Poikaystäväni mielestä en voi laittaa tätä mekkoa serkkunsa rippijuhliin
Kysyi äsken että haluanko tulla juhliin ja tämänjälkeen kysyi onko minulla sinne sopivaa vaatetta toi mekko on hänestä liika hutsahtava sinne.... hassua. koska olen sielä vieraana eikö jotkut farkut ole epäsopivat :O
Mulla on ollut vastaavia mekkoja muissakin omansuvunjuhlissa... Näen sukua ekaa kertaa.. Olisi hassua vetää joku kukkaleninki päälle ja esittää muuta :O
Kommentit (48)
Rippijuhliin mekko on liian tiukka ja lyhyt. Polvimittainen, hihallinen mekko on paljon tyylikkäämpi tai sitten leveälahkeiset housut ja siisti paitapusero. Poikaystävällä on selkeästi parempi tyylitaju teistä kahdesta.
Vierailija kirjoitti:
https://asiakas.kotisivukone.com/files/glamshop.palvelee.fi/Kuvia_2/755…
Aivan hirveä! Ja tuo malli on... noh... todella trash!
siis luuleeko porukka että ap on kuvassa? paksut reidet tuskn vain on ap.. tää on trolli
Vuosi 2002 soitti ja haluaa mekkonsa takaisin. Ei kai tommoisia löydä enää kuin jostain pienen perähikiän ainoasta yökerhosta.
Nätti mekko mutta ei tosiaan sovi rippijuhliin.
No jos mekko ei kelpaa, älä mene ollenkaan. Pitäkööt körttijuhlansa itse. Sitä paitsi, serkku on niin kaukainen sukulainen, että en edes tunne serkkujani. Enkä ketään poikaystävääni sinne juhlaan ottaisi missään tapauksessa. Ei turhaa mekko jonninjoutavaan juhlaan. Minusta nuorten vaatteet voivat olla nuorekkaat, varsinkin kun on vielä musta-valkoinenkin eikä mikään räikeä väri.
Siis pituus reiden puoliväliin ja noin paksut reidet, ehei.