Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla liian kovat vaatimukset miehelle? (deittailu, kumppaninhaku)

Vierailija
06.08.2019 |

Olen sinkku joka toivoisi suhdetta. Minulla on tällaisia ulkoisia kriteerejä/toiveita miehelle:

- Iältään suunnilleen 25-32 välillä
- Urheilullinen
- Miellyttävät kasvot
- 185 cm tai pitempi

- Vakaassa ja vähintään keskituloisessa työssä, tai valmistumassa sellaiseen
- Ei lapsia aiemmista suhteista, mutta haluaa niitä minun kanssani
- Haluaa sitoutua, mennä naimisiin, perustaa perheen
- Ei tupakoi, käyttää alkoholia harvoin tai ei ollenkaan.

... ja tässä olivat vain ulkoiset kriteerit, näiden lisäksi pitää tietysti olla henkinen yhteys, se kokemus että me "klikkaamme" ja sovimme persooniltamme yhteen.

Tällainen minä itse olen:

- 26v
- 165 cm / 55 kg, timmi, urheilen paljon, kroppa on mielestäni paras asia ulkonäössäni
- Kasvoiltani olen ilman meikkiä tavallinen/perusnätti, meikattuna kaunis

- Valmistuin vuosi sitten korkeakoulusta hyvintyöllistettyyn ja -palkattuun ammattiin, sain heti töitä
- Ei lapsia, mutta haluan niitä
- En tupakoi, juon alkoholia ehkä 2 kertaa vuodessa

- Elän terveellisesti ylipäätään ja pientä yksinäisyyttä lukuunottamatta voin hyvin ja olen fyysisesti & psyykkisesti terve.

Mitä sanotte? Ovatko vaatimukseni miehelle kohtuulliset sen kanssa, millainen itse olen? Tiedän että vaadin mieheltä paljon ja tavoittelen varmaankin sitä top kymmentä prosenttia kaikin tavoin, mutta toisaalta olen itsekin omasta mielestäni "tasokas" (kauheaa käyttää tuollaista sanaa ihmisistä, mutta en tiedä miten tuon muutenkaan ilmaisisin!).

Tuollaista toiveeni täyttävää miestä ei ole helppo löytää. Olen nyt ollut edellisen suhteen jäljiltä sinkkuna jo pian kolme vuotta, vaikka olen silloin tällöin käyttänyt deittipalveluitakin eli ollut sillä tavalla aktiivinen kumppaninhaussa.

Eksäni täytti kaikki nuo kriteerini lukuunottamatta sitä, että hän tiesi vakaasti ettei halua lapsia. Tämän takia suhteemme päättyikin. Olen nyt alkanut miettiä, enkö löydä miestä siksi että odotan liikoja. Olen noissa deittipalveluissa, sekä livenäkin saanut todella paljon lähestymisiä, mutta kukaan ei vain sytytä. Haikailenko minä jotain haavekuvaa joka ei voi koskaan toteutua oikeassa ihmisessä?

Koska tiedän, että läheskään kaikki eivät jaksa kirjoittaa kommenttia, lisään myös kyselyn tähän, niin saa vähällä vaivalla ilmaistua mielipiteensä. Olisin silti tosi iloinen sanallisista kommenteista :)

Onko minulla liian kovat vaatimukset miehelle? (deittailu, kumppaninhaku)

Vaihtoehdot

Kommentit (571)

Vierailija
1/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä h'lvettiin tuollaiset listat. Ota ihmiset vastaan sellaisina kuin ovat. Saatat yllättyä.

Vierailija
2/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää silmään tuo pituusero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noissa kriteereissä mitään mahdotonta ole, mutta epämääräinen vaatimuksesi siitä, että kriteerien lisäksi miehen pitää sytyttää, voi olla vaikeampi juttu, jos kolmeen vuoteen et ole yhtään sytyttävää miestä tavannut. Kannattaisiko lähestyä Hietaniemen krematorionhoitajaa? 

Vierailija
4/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä h'lvettiin tuollaiset listat. Ota ihmiset vastaan sellaisina kuin ovat. Saatat yllättyä.

20v päästä voi tulla katkeroituminen.

Vierailija
5/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuten kyllä kohtuulliset, mutta tuo pituus...

Vierailija
6/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itselleni ei ole mitään väliä toisen palkkatasolla. Olisin enemmän kuin tyytyväinen siihen, että itse tienaan niin, että tulen mukavasti toimeen. Varmaan jossain vaiheessa tajuatkin, että jos rakastut, niin tuollaisella ei ole merkitystä. Muuten toiveissasi ei ole mitään ihmeellistä.

Esim. urheilullisia miehistä tuntuu olevan valtaosa. Itse jouduin sivuuttamaan heidät deittipalveluissa, sillä en itse urheile lainkaan, joten he tuskin olisivat olleet kiinnostuneita tällaisesta laiskasta sunnuntaikävelijästä.

Vierailija
7/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä persoona ja luonne? Ei vaatimuksissa ole mitään ihmeellistä, ne ovat vaan kovin pinnalliset. Työ ja ulkonäkö tärkeitä.

Vierailija
8/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ihan vapaasti haluta mitä haluat, tosin ei kannata ihmetellä kun miesrintamalla on hiljaista. Veikkaan että hilaat rimaa alemmas muutaman vuoden päästä. Onnea kuitenkin parinhakuun.

Vierailija
9/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhlä, eihän se sitä tarkoita että tarvitsisi ensimmäisen vastaantulijan matkaan lähteä! Päin vastoin, katsele rauhassa ja tutustu ihmisiin ilman mitään ennakko-odotuksia tai vaatimuslistoja. Avartaa kummasti.

Vierailija
10/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Painopisteet laittaisin lasten haluamiselle, sporttisuudelle (koska jos oikeesti sulle tärkee asia niin et mitään sohvaperunaa halua ja ymmärtää myös treeniä) ja tietenkin toi tupakointi. Alkoholi... No. Jos ei jatkuvasti vetämässä lärvejä niin ei pitäs sulle olla ongelma. Toinen voi ottaa bissen vaikket itse joisi.

Pituus, ei väliä. Kasvot nyt varmaan tulee heti alkuun et edes kiinnostut.

Vakaa työ, palkkatasosta nyt ei kannata tehdä kriteeriä.

Vai tuleeko mies näyttelyesineeksi?

Vierailija
11/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kohtuulliset ei ongelmaa.

Tosin pituudesta voisit tinkiä, koska kaikille halukkaille ei vain tule riittämään niitä +185cm miehiä ja sehän on vain fakta. Joten jos ei tuuri käy niin sinun täytyy tinkiä sen suhteen ennen pitkää.

Vastaajana mies.

Vierailija
12/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kommentoinut pituutta. Tiedän itsekin, että se on sellainen tekijä joka rajaa suuren määrän (hyviä) miehiä ulkopuolelle. Olen vain aina viehättynyt pitkistä miehistä, pituus on oikeastaan se ensimmäinen ulkonäöllinen toiveeni miehelle, jos saisi vain yhden sanoa.

Aina minä yritän kohdata ihmiset ihmisinä, en kulje tuolla lista kädessä. :D Mutta joka kerta siinä vaan käy niin että pitkä mies kiinnittää huomioni, kun taas lyhyessä miehessä se lyhyys vain kaihertaa liikaa vaikka muuten olisi kuinka mukava ja kivannäköinen. En tiedä onko tämä joku fetissi minulla, ainakin todella vahva mieltymys.

Ap

Vierailija
13/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhlä, eihän se sitä tarkoita että tarvitsisi ensimmäisen vastaantulijan matkaan lähteä! Päin vastoin, katsele rauhassa ja tutustu ihmisiin ilman mitään ennakko-odotuksia tai vaatimuslistoja. Avartaa kummasti.

Pöljä, tollasen vaatimuslistan kanssa saattaa jäädä ikisinkuksi ja huomata 20 vuoden päästä olevansa edelleen lapseton (ja miehetön)

Vierailija
14/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinulla on tarjottavana sille parhaaseen a-ryhmään kuuluvalle miehelle? Muutakin kuin omien haaveidesi toteuttamista?

Vierailija
15/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa noista kriteeresitä yksinään on kohtuullinen, mutta kuten jokainen todennäköisyyslaskentaa osaava tietää, useampi kriteeri romahduttaa nopeasti mahdollisuudet. Kaikki nuo kriteerit täyttäviä miehiä on jopa alle prosentti kaikista sinkkumiehistä, joten varaudu pitkään odotukseen.

Vierailija
16/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdotonta, mutta vaikeaa on löytää. Hänen pitäisi myöskin ihastua sinuun

mies51v

Vierailija
17/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua tuota pituutta.

Opiskellessani vuorikurssilleni sattui lisäkseni vain miehiä. Monet heistä vannoivat, etteivät halua lapsia, mutta rakastuivat ja perustivat perheen.

Valitettavasti et voi varmasti tietää, kuka haluaa lapsia ja kuka ei.

Varsinaisesti se, että haluat kumppanilta paljon, on minusta ok. Mutta tuosta listasta saan aika kylmän ja materialistisen kuvan. En haluaisi kanssasi treffeille, jos olisin mies.

Vierailija
18/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sääntöä, jonka mukaan saat tai et saa "vaatia" mitä ikinä huvittaa. Voit itse päätellä, kuinka hyvin toimintatapasi on tuottanut haluamiasi tuloksia, ja kuinka todennäköisenä pidät sen tuottavan niitä tulevaisuudessa.

Ketään miestähän ei haittaa tuo sinun listasi, kun eivät edes tiedä sen olemassaolosta. Listojen tekeminen ei ole mikään rikos, mutta kannattamatonta se voi olla omalta kannaltasi.

Vierailija
19/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että aika harva 25v mies, jolla on opinnot loppusuoralla tai työura ihan alussa, ajattelee lapsien hankintaa. Omalla kohdalla oma mies kääntyi perheen perustamisen kannalle vasta 30 täytettyään ja muutaman vuoden uraa tehtyään. Kolme lasta ehdittiin silti tehdä. Eli etsi nyt se itsellesi sopiva mies ja seurustele ihan rauhassa. Ja sitten rauhassa katselette sitä lasten hankintaa muutaman vuoden päästä. mekin ehdittiin kahdestaan elellä melkein 10v ennen kuin esikoinen syntyi.   

Vierailija
20/571 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan sitten kun saat listallesi yhdenkin henkisen ominaisuuden...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän