Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kuukautta odottaisit ja kestäisit miehesi haluttomuutta?

Vierailija
07.08.2019 |

Milloin pitää luovuttaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestin melkein viisi vuotta. 

Vierailija
2/10 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestin melkein viisi vuotta. 

Sinähän sitkeä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti koska en enää itsekään halua häntä.

Vierailija
4/10 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin asian puheeksi 2 kk jälkeen, että mitäs tämä oikein meinaa.

N47

Vierailija
5/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni tivaisi selitystä jo viikon päästä ja sellainen olisi hyvä olla olemassa. Syyksi ei kelpaisi, ettei huvita. Me sovittiin alusta asti naimisiin menessä, ettei seksistä pihdata, eikä sillä kiristetä. Siksi asia olisi myös otettu heti käsittelyyn jos pihtaamista esiintyisi. Jos olisi oikea syy, niin sitten lekuriin hoitamaan se pois. Tahalliselle haluttomuudella ja pihtaamiselle ei ole olemassa mitään selitystä tai sitten parisuhde on ohi. Vaimolla oli aikoinaan hetkellisiä haluttoomuus jaksoja synnytysten jälkeen ja haki aina siihen gyneltä apuja. Hän halusi haluta seksiä jo pelkästään minun vuokseni. Itselläni ei ole koskaan esiintynyt haluttomuutta koko 43v aikana.

M62

Vierailija
6/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimoni tivaisi selitystä jo viikon päästä ja sellainen olisi hyvä olla olemassa. Syyksi ei kelpaisi, ettei huvita. Me sovittiin alusta asti naimisiin menessä, ettei seksistä pihdata, eikä sillä kiristetä. Siksi asia olisi myös otettu heti käsittelyyn jos pihtaamista esiintyisi. Jos olisi oikea syy, niin sitten lekuriin hoitamaan se pois. Tahalliselle haluttomuudella ja pihtaamiselle ei ole olemassa mitään selitystä tai sitten parisuhde on ohi. Vaimolla oli aikoinaan hetkellisiä haluttoomuus jaksoja synnytysten jälkeen ja haki aina siihen gyneltä apuja. Hän halusi haluta seksiä jo pelkästään minun vuokseni. Itselläni ei ole koskaan esiintynyt haluttomuutta koko 43v aikana.

M62

Kai vaimo sentäs sai parantua synnytyksestä rauhassa? Siis kuukausi noin, sen jälkeen se on vaan selittelyä.

Vierailija
7/10 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Kai vaimo sentäs sai parantua synnytyksestä rauhassa? Siis kuukausi noin, sen jälkeen se on vaan selittelyä.

Kuukausi? Kyllä siinä vähintåän 2kk menee että haavat ja repeämät on parantuneet eikä sekään tarkoita että alapää olisi kivuton. Itsellå eka kerta 10v päästå synnytyksestå ja kävi aivan käsittämättömän kipeää. Kivut loppuivat 5kk kuluttua.

Ei mikään ihme että naiset ei halua seksiå kun ei edes synnytyklsestä saa parantua ja palautua rauhassa. Käsittämättömän törkeitä 'miehiå'.

Vierailija
8/10 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en viikkoakaan. Tarvitsen seksiä päivittäin ja mieheni viikon kestävä työmatka on maksimi ja silloin on lupa harrastaa paljon itsetyydytystä. Jos tulisi 2 viikon matka, pyytäisin luvan käydä vieraissa.

Vierailija
9/10 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Kuukausi? Kyllä siinä vähintåän 2kk menee että haavat ja repeämät on parantuneet eikä sekään tarkoita että alapää olisi kivuton. Itsellå eka kerta 10v päästå synnytyksestå ja kävi aivan käsittämättömän kipeää. Kivut loppuivat 5kk kuluttua.

Ei mikään ihme että naiset ei halua seksiå kun ei edes synnytyklsestä saa parantua ja palautua rauhassa. Käsittämättömän törkeitä 'miehiå'.

No varmaan ihan naisesta riippuu ja siitä miten on synnyttänyt. Itse olen synnyttänyt alateitse kolme kertaa ja joka kerta varovaiset yhdynnät on voitu aloittaa 3 vk synnytyksistä. Olen saanut orgasmin ongelmitta ja kaikki on ollut hyvin.

Kyllä jos vuodenkin jälkeen synnytyksestä on yhdyntäkipuja tai vaihtoehtoisesti tunto on heikennyt niin kääntyisin lääkärin puoleen. Jotain piileviö vaurioita sinulle on varmaan jäänyt noiden repeämien lisäksi ja minusta ainakin kuulostaa huolestuttavalta, ettet halua tietää missä vika. Ehkä se on sinulle armollinen selitys välttyä seksiltä miehesi kanssa, jota et muutenkaan halua. Ehkä et syystä tai toisesta nauti läheisyydestä hänen kanssaan, ainakaan liian intiimistä.

Mutta olet kyllä ensimmäinen, jolla synnytyksen normaali toipumisaika olisi 10 v.

Vierailija
10/10 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oikein rakastaisin sitä miestä,niin vaikka koko loppu elämän.Onhan mulla 2 toimivaa kättä.Jos ei olisi pussailua ja halimista.Sit en kyllä kestäis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi