Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen miettinyt kuinka usein muut vaihtavat puhtaat rintsikat, itse vaihdan

Vierailija
23.07.2008 |

.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe vaihtaa siis ihan_kaikki_vaatteet PÄIVITTÄIN???

Paljonko perheessänne tulee pyykkiä viikossa? Jessus mitä luonnonvarojen haaskausta :(

Eikai KUKAAN oikeasti pidä samoja alushousuja kahta päivää?? Se, ettei kukaan ole sinun, nro 40, sanonut haisevan, ei tarkoita sitä, ettetkö haisisi - harva tuollaista kehtaa toiselle ääneen sanoa ja lähimpäsi lienevät niin tottuneita etteivät hekään huomaa. Kyllähän aikuisesta ihmisestä haistaa läheltä, onko aamulla ollut suihkussa vai ei - lähes poikkeuksetta ihmisten päänahka ja hiukset haisevat tunkkaiselle, jos ei ole aamulla pesty hiuksia. Itse olen hoikka enkä juurikaan hikoile, mutta silti en voisi ikimaailmassa kuvitellakaan lähteväni töihin käymättä aamulla suihkussa ja laittamatta puhtaita vaatteita (alus- ja pääli-) ylle. Tosi nuhjuinen ja tunkkainen olo on muuten. Lapsetkin (alle kouluikäiset) käy meillä suihkussa päivittäin ja laittaa joka aamu kaapista puhdasta ylle.

Vierailija
42/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan täällä välillä niitä likaisuuskilpailuja, missä jotkut kertovat käyvänsä suihkussa 2 kertaa viikossa ja pesevät tukkansa vain lauantaisin. Ja sitten itketään miten jotkut kehtaavat käyttää niitä luonnonvaroja turhuuteen... Omasta mielestäni peseytyminen ei tarkoita samaa kuin järjetön lotraaminen tai kylpy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt KUKAAN vaihda kaikkia vaatteita uusiin PÄIVITTÄIN? Mitä likapossutyötä sä teet, jos onnistut likaamaan housut ja hameetkin joka päivä niin, että ne on pesun tarpeessa?

Enkä tajua, miten alle kouikäiset voi tulla päivässä niin haiseviksi, että nekin pitäisi käyttää suihkussa päivittäin. Niiden vaatteiden likaantumisen ymmärrän kyllä.

Sitä paitsi kaikkien alapää ei vuoda jotain limaa niin paljon, että tarttis olla vaihtamassa alkkareita monta kertaa päivässä.

Ei oo kumma, mistä tulee kaikki kuivat ihot ja allergiat, kun ihmiset on ihan ylihygieenisia.

Vierailija
44/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huolenpidosta, olen ihan siistissä sisätyössä mutta pidän yksinkertaisesti puhtaiden vaatteiden tunnusta niin paljon, että tykkään laittaa aamulla puhdasta päälle. Ja mitä tulee huoleesi alapäähäni liittyen, kyllä alushousujen vaihto kerran päivässä riittää. Okei, myönnetään, että liioittelin vähän, kyllä jotain päälihousuja saatetaan meilläkin pitää useampi päivä ennen pesua. Ja meillä ei ole lapsilla koskaan ollut minkäänlaisia allergioita; itse asiassa molemmilla on erittäin hyvä iho eikä ole koskaan tarvinnut rasvailla kumpaakaan tippaakaan. Pyykkiä pesen keskimäärin koneellisen päivässä; lasten vaatteet on sen verran pieniä että niitä mahtuu isoon koneeseen hurja määrä.

46

Vierailija
45/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapään liman valumiseen jos joku haluaa pitää kiinni ihan perushygieniasta!

Vierailija
46/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en normaalisti hikoile juuri ollenkaan varsinkaan rintojen kohdalta enkä oo huomannut rintsikoiden haisevan. Titenkin katson aamulla että joko haisee, harvemmin on haissut. Mä en ymmärrä miks ne pitäis vaihtaa jos ei ole likaset tai haisevat.

Pikkuhousut vaihdan tietenkin päivittäin, mutta rintsikoita ja pikkareita ei voi verrata toisiinsa!

Vierailija
47/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan aiheen vierestä: Kokeile Triumphin Amourette-liivejä, riipahtaneillekin uusi elämä ;) Ja kannattaa käydä ihan alusvaateliikkeessä, saat opastusta ja varmasti oikean kokoiset liivit (väärä koko pistää ahdistamaan ja roikkumaan).

Vierailija
48/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Js suihkussa käyn aamuin illoin, lisäksi suoritan takapyllyn pesun suihkulla ison hädän jälkeen. Nämä tiedoksi, koska niitäkin varmaan kohta kysytään..

Vierailija
49/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen ollut vain kotosalla ja liivit ovat olleet päällä vain osan päivästä tms. JA kolmet liivit riittävät amaattilaisen mukaan: yhdet päällä ,toiset pesussa ja kolmannet kaapissa odottamassa. Mulla tosin toistakymmentä paria aktiivikäytössä ja muutamat juhlajutut päälle.

Vierailija
50/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän ja lopeta ihmisten haisteleminen. Ihmisen hiukset eivät takuulla haise tunkkaiselle, vaikka niitä ei pesisi joka aamu, ei ainakaan niin tunkkaiselle että sen nyt haistaisi normaalin hajuraon etäisyydellä oleva lähimmäinen. Tietysti jos on vähän sairas ihminen ja kiinnostunut ylenmäärin toisten hajuista, niin onkin jo toinen juttu.....

Eikai KUKAAN oikeasti pidä samoja alushousuja kahta päivää?? Se, ettei kukaan ole sinun, nro 40, sanonut haisevan, ei tarkoita sitä, ettetkö haisisi - harva tuollaista kehtaa toiselle ääneen sanoa ja lähimpäsi lienevät niin tottuneita etteivät hekään huomaa. Kyllähän aikuisesta ihmisestä haistaa läheltä, onko aamulla ollut suihkussa vai ei - lähes poikkeuksetta ihmisten päänahka ja hiukset haisevat tunkkaiselle, jos ei ole aamulla pesty hiuksia. Itse olen hoikka enkä juurikaan hikoile, mutta silti en voisi ikimaailmassa kuvitellakaan lähteväni töihin käymättä aamulla suihkussa ja laittamatta puhtaita vaatteita (alus- ja pääli-) ylle. Tosi nuhjuinen ja tunkkainen olo on muuten. Lapsetkin (alle kouluikäiset) käy meillä suihkussa päivittäin ja laittaa joka aamu kaapista puhdasta ylle.

Vierailija
51/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lihava valas, ei myöskään yleensä hikoile kuin rankkitynnyri, niin että hiki valuisi rintsikoihin.

Alkkarit saattaa olla kaksi tai kolmekin päivää, liruttelen alapäätäni vähintään kaksi kertaa päivässä, ei ne alkkaritkaan likastu (tai limastu ;=))

Jopa pusero saattaa olla 3 päivää, huih!

t: 22

Vierailija
52/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ne kolmannen päivän iltana riisuttaessa haiskahtaa tunkkaiselle.

Yöt olen nakuna. Minulla on suuret rinnat joten 2 päivää on maksimi joka vielä menee se kolmas on siinä ja siinä.

Hikoilen helposti ja työn touhussa tulee kuuma esim. siivotessa ja leipoessa niin silloin kyllä käyn suihkussa ja suihkun jälkeen puhtaat päälle.

Suihku vaihtelee siis päivittäin tai joka toinen päivä käyn suihkussa.

Kainalot pesen aamuisin ja alapesua harrastan 2-3 kertaa päivässä.

Vierailija
53/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan siis laittaa käytetyt liivit takaisin alusvaatelaatikkoon. Minulla on kolmet rintsikat. Olen ostanut tosi kalliitakin, mutta eivät eroa useista halvoistakaan. Alushousut vaihdan 1-2 päivän välein, yleensä joka ilta. Suihkussa käyn joka päivä tai joka toinen. Minulla ei todellakaan ole aikaa käydä joka ilta suihkussa tai pestä pyykkiä joka ilta. Pesemme kerran viikossa noin 5 koneellista pyykkiä. Minusta ihmiset ovat turhan hygieenisiä. Hampaat pesen kaksi kertaa päivässä ja kasvot samoin, usein kainalotkin, jos en käy suihkussa.

Vierailija
54/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tukka pysyy puhtaana kaksi päivää, eikä haise. Vaihdan itsekin ainakin paidan joka päivä ja tietty alushousut, eli peseydyn muuten vaikken kävisikään kokovartalosuihkussa. Iho ei kestä mulla liikaa suihkuttelua... en oikeasti haise!

Vierailija
55/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon (ja hikoilevaa sorttia kuten minä), niin silloin saa päivittäin vaihtaa. Mutta välillä menee samat rintsikat sen kolmekin päivää. Vaihdan myös paitojen ja pikkareiden mukaan eli värisävyt sen mukaan, joten kaapissa voi olla omassa pinossaan niitä "puolikuntoisia", joita on päivä pidetty, mutteivät ole vielä likaisia kuitenkaan. Yleensä haistelen rintsikat käytön jälkeen, että voiko vielä seuraavana päivänä pitää.

Mulla on melkein kakskyt paria myös, kun on geelitäytteisiä, niskalenkkirintsikoita, topattuja ja ei topattuja, vaaleanpunaisia, valkoisia, mustia, beigejä. Helppo on pienirintaisen (80A) ollut löytää kivoja rintsikoita ja settejä. Pesen myös värisävyjen mukaan pesupussissa koneessa.

Vierailija
56/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä setin niin, että saan yhdet rintsikat ja kahdet niihin sopivat pikkarit. Urheilurintsikat sitten tietysti erikseen. Mulla on tosi monia rintsikoita ja pesen ne pesupussissa koneessa muiden samanväristen kanssa. Riippurintaisille suosittelen lämpimästi balconette-mallisia liivejä, joissa on kevyt toppaus. Pitävät kutinsa useidenkin pesujen jälkeen. Itse en muunlaisia liivejä enää käytäkään ja useimmat olen ostanut ihan lindexiltä (75D).

Vierailija
57/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rintsikat pesen kerran kuukaudessa, omistan 3 liivit....mitä sitä turhaan pesemään ja vaihtamaan.....ja ei ne kuule ala haisemaan. Se haisee korvien välissä, jos jokin haisee..usko pois!

Vierailija
58/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi bussissa haisee aamuisin työpaikalle päin ajellessani vaikka kyydissä on enimmäkseen siistin näköisiä nais-immeisiä.

Teidän viikon käytetyt rintsikat. : X

Oikeasti hei: omaan ja perheenjäsenten hajuun tottuu. Valitettavasti muut sen kyllä haistaa.

Vierailija
59/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rintsikat pesen kerran kuukaudessa, omistan 3 liivit....mitä sitä turhaan pesemään ja vaihtamaan.....ja ei ne kuule ala haisemaan. Se haisee korvien välissä, jos jokin haisee..usko pois!

Harvemmin olen kovin haiseva päisiä ihmisiä tavanut. Likainen tukka haisee, mutta yleensä haju tulee vartalosta. Jos korvien välistä haisee kannattaa ensiksi putsata korvat ja jos ei auta niin suunnata lääkäriin.

Vierailija
60/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko kaupunkilaisia vai pienemmiltä paikkakunnilta? Kiinnitin nimittäin jo lapsena huomiota siihen, että mitä "maaseudummaksi" mennään, sitä harvinaisempaa on päivittäin suihkuttelu. Joten olisi mielenkiintoista tehdä täällä pientä "tutkimusta" asian suhteen.. Itse olen kaupungissa asunut koko ikäni ja ihan pienestä käynyt suihkussa vähintään kerran päivässä, useimmiten kahdesti.