaantua yhdessä päivässä. Aina en pidä niitä sitä kolmea päivää putkeen, vaan laitan esim. mustat rintsikat odottamaan seuraavaa käyttöä, seuraavaa "mustan paidan päivää". Mutta siis noin kolme päivää yhteensä käytän yksiä rinuleita.

Vierailija
17/66 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hikoilen, kesällä tai esim siivotessa, niin sit menee pyykkiin.

Vierailija
18/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysliivit ainakin yöllä, urheillessa toisenlaiset liivit ja jos lähden ihmisten ilmoille vaikkapa kauppaan, niin sitten vielä jotkut "paremmat" liivit. Enkä näitä kaikkia pese heti käytön jälkeen, paitsi tietysti urheiluliivit, jotka hikoavat. Imetysliivit vaihdan muutaman päivän välein jos eivät kastu, ja ne paremmat liivit pesen ehkä parin viikon välein.

Mun on vaikea löytää sopivia liivejä eikä minull aole kuin pari hyvät, ja siksi en viitsi jättää niitä pyykkikoriin lojumaan odottamaan pesua. Ihan hyvä tapa olisi tietysti se, että pesisi liivit käsin aina illalla.

Vierailija
19/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koko on pysynyt samana jo 20 vuotta.

Eikö tulisi halvemmaksi pitää itsensä kuosissa kuin antaa välillä paisua?

Vierailija
20/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ne koon puolesta sopisivatkin.

Ja koko on pysynyt samana jo 20 vuotta.

Eikö tulisi halvemmaksi pitää itsensä kuosissa kuin antaa välillä paisua?