Millainen ihminen käy syömässä Macdonaldsilla?
Mun ystäväpiirissä ei käy kukaan ja jokainen meistä kokkaa itse kotona terveellisistä, puhtaista ja tuoreista raaka-aineista. Mäkkärin ruuista jää nälkä ja jano kun se on niin suolaista ja se maistuu epäterveelliselle. ja epäaidolle. Tunnetteko te ketään joka käy 2-3 kertaa viikossa mäkkärissä? Millainen hän on ihmisenä? Älykäs vai yksinkertainen?
Kommentit (67)
Sanoisin, että älykkyysosamäärältään samantasoinen kuin sinäkin.
Sellainen on ainakin joka valittaa ettei ole rahaa tai yleensä mainostaa että tilillä alle 10e. On se vaan tyhmää maksaa vaaleasta leivästä, jauhelihapihvistä ja muutamasta lisukkeesta monta euroa niistä "kana"nugeteista puhumattakaan.
Ai että kun AP on niin ERINOMAISEN HYVÄ IHMINEN. Olisinpa minäkin!
Sädekehän kiilto häikäisee silmiä, huh. No millainen käy? Minä käyn, tosin en 2-3 kertaa viikossa , vaan muutaman kerran vuodessa. Ennen kävin mainitsemasi määrän, en tosin joka viikko. Katson olevani älykäs, minulla on yliopistotutkinto, omakotitalo, kaksi autoa, perhe, koira. Riittääkö?
Opiskelijat. Muut, jos siihen syömiseen ei ole kuin 20 min.
Vierailija kirjoitti:
Öyk öyk, haista v ittu!
No sinä ainakin käyt ja näyttää sillä mäkkärin sonnalla käytöskin muuttuvan sairaaksi. Enpä siis käy siellä.
Muistatko pestä jauhenlihan, kerran ruokasi on puhdasta?
Mäkkäri on WTtatskajunttien käsitys kuoleman jälkeisestä elämästä. Sellaiset siellä käy syömässä kallista einessontaa.
Yksinkertaisuus suorastaan paista ap:sta.
Käyn tosi harvoin, joku aika sitten hain lapsille hampparit ja otin itselleni salaatin. Joku thaimaalaistyyppinen nimi sillä oli, oli oikeasti ihan hyvää. Tykkään tosin rouskuttaa kasviksia muutenkin. Teinit nyt söisivät joka päivä jos saisivat.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko pestä jauhenlihan, kerran ruokasi on puhdasta?
Jauhelihaa ei tarvitse pestä, mutta tottakai jauhan sen itse lihatiskiltä ostamastani tuoreesta luomulihasta. Sinä voit toki syödä mitä sontaa haluat, mutta älä puhu ihmisille ettei ne haista sitä sonnan hajua.
Ei varmaan kukaan käy montaa kertaa viikossa, paitsi ehkä ne kasvavat teinipojat joille kiva välipala on 9 euron juustoa.
Muutenhan siellä näkee kaikenlaisia ihmisiä, lapsiperheitä jne. vanhuksia vähemmän. Luultavasti useimmat käy muutaman kerran vuodessa mäkkärissä tai hesellä, ihan vaan vaihtelun vuoksi ja lapsetkin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkäri on WTtatskajunttien käsitys kuoleman jälkeisestä elämästä. Sellaiset siellä käy syömässä kallista einessontaa.
Eli WTtatskajunteilla on enemmän rahaa kuin sulla.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on ainakin joka valittaa ettei ole rahaa tai yleensä mainostaa että tilillä alle 10e. On se vaan tyhmää maksaa vaaleasta leivästä, jauhelihapihvistä ja muutamasta lisukkeesta monta euroa niistä "kana"nugeteista puhumattakaan.
No näinpä.
Kylläpä tämä mäkkärin arvostelu menee tunteisiin. ;D
Käykö joku järkevä ja valveutunut ihminen muka mäkkärissä? Hyi saatana.
Ap on varmaan pitkätukkahörho sossuelätti joka hakee salaatit kauppojen roskiksista
Kiireinen, muuta ajateltavaa kuin syömingit.