Tinder-inhokki-fraasinne miehiltä?
Mulla ”etsin omaa rinsessaa”, ”puhun ja pussaan” ”nuorekas” plus 40v mies.
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Aina sama kysymys eka viestissä "Mitä etsit Tinderistä?". En mitään, koska käytän sitä vaan ajan kuluksi ja naureskellakseni vastaan tuleville työkavereille ja muille tuttaville
Sun ajan kulua on naureskella tuttaville, koska...? Pidät ilmeisesti itseäsi parempana, mutta et pysty olemaan sitä avoimesti, koska...?
Vierailija kirjoitti:
”Tykkäät hipsuttelusta”
Hipsuttelijat painuu samantien ruksin taa. Mikä hemmetin hipsuttelu?!
Toinen: "olen takuulla pidempi kuin sinä korkokengät jalassa". Tai: "pituus 175 cm sulka päässä" (pituus sivuseikka, tuo fraasi on niin nähty!).
"Mitä etsit tinderistä" tarkoittaa yleensä että ollaan seksin perässä. Vastaukseksi toivotaan "ei mitään vakavaa".
Ei tuossa mitään ärsyttävää kuitenkaan mielestäni ole, ehkei kannattais käyttää tinderiä jos ei tiedä mitä siellä on tekemässä. Sehän vasta ärsyttävää on sellaiset joilla ei tietoa miksi ovat tinderissä.
PS. Monet täällä mainituista asiosita yleisiä myös naisten profiileissa.
Mulla ikähaitari 33-50 ja olen järkyttynyt. Voisinko olla syypää sun hymyyn? Ja pituus 180 kun se on niin tärkeää tietää. Carpe Diem ehkä ihan oksettavin ikinä. Näitä on paljon!!!
Kainalopaikka vapaana
Mulle vain tuli inhotus - muistui heti mieleen mainos missä pariskunta on ratikassa ja vieressä on karvakainaloinen mies ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Kainalopaikka vapaana
Mulle vain tuli inhotus - muistui heti mieleen mainos missä pariskunta on ratikassa ja vieressä on karvakainaloinen mies ilman paitaa.
hrrr... mulla oli tuo sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Tykkäät hipsuttelusta”
Hipsuttelijat painuu samantien ruksin taa. Mikä hemmetin hipsuttelu?!
Toinen: "olen takuulla pidempi kuin sinä korkokengät jalassa". Tai: "pituus 175 cm sulka päässä" (pituus sivuseikka, tuo fraasi on niin nähty!).
Kyllä!! Mistä tämä HIPSUTTELU on lähtöisin!? Ruksin saa myös "tosikot älkööt vaivautuko" ja "jos sulla ei oo huumorintajua heitä vasemmalle". Ei, huumori ei tosiaan riitä
No ei se naisillakaan ole mitenkään loistokasta, siinä on average tinder-nainen https://aijaa.com/JihWGD
Vierailija kirjoitti:
"Mitä etsit tinderistä" tarkoittaa yleensä että ollaan seksin perässä. Vastaukseksi toivotaan "ei mitään vakavaa".
Ei tuossa mitään ärsyttävää kuitenkaan mielestäni ole, ehkei kannattais käyttää tinderiä jos ei tiedä mitä siellä on tekemässä. Sehän vasta ärsyttävää on sellaiset joilla ei tietoa miksi ovat tinderissä.
Melkoisia oletuksia. Kävikö mielessä, että mies voisi kysyä tuota siksi, että haluaa selvittää onko nainen Tinderissä oikeasti tapaamassa ihmisiä, vai pelkästään keräämässä egobuustia ja testaamassa markkina-arvoaan.
Oletko eläinrakas? Koiramainen mies vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45v mies: "Haluan lapsia joskus tulevaisuudessa". Ööö...missä Peter Pan-maailmassa elät?
Vielä pahempia on yli nelikymppiset naiset, jotka haluavat lapsia vielä tulevaisuudessa.
Alapeukutuksen määrästä voi todeta, että naisilla on oikeus elää siellä Peter Pan-maailmassa....
Vierailija kirjoitti:
Omillaan toimeentuleva - eli aikuista miestä ei tarvi elättää?
Raamikas..
Ja nämä arvoitusten esittäjät..
Viittaa kai lähinnä siihen, että käy töissä eikä saa tukia.
Vierailija kirjoitti:
Noi miehen”alut” on oksettavia. Sä et todellakaan yli 30-vuotiaana ole enää mikään alku, vaan aikuinen mies.
Saattaa myös olla pieni huumorintajutesti.
Vierailija kirjoitti:
45v mies: "Haluan lapsia joskus tulevaisuudessa". Ööö...missä Peter Pan-maailmassa elät?
Varmaan tässä todellisessa maailmassa, jossa mies voi saada lapsia minkä tahansa ikäisenä.
Millaisia on muuten naisilla ne 4 ilmaista supertykättävää miestä? Naiset mitä tarjoaa ovat aina jotain ylimeikattuja yli-ikäisiä pissiksiä Suvi Pitkänen/Sabina Särkkä tyhjäpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kysymällä selviää lisää"
"vaimoa etsimässä"
"tykkään hipsuttelusta"
"😚🤼🏃🤸🏋️⛹️🤾🚴🧗🤼🏇🤽🏂🧟🏄🧟🤺⛷️🏂🏄"Pelkästään kasa hymiöitä antaa kuvan yksinkertaisesta ihmisestä.
Naisilla on noita hymiöitä 97%. Sillä 3% on hymöitä ja texti kysymällä selviää lisää. Eikä tämä ole vttuilua, tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko eläinrakas? Koiramainen mies vapaana.
Ihana! 😍
N36
Kaikki nämä "taller than you", "pidempi kuin sinä koroissa", yllän ylähyllylle".
Kokonaan englanniksi olevat profiilit.
Pelkkä pituus ilmoitettuna.
Emojirivit.
Omillaan toimeentuleva - eli aikuista miestä ei tarvi elättää?
Raamikas..
Ja nämä arvoitusten esittäjät..