Olen valehdellut ikääni, pitäiskö kertoa naisystävälleni vai antaa olla?
Sanoin että oon 30v kun oikeasti olen 42v.
Naisystävä on 24v.
Kommentit (34)
Olin 24v, kun mies bussissa pyysi luokseen ja erehdyin menemään.
Vuosia myöhemmin näin miehen kuolinilmoituksen, laskin että valehteluhetkellä hän oli ollut jo 34v. Hyvä että kuoli.
Ikä on sivuseikka jos se on naisen ikä, ja erittäin tärkeä ellei ydinasia jos se on miehen ikä.
Tuohan on jo ihan raiskaus, että mies valehtelee naiselle ikänsä!
Ei puutu kuin se, että olisi valehdellut myös tulot ja omaisuuden määrän!
Vierailija kirjoitti:
Ikä on sivuseikka jos se on naisen ikä, ja erittäin tärkeä ellei ydinasia jos se on miehen ikä.
Tuohan on jo ihan raiskaus, että mies valehtelee naiselle ikänsä!
Ei puutu kuin se, että olisi valehdellut myös tulot ja omaisuuden määrän!
Niinpä. Paljon tulee tinderissä vastaan 24 tai 26v naisia jotka voisivat läpäistä 35-45 vuotiaista. Jos nuo todellakin ovat niin nuoria niin otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin selville että miesystävä valehtelee iästään, olettaisin että on valehdellut muistakin asioista ja lopettaisin suhteen. Varsinkin jos on valehdellut noin räikeästi. Harva 24-vuotias haluaa olla 40-vuotiaan kanssa, kun koko elämäntilanne on yleensä ihan erilainen. Tietysti riippuu tapauksesta, millainen elämä ja kypsyysaste kummallakin on.
Valehtelu ei kuulu hyvään parisuhteeseen. Jonkun valkoisen valheen voi tarvittaessa kertoa, tyyliin "tykkään sun uudesta kampauksesta". Mutta oikea valehteleminen pilaa luottamuksen.Pakko myöntää että muissakin jutuissa on tullut myönteinen kuva annettua. Mutta ei kai sillä tai elämäntilanteella ole väliä kunhan vaan hommat sujuu sängyssä? Sama mies olen joka tapauksessa.
Ja miten niin elämäntilanne on meillä täysin erilainen? Ihme akkojen vuohotusta toikin. Ja vaikka olisikin, niin mitä väliä?
Oletin että puhut parisuhteesta etkä jostain parin illan seksijutusta. Jos haluat vain seksiä ja aiot erota pian, niin millään ei tietenkään ole mitään väliä.
Haiskahtaa kyllä niin pahasti provolta, etten jaksa jäädä selittämään mitä tarkoitin. Mieti itse.
Ihme tekstiä taas... Turha tuohon mitään vastatakaan kun kirjoitettua tekstiä ei kuitenkaan ymmärretä.
En usko, että 42 -vuotias voi uskottavasti väittää olevansa kolmekymppinen. Kyllä se ikä vain näkyy. Tyttöystävä todennäköisesti tietää, että valehtelet ikäsi, mutta ei välitä. Joko siksi että ei ota koko suhdetta vakavasti tai sitten, että ei haittaa. Ehkä häntä hellyttää huono itsetuntosi, josta iän valehtelu johtuu. Toivottavasti joku päivä voit ihan ylpeästi olla juuri sen ikäinen kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin selville että miesystävä valehtelee iästään, olettaisin että on valehdellut muistakin asioista ja lopettaisin suhteen. Varsinkin jos on valehdellut noin räikeästi. Harva 24-vuotias haluaa olla 40-vuotiaan kanssa, kun koko elämäntilanne on yleensä ihan erilainen. Tietysti riippuu tapauksesta, millainen elämä ja kypsyysaste kummallakin on.
Valehtelu ei kuulu hyvään parisuhteeseen. Jonkun valkoisen valheen voi tarvittaessa kertoa, tyyliin "tykkään sun uudesta kampauksesta". Mutta oikea valehteleminen pilaa luottamuksen.Pakko myöntää että muissakin jutuissa on tullut myönteinen kuva annettua. Mutta ei kai sillä tai elämäntilanteella ole väliä kunhan vaan hommat sujuu sängyssä? Sama mies olen joka tapauksessa.
Ja miten niin elämäntilanne on meillä täysin erilainen? Ihme akkojen vuohotusta toikin. Ja vaikka olisikin, niin mitä väliä?
Tämä on naisen tekstiä : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisen tekstiä : D
Jahas, mistäs sä sherlokki ton oot päätellyt?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että 42 -vuotias voi uskottavasti väittää olevansa kolmekymppinen. Kyllä se ikä vain näkyy. Tyttöystävä todennäköisesti tietää, että valehtelet ikäsi, mutta ei välitä. Joko siksi että ei ota koko suhdetta vakavasti tai sitten, että ei haittaa. Ehkä häntä hellyttää huono itsetuntosi, josta iän valehtelu johtuu. Toivottavasti joku päivä voit ihan ylpeästi olla juuri sen ikäinen kuin olet.
Jaa? Jos taas joku 40v nainen täällä väittää että läpäisee 17 tai 25veestä niin yläpeukkuja kuitenkin vaan sille tulee.
Mutta kukaan mieshän ei voisi näyttää edes 10v nuoremmalta...
Ei se mitään. Minä olen valehdellut sen, että olisit ainoa poikaystäväni.
T. Tyttiksesi
Vierailija kirjoitti:
Anna olla, ei ikä mitään merkitse.
Jos olisi toisinpäin niin merkitsisi?? Nainen olisi 12v vanhempi kuin on ilmoittanut olevansa.
Sun on pakko olla mies, kukaan nainen ei ole noin tyhmä.
Sanoin vaan että asuin nuoruuden ulkomailla. Olemme yöpyneet hotellissa, mitä se siitä pystyisi päättelemään?