Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni mielestä en voi laittaa tätä mekkoa serkkunsa rippijuhliin

Vierailija
07.08.2019 |

Kysyi äsken että haluanko tulla juhliin ja tämänjälkeen kysyi onko minulla sinne sopivaa vaatetta toi mekko on hänestä liika hutsahtava sinne.... hassua. koska olen sielä vieraana eikö jotkut farkut ole epäsopivat :O

Mulla on ollut vastaavia mekkoja muissakin omansuvunjuhlissa... Näen sukua ekaa kertaa.. Olisi hassua vetää joku kukkaleninki päälle ja esittää muuta :O

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tosissaan aio laittaa tuollaista mekkoa rippijuhliin, joka on uskonnollinen juhla? Ripille pääsevä nuori on päivän päätähti, eikä vieraiden pidä viedä häneltä huomiota pukeutumalla paljastavaan bilemekkoon.

nojaa... itse yllätyin kun näin kuukausi sitten mummini hautajaisissa yhdellä tytöllä nyörikorkkarit ja lyhyen hameen ilman mustia sukkiksia. yllätyin siis siitä että onko hautajaisetikettikin mennyt näin vapaaksi??

Vierailija
22/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mekko ei toimi baarissa ja rippijuhlissa. Löydät varmasti jotain tyylisi mukaista mutta tilanteeseen sopivampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mekko on hänestä liika hutsahtava"

"Olisi hassua vetää joku kukkaleninki päälle ja esittää muuta"

Tietysti hutsu laittaa hutsumekon päällensä. Älä kuuntele muita, vaan ole oma itsesi.

Vierailija
24/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tosissaan aio laittaa tuollaista mekkoa rippijuhliin, joka on uskonnollinen juhla? Ripille pääsevä nuori on päivän päätähti, eikä vieraiden pidä viedä häneltä huomiota pukeutumalla paljastavaan bilemekkoon.

nojaa... itse yllätyin kun näin kuukausi sitten mummini hautajaisissa yhdellä tytöllä nyörikorkkarit ja lyhyen hameen ilman mustia sukkiksia. yllätyin siis siitä että onko hautajaisetikettikin mennyt näin vapaaksi??

Meillä oli papan hautajaisissa serkun pojilla tyttöystävät ja heillä oli myös just kusirajan peittävät hameet ja täytyy sanoa, että ensimmäisen tapaaminen kyllä oli riittävä.

Vierailija
25/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus näin häissä kirkossa läpinäkyvän puseron. Ei osata pukeutua tilanteen ja paikan mukaan.

Vierailija
26/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aikanaan, kun eka poikakaveri totesi, että minut kehtaa viedä kotiin näytille. Eikä ollut mikään kuoropoika itsekään. Kuuntele poikaystävää. Eikä mitään raskasta naamarimeikkiä!

Vierailija
27/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut teinini koulun juhlissa kiusallinen olo, kun siellä on tyttöjä, jotka pukeutuvat noin lyhyisiin mekkoihin. Ei heissä itsessään ole mitään väärää, enkä halua alistaa heitä pukeutumaan säkkiin, mutta minun henkilökohtainen kiusaantumisen rajani menee tuossa. En tule kenellekään kasvokkain asiasta mitään sanomaan, mutta tuntisin oloni mukavammaksi, jos juhlissa ei olisi ihmisiä, jotka ovat "puolialasti".

Vierailija
28/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi muoti oo jo mennyttä?

Vierailija
29/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu hieman klassisemmin. Et herätä niin paljon huomiota.

Vierailija
30/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli papan hautajaisissa serkun pojilla tyttöystävät ja heillä oli myös just kusirajan peittävät hameet ja täytyy sanoa, että ensimmäisen tapaaminen kyllä oli riittävä.

yllätyin siitä että jännä että joku viittii tulla hautajaisiin noin lyhyillä hameilla mielummin kuin valitsee jotain muuta tai jää pois koska eivät "tunne" lähisukua jotka saattaa häiriintyä surunkeskellä ja herätti kyllä huomiota sehän sielä hautajaisissa onkin tarkoitus

en katsois pahalla ap:n mekkoa koska iloiset juhlat ja jos tohon laittaa jotain päälle paljon näkyy leokuosiakin nuorilla juhlissa

Vierailija
31/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletkin mekossa niin kuuma, että poikaystävä pelkää helottavansa kasvoista vierelläsi?

Olen nähnyt häissä farkkunekkoa ja hautajaisissa niittinahkajakkua ja tämä mekko on niihin nähden ihan asianmukainen. Eikä mitenkään paljastava. Toki jos seisoskelee lonkka-asennossa ja huulet ankkatörössä, niin liian bilehile. Klassinen kampaus ja kevyt ehostus, sekä jakku niin kyllä minä miniäksi kelpuuttaisin.

Vierailija
32/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihminen ei voi muka joskus kerran kolmessavuodessa pukeutua klassisemmin... sitten jäädään pois mielummin.. hassua ettei hautajaisiin voida pukeutua klassisesti ei mummosti mutta ottaa tilanne huomioon eikä vedetä jotain jumalattomia kiiltonahkaplatformeja kaapista jalkaan niinkuin joskus olen nähnyt

siis kuka laittaa tommoset kengät hautajaisiin karseet en käyttäisi missään

Vierailija
33/48 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en näe mekkoa pahana hän on kuminkin menossa iloisiin kesäjuhliin eikä hautajasiin.. reidenpuoliväli ei oo paha jos on hoikka

Vierailija
34/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mekko on niin halvan näköinen... itselläni on toi sama mekko, käytin sitä yli 5 vuotta sitten jossain ulkomailla kun oli todella kuuma (irroitin vaan sen koristeen siitä) tuossa mekossa on erittäin ohut kangas, lähes läpinäkyvä. Sopii korkeintaan rannalle.

Vierailija
35/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläsi on tyylitajua. Tuo on kyllä melkoinen hutsumekko. 

Vierailija
36/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikä on sitä klassista tyyliä eikö juhlissa pidäkin herättää huomiota tohon vielä korkeat korot

Vierailija
37/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vaihtoehtoa ei ole kuin hutsumekko tai kukkamekko?

Kuvan mekko huusi WT. Melkoinen trikoorätti.

Vierailija
38/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sut on kutsuttu Poikaystävän Serkun rippijuhliin on kyse vanhanaikaisemmasta suuria sukujuhlia vielä järjestävästä tahosta, ja tiedät itsekin tuon herättävän negatiivista supinaa sellaisessa ympäristössä. Etsi jotain tuon ja sen toisen ääripään eli kukkamekon väliltä. Tai mieti onko tämä merkki, että olette poikaystävän kanssa lopulta hyvin erilaisia ihmisiä.

Vierailija
39/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säästäisin sinuna tuon mekon johonkin bileisiin. Ei siinä mitään vikaa ole, jos on kerta tyyliäsi. Mutta, rippijuhlat ovat uskonnollinen juhla, kirkossa ollaan jne... Mielestäni ihmisillä pitäisi olla jotain tyylitajua, että miten juhliin kuuluu pukeutua ja kunnioittaa muita ihmisiä. Tuo mekko on liian tyrkky ja antaa sinusta hutsahtavan kuvan. Mietipä jos miehet lähtis yhtä paljastavissa vaatteissa rippijuhliin? Jopa 50-vuotias enokin vetäisi munat pullottaen ihan liian kireissä trikooshortseissa ja hihattomassa juhlapaidassa niin, että napit on avattu puoleen väliin?

Vai tähänkö vastataan, että kaikilla on vapaus pukeutua juuri niin kuin haluaa?

Vierailija
40/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikeastaan nin paljastava, mutta muutoin on kyllä aika ruma ja tyylitön mekko, sekä etenkin HALVAN näköinen. Itse en laittaisi rippijuhliin tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi