Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valehdellut ikääni, pitäiskö kertoa naisystävälleni vai antaa olla?

Vierailija
06.08.2019 |

Sanoin että oon 30v kun oikeasti olen 42v.

Naisystävä on 24v.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkää suhdetta olet ajatellut? Jos päättyy ennen joulua, ihan sama. 

Vierailija
2/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, ei ikä mitään merkitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valhe on hyvä pohja mille tahansa suhteelle. Tosin voi olla että lennät pihalle kun nainen löytää ajokorttisi.

Vierailija
4/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkää suhdetta olet ajatellut? Jos päättyy ennen joulua, ihan sama. 

Ei ne yleensä kauaa kestää. Jotain pari v voisin jatkaa tätä.

Vierailija
5/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväkin on luultavasti oikeasti 12, eli ei siinä varmaan mitään.

Vierailija
6/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valhe on hyvä pohja mille tahansa suhteelle. Tosin voi olla että lennät pihalle kun nainen löytää ajokorttisi.

Pitää olla varovainen kyllä. Ollaan vuosi oltu yhdessä joten ajattelin että tässä vaiheessa se on jo niin sitoutunut suhteeseen ettei noin vain lähde käveleen.

Vierailija
7/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika isot tissit sillä on 12 vuotiaaksi😂

Vierailija
8/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te vissiin kauheasti keskustele siitä mitä olette elämässänne tehneet? Tai sitten tyttöystäväsi ei ole mikään penaalin terävin kynä. Vakka on löytänyt kantensa?

Vierailija
9/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te vissiin kauheasti keskustele siitä mitä olette elämässänne tehneet? Tai sitten tyttöystäväsi ei ole mikään penaalin terävin kynä. Vakka on löytänyt kantensa?

Tietysti keskustellaan. Ei se todellakaan ole vaikeata ynnätä 10 tai 12 kaikkiin vuosilukuihin.

Vierailija
10/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin selville että miesystävä valehtelee iästään, olettaisin että on valehdellut muistakin asioista ja lopettaisin suhteen. Varsinkin jos on valehdellut noin räikeästi. Harva 24-vuotias haluaa olla 40-vuotiaan kanssa, kun koko elämäntilanne on yleensä ihan erilainen. Tietysti riippuu tapauksesta, millainen elämä ja kypsyysaste kummallakin on.

Valehtelu ei kuulu hyvään parisuhteeseen. Jonkun valkoisen valheen voi tarvittaessa kertoa, tyyliin "tykkään sun uudesta kampauksesta". Mutta oikea valehteleminen pilaa luottamuksen.

Vierailija
11/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin selville että miesystävä valehtelee iästään, olettaisin että on valehdellut muistakin asioista ja lopettaisin suhteen. Varsinkin jos on valehdellut noin räikeästi. Harva 24-vuotias haluaa olla 40-vuotiaan kanssa, kun koko elämäntilanne on yleensä ihan erilainen. Tietysti riippuu tapauksesta, millainen elämä ja kypsyysaste kummallakin on.

Valehtelu ei kuulu hyvään parisuhteeseen. Jonkun valkoisen valheen voi tarvittaessa kertoa, tyyliin "tykkään sun uudesta kampauksesta". Mutta oikea valehteleminen pilaa luottamuksen.

Pakko myöntää että muissakin jutuissa on tullut myönteinen kuva annettua. Mutta ei kai sillä tai elämäntilanteella ole väliä kunhan vaan hommat sujuu sängyssä? Sama mies olen joka tapauksessa.

Ja miten niin elämäntilanne on meillä täysin erilainen? Ihme akkojen vuohotusta toikin. Ja vaikka olisikin, niin mitä väliä?

Vierailija
12/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppisvirhe. Piti kirjoittaa 52.

Vierailija
13/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppisvirhe. Piti kirjoittaa 52.

Mulle kuule olisi ihan sama sen ikä. Olkoot vaikka 100v. Nuoren ja kauniin näköinen se olisi joka tapauksessa.

Ihme kyllä naiset ovat niin pinnallisia että iällä on väliä vaikka ihan hyvin olen päässyt läpi paljon nuoremmasta.

Vierailija
14/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti keskustellaan. Ei se todellakaan ole vaikeata ynnätä 10 tai 12 kaikkiin vuosilukuihin.

Oletko jemmannut naisystäväsi vai lahjonut kaikki ystäväsi, sukulaisesi ja tuttusikin valehtelemaan?

Vierailija
15/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuule olisi ihan sama sen ikä. Olkoot vaikka 100v. Nuoren ja kauniin näköinen se olisi joka tapauksessa.

Ihme kyllä naiset ovat niin pinnallisia että iällä on väliä vaikka ihan hyvin olen päässyt läpi paljon nuoremmasta.[/quote]

No ikä nyt on ihan sivuseikka tässä mun mielestä, pointtina on nyt se että on valehdeltu. Mulle ois iha se sama minkä ikäinen toinen on, mut se et mulle valehdeltas, ni se ois se syy miks luultavasti lähtisin käveleen, koska en voisi selvästikään luottaa siihen toiseen.

Vierailija
16/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyllä naiset ovat niin pinnallisia että iällä on väliä vaikka ihan hyvin olen päässyt läpi paljon nuoremmasta.

No ikä nyt on ihan sivuseikka tässä mun mielestä, pointtina on nyt se että on valehdeltu. Mulle ois iha se sama minkä ikäinen toinen on, mut se et mulle valehdeltas, ni se ois se syy miks luultavasti lähtisin käveleen, koska en voisi selvästikään luottaa siihen toiseen.

Joojoo niinhän te sanotte mutta pelkkää bluffia se vaan on.

Moni nuori tyttö on kyllä häipynyt kun on kuullut ikäni. Vanhemmat naiset taas eivät sitten minua huomioi kun olettavat minun olevan heitä nuorempi.

Vierailija
17/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jemmannut naisystäväsi vai lahjonut kaikki ystäväsi, sukulaisesi ja tuttusikin valehtelemaan?

Jemmannut olen. Olen esitellyt sen vain ystäville jotka jeesaavat.

Vierailija
18/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla varovainen kyllä. Ollaan vuosi oltu yhdessä joten ajattelin että tässä vaiheessa se on jo niin sitoutunut suhteeseen ettei noin vain lähde käveleen.

Ette ole käyneet missään missä olisitte yöpyneet hotellissa, hän ei ole kysellyt mitään nuoruudestasi? Esim. lempibändeistä yms.

Vierailija
19/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää että muissakin jutuissa on tullut myönteinen kuva annettua. Mutta ei kai sillä tai elämäntilanteella ole väliä kunhan vaan hommat sujuu sängyssä? Sama mies olen joka tapauksessa.

Ja miten niin elämäntilanne on meillä täysin erilainen? Ihme akkojen vuohotusta toikin. Ja vaikka olisikin, niin mitä väliä?

Oletin että puhut parisuhteesta etkä jostain parin illan seksijutusta. Jos haluat vain seksiä ja aiot erota pian, niin millään ei tietenkään ole mitään väliä.

Haiskahtaa kyllä niin pahasti provolta, etten jaksa jäädä selittämään mitä tarkoitin. Mieti itse.

Vierailija
20/34 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kivalta tavalta elää. Tuskin on totta mutta jos on, pakko ihan ihailla noin häikäilemätöntä tyyppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi