Tinder-inhokki-fraasinne miehiltä?
Mulla ”etsin omaa rinsessaa”, ”puhun ja pussaan” ”nuorekas” plus 40v mies.
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalopaikka vapaana
Mulle vain tuli inhotus - muistui heti mieleen mainos missä pariskunta on ratikassa ja vieressä on karvakainaloinen mies ilman paitaa.
hrrr... mulla oli tuo sama
Minulle tuli kyllä kiva fiilis, että minulle olisi oma paikka varattuna jonkun kainalossa. Vain minulle ja hän minut sinne haluaa.
N36
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä "taller than you", "pidempi kuin sinä koroissa", yllän ylähyllylle".
Kokonaan englanniksi olevat profiilit.
Pelkkä pituus ilmoitettuna.
Emojirivit.
Sitä on vaan otettu naisilta mallia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä etsit tinderistä" tarkoittaa yleensä että ollaan seksin perässä. Vastaukseksi toivotaan "ei mitään vakavaa".
Ei tuossa mitään ärsyttävää kuitenkaan mielestäni ole, ehkei kannattais käyttää tinderiä jos ei tiedä mitä siellä on tekemässä. Sehän vasta ärsyttävää on sellaiset joilla ei tietoa miksi ovat tinderissä.
Melkoisia oletuksia. Kävikö mielessä, että mies voisi kysyä tuota siksi, että haluaa selvittää onko nainen Tinderissä oikeasti tapaamassa ihmisiä, vai pelkästään keräämässä egobuustia ja testaamassa markkina-arvoaan.
Luuletko että nainen myöntäisi jos on keräämässä egobuustia tai testaa arvoaan? Ei. Joten miksi mies sellaisesta syystä kysyisi "mitä etsit".
Olen mies ja minä kysyn mitä etsit jos haen seksiä. Jotkut vastaa kyllä ettei vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei se naisillakaan ole mitenkään loistokasta, siinä on average tinder-nainen https://aijaa.com/JihWGD
Maisa hukkuu matcheihin :)
Halutessaan saa seksiä joka päivä tai on jo naimisissa, mitä sitten etsikin.
Mitenkäs sä oppisit tekemään yhtä toimivan profiilin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Tykkäät hipsuttelusta”
Hipsuttelijat painuu samantien ruksin taa. Mikä hemmetin hipsuttelu?!
Toinen: "olen takuulla pidempi kuin sinä korkokengät jalassa". Tai: "pituus 175 cm sulka päässä" (pituus sivuseikka, tuo fraasi on niin nähty!).
Kyllä!! Mistä tämä HIPSUTTELU on lähtöisin!? Ruksin saa myös "tosikot älkööt vaivautuko" ja "jos sulla ei oo huumorintajua heitä vasemmalle". Ei, huumori ei tosiaan riitä
Etkö osaa suomea ja tunnista "hipsuttelu"-sanaa?
Hipsuttelua on käytetty lähellä olosta ja silittelystä vasta noin vajaat viisi vuotta, ehkä 3-4 v. Kyse ei ole siitä, etteikö sanaa tunnistaisi, vaan siitä, että se on vastenmielinen, lapsellinen ja lässyttävä sana.
Sitä käyttää lähinnä seksipelkoinen nuoriso, joten se antaa aikuisesta miehestä lapsellisen ja estyneen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45v mies: "Haluan lapsia joskus tulevaisuudessa". Ööö...missä Peter Pan-maailmassa elät?
Vielä pahempia on yli nelikymppiset naiset, jotka haluavat lapsia vielä tulevaisuudessa.
Alapeukutuksen määrästä voi todeta, että naisilla on oikeus elää siellä Peter Pan-maailmassa....
Ei vaan siitä näkee sen, että kaikki tietävät sinun keksivän päästäsi nuo yli nelikymppiset naiset, jotka kuvittelevat lisääntyvänsä sitten joskus tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä etsit tinderistä" tarkoittaa yleensä että ollaan seksin perässä. Vastaukseksi toivotaan "ei mitään vakavaa".
Ei tuossa mitään ärsyttävää kuitenkaan mielestäni ole, ehkei kannattais käyttää tinderiä jos ei tiedä mitä siellä on tekemässä. Sehän vasta ärsyttävää on sellaiset joilla ei tietoa miksi ovat tinderissä.
Melkoisia oletuksia. Kävikö mielessä, että mies voisi kysyä tuota siksi, että haluaa selvittää onko nainen Tinderissä oikeasti tapaamassa ihmisiä, vai pelkästään keräämässä egobuustia ja testaamassa markkina-arvoaan.
Jos olisi niin ei kai tätä suoraan sanottaisi. Kuten ei miehetkään sano että olevat vain panojen takia. Typerä kysymys siis kaikkiaan, varmasti kaikilla pätee se että siellä ollaan tapaamassa ihmisiä, jos kiinnostava sattuu niin sitten harkitaan seurustelua jne. Tyhmä kysymys johon ei oikein voi vastata kuin että "varmasti samasta syystä kuin muutkin", ellei toisin mainita. Ei kai kukaan sinkku baarissakaan toiselta kysy että "millä mielellä liikenteessä" koska sehän olisi typerää, täysin riippuvaa siitä millaisen ihmisen kohtaa. Toki on näitä jotka suoraan sanotavat että eivät etsi mitään vakavaa, mutta niin kauan kun tuota ei ole ilm. biossa niin varmasti aika avoimella mielellä siellä ollaan.
Pelkkä pituus ja paino ja kaiken huipuksi mies saapuu treffeille 10 cm lyhyempänä, eli minua lyhyempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että nainen myöntäisi jos on keräämässä egobuustia tai testaa arvoaan? Ei. Joten miksi mies sellaisesta syystä kysyisi "mitä etsit".
Olen mies ja minä kysyn mitä etsit jos haen seksiä. Jotkut vastaa kyllä ettei vakavampaa.
No se tuskin on naisten vika jos sinä esität kysymyksiä jotenkin oudosti verhottuna, kun et uskalla puhua suoraan.
Kun minä tinderissä kysyin "mitä etsit" (ja kysyin tätä USEIN), oli tarkoituksenani nimenomaan selvittää, mitä mies sieltä etsii. Täysin turhaa tuhlata aikaa, mikäli toiveet eroavat.
Suurin osa miehistä sanoi "en tiedä" tai "en mitään". Ajantuhlausta.
Oma vastaukseni oli, että etsin pysyvää parisuhdetta, mutta sitä odotellessa käy kevyt hauskanpito mikäli sopivaa seuraa siihen löytyy. Keskusteluun asennoituu eri tavalla kun tietää, onko mies etsimässä suhdetta vai vain seksiä, ja samalla tavalla voidaan sitten sopia tapaaminen joko kahville tai toisen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Tykkäät hipsuttelusta”
Toinen: "olen takuulla pidempi kuin sinä korkokengät jalassa". Tai: "pituus 175 cm sulka päässä" (pituus sivuseikka, tuo fraasi on niin nähty!).
Kyllä!! Mistä tämä HIPSUTTELU on lähtöisin!? Ruksin saa myös "tosikot älkööt vaivautuko" ja "jos sulla ei oo huumorintajua heitä vasemmalle". Ei, huumori ei tosiaan riitä
Tuskin siitä kyse, lapsellinen ja joka toisessa toistuva fraasi. Eiköhän kaikki osaa antaa ja vastaanottaa hipsuttelua. Samaan katekoriaan menisi syön ruokaa tai pidä ruuasta, ai niin minäkän ja varmasti kaikki muutkin jotka elossa ovat.
Pahimpia on sellaiset missä mies luettelee millaista naista ei halua. Näitä tulee onneksi vähän. Niistä tulee heti agressiivinen ja epämiellyttävä fiilis. Sitten myös ne jotka alkaa ”pyyhi vasemmalle jos...”.
Yleensäkin kaikki tuollaiset negatiiviset esittelyt herättää vaan negatiivisen tunteen.
Muita:
”Löytyyköhän täältä mitään...”
”Lähellä sydäntä on keuhkot ja...”
Pelkkä työpaikka tai ammatti esittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Tykkäät hipsuttelusta”
Hipsuttelua on käytetty lähellä olosta ja silittelystä vasta noin vajaat viisi vuotta, ehkä 3-4 v. Kyse ei ole siitä, etteikö sanaa tunnistaisi, vaan siitä, että se on vastenmielinen, lapsellinen ja lässyttävä sana.
Sitä käyttää lähinnä seksipelkoinen nuoriso, joten se antaa aikuisesta miehestä lapsellisen ja estyneen kuvan.
:'D Siinä suomen kielen, historian, ajatusten lukemisen ja nuorispsykiatrian ylipapitar antoi langettavan lausunnon kielenkäytöstä. Ainoa lapsellinen tässä kuviossa olet sinä ja naurettava kohtauksesi yhden sanan kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi niin ei kai tätä suoraan sanottaisi. Kuten ei miehetkään sano että olevat vain panojen takia. Typerä kysymys siis kaikkiaan, varmasti kaikilla pätee se että siellä ollaan tapaamassa ihmisiä, jos kiinnostava sattuu niin sitten harkitaan seurustelua jne. Tyhmä kysymys johon ei oikein voi vastata kuin että "varmasti samasta syystä kuin muutkin", ellei toisin mainita. Ei kai kukaan sinkku baarissakaan toiselta kysy että "millä mielellä liikenteessä" koska sehän olisi typerää, täysin riippuvaa siitä millaisen ihmisen kohtaa. Toki on näitä jotka suoraan sanotavat että eivät etsi mitään vakavaa, mutta niin kauan kun tuota ei ole ilm. biossa niin varmasti aika avoimella mielellä siellä ollaan.
Olevat??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalopaikka vapaana
Mulle vain tuli inhotus - muistui heti mieleen mainos missä pariskunta on ratikassa ja vieressä on karvakainaloinen mies ilman paitaa.
hrrr... mulla oli tuo sama
Minulle tuli kyllä kiva fiilis, että minulle olisi oma paikka varattuna jonkun kainalossa. Vain minulle ja hän minut sinne haluaa.
N36
hah koska kirjoitti sen tekstin juuri kun näki sinun profiilin, nuo on niin yli käytettyjä fraaseja jotka suoraan kopioitu muilta koska ei ole mielikuvitusta. Mielummin vaikka tyhjä bio kun nämä joka toisessa esintyyvät "kainalopaikka vapaa" "puhun ja pussaan" " kysymällä selviää lisää" "huumorintajuttomat vasemmalle" "pidän syvällisistä keskusteluista" "pidän ruuasta ja hyvästä seurasta"
Ihan riittää kun kertoo vaikkapa elämäntilanteen ja jotain itsestään, miksi pitää tuollaisilla alyttömillä lässytyksillä ja itsestäänselvyyksillä pilata.
Kaikista pahin on paidaton kuva. Voi olla vaikka kuinka hyvä teksti ja hyvän näköinen mies, mutta pelti paljaana ei kyllä osumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Tykkäät hipsuttelusta”
Hipsuttelua käytettiin jo IRC-galleria kulta-aikoina eli reilusti yli 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Tykkäät hipsuttelusta”
Hipsuttelua käytettiin jo IRC-galleria kulta-aikoina eli reilusti yli 10 vuotta sitten.
Sanoisin, että 30-40 vuotta sitten yleisesti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas sit samalla, et mitkä on parhaita?
Ei voi kertoa koska ovat niin harvinaisia ja omaperäisiä. Niissä yleensä selviää miehen ajatusmaailma ja huumorintaju, harvoin tulee tällainen vastaan, joten enpä paljasta että muut saavat kopsattua, jolloin niistäkin tulisi vain kuluvia fraaseja ja eihän niissä ole tarkoituskaan upota valtaväestöön, vaan että uppoaa omanlaiseensa vastapuoleen, se erottaa hyvän bion muista.
Vinkkinä että jos ei muuta keksi niin kerro jotain itsestäsi, ihan pelkkä nimi, asuinpaikka ja ne suurimman mielenkiinnon kohteet riittää. Enkä tarkoita mitään "ruoka ja hyvä seura" tai "matkustelu" koska kaikkihan noista tykkää, vaikka perhokalastus ja metsällä oleminen tai ruuanlaittaminen intohimona, mikäli se oikeasti on osa sinua ja kiinnostaa.
Älkää myöskään laittako vaatimuslistaa naisista, tulee negatiivinen ja suppeamielinen kuva, joku tyylin tyylikästä kaunotarta etsin, se on niin suhteellinen käsite että mikä kenellekkin on tyylikäs ja kaunotar, että raksia tulee varmasti.