Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies näyttää hellyyttä vain silloin kun haluaa seksiä

Vierailija
05.08.2019 |

Mitä tehdä tämän asian kanssa? Haluan itse enemmän läheisyyttä mutta se on vain tyyliin kuiva pusu silloin tällöin. Muuten mies olisi valmiina sänkyyn kanssani. Esimerkiksi jos istumme sohvalla ja katsomme TV.tä ja haluan olla vain miehen kainalossa hänellä alkaa seisomaan ja haluaisi heti panna vaikka en ole siihen vielä valmis.

Siis ei tarvitse olla kuin se että olen miehen lähellä niin on valmis seksiin, mikä on joskus aika ällöttävää kun haluan vain läheisyyttä enkä seksiä. Yleensä lähestyykin minua kun haluaa sitä kun ei muuten näytä rakkaudenosoituksia ym. muilla pariskunnilla samaa ongelmaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää paljastamasta miehelle tätä suurta salaisuutta, että jos mies osoittaisi hellyyttä ja kertoisi sanoin/teoin rakastavansa paljon useammin, haluaisitte seksiä paljon useammin (vai haluaisitteko sittenkään)?

Itse miehenä olen aikanaan huomannut juurikin saman, että naisen seksihalut väheni pikku hiljaa. Mietin mistä kiinni ja aloin vaan pussailla, halailla enemmän, muistaa sanoa vähintään aaamuin illoin jotain kivaa "rakastan sua", "olet kuuma", "olet söpö", toivottaa hyvää työpäivää aamusta ja illalla kun nähdään, iloisena halata yms.. Illalla kun vaikka katsellaan telkkua, otan kainaloon ja pidän hyvänä kilteillä tavoilla pyrkimättä intiimialueille. Tällä kaikella oli todella dramaattinen vaikutus naiseni seksihaluihin ja aiempi 3 x kk muuttui nopeasti 15-25 x kk ja kun nuo asiat tuli tavaksi tämä tahti jäi pysyväksi.. ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, samalla huomasin naiseni alkaneen paijata, kertoa tykkäävänsä ja kehua itseäni takaisin..

Positiivinen kierre pitää suhteen kunnossa! Sellaita parisuhdetta ei olekaan, jota ei toista enemmän huomioimalla saisi piristymään!

Vierailija
42/48 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on samanlainen.jos saan hellyyttä niin tiedän että mies haluaa seksiä. Olen toiminut naisena samoin kuin ylläoleva mies. Annan paljon kehuja ja helliä kosketuksia joa vaikka saisi joskus takaisin myös. Mies kokee nämä seksin aloitteena tai sitten jos paikka ei ole otollinen seksille niin on hieman vaikeana huomiosta. Ei ole muutosta tapahtunut. Sama kuvio jatkuu edelleen. Ja seksiä meillä on kuitenkin joka viikko muutamia kertoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tehdä jos itsellä kestää syttyminen, mies on heti toimintakunnossa mutta kun on ollut koko päivän ilman hellyyttä ja rakkaudenosoituksia niin eihän siinä ole itsekään oikein seksituulella. Mies ei tajua ettei se syttyminen tapahdu heti vaan on monien asioiden summa. Kaipaan romantiikkaa, läsnäoloa, silityksiä ym. ja se että minua kiihottaa esimerkiksi niskaan pussaaminen ym. niin mies ei tee näitä ikinä.

Vierailija
44/48 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samantapainen ongelma, kun laitan hyvän illallisen, niin vaimo haluaisi heti syödä. Minun mielestäni sen voisi pakastaa ja säästää pahanpäivän varalle.

Vierailija
45/48 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta ajankohtainen.

Meillä on mennyt siihen pisteeseen, että lauantaina ruokakaupassa viikon ruokaostoksia tehdessä mies koskettaa kämmenellä selkääni. Tästä tiedän, että hän haluaa seksiä. Muuta läheisyyttä ei ole viikon aikana (eikä tätä edes tapahdu joka lauantai). Iltaisin annetaan yöpusut mutta ne ovat kuivia. Minua on alkanut lähinnä ärsyttää nämä selkään koskemiset. Oikein hätkähdän jo nykyisin, koska sitä tapahtuu niin harvoin. 

Muutama vuosi sitten mietin, että eroan, koska kaipasin niin läheisyyttä ja hellyyttä. Halusin että olisi joku, jonka kanssa voisi olla peiton alla mukavasti sylikkäin,  joku jota suudella intohimoisesti milloin huvittaa (mies vaivautui tällaisesta), joku jota voisi hieroa ja pitää hyvänä. Mulla on älytön hoivaamisvietti ja olin tosi turhautunut. Puhuin miehelle halustani ja miten toivoisin, että meillä elettäisiin. Sanoin, että minusta olisi mukavaa tuntea itseni rakastetuksi ja halutuksi. Mies seuraavana aamuna halasi muutaman kerran ja siinä se. Otettiin koira ja saan purkaa hoivaamisviettiäni siihen... 

Nykyään mies, jonka kanssa olen ollut jo 25v, tuntuu vieraalta. Seksiä on ollut viimeksi lokakuussa. Silloin annoin pimppiä ilmaiseksi eli hänen ei tarvinnut tehdä mitään. Kelpasi. Olen alkanut miettiä taas eroa, koska ei hän muutu. Itse en enää jaksa yrittää.  Joskus 20v sitten olin tosi halukas, pidin hyvänä,  annoin hellyyttä ja seksiä niin paljon kuin mahdollista. Halusin ja haluan yhä ainakin kerran päivässä. Mutta kun tulin silloin yleensä torjutuksi niin jotenkin luovutin. Kaksi lasta saatiin, ovat molemmat täysi-ikäisiä nyt. Tulee todella yksinäistä kun nuorin muuttaa kotoa. 

Vierailija
46/48 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne kaikki on.

Vierailija
47/48 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Mikä estää paljastamasta miehelle tätä suurta salaisuutta, että jos mies osoittaisi hellyyttä ja kertoisi sanoin/teoin rakastavansa paljon useammin, haluaisitte seksiä paljon useammin (vai haluaisitteko sittenkään)?

Itse miehenä olen aikanaan huomannut juurikin saman, että naisen seksihalut väheni pikku hiljaa. Mietin mistä kiinni ja aloin vaan pussailla, halailla enemmän, muistaa sanoa vähintään aaamuin illoin jotain kivaa "rakastan sua", "olet kuuma", "olet söpö", toivottaa hyvää työpäivää aamusta ja illalla kun nähdään, iloisena halata yms.. Illalla kun vaikka katsellaan telkkua, otan kainaloon ja pidän hyvänä kilteillä tavoilla pyrkimättä intiimialueille. Tällä kaikella oli todella dramaattinen vaikutus naiseni seksihaluihin ja aiempi 3 x kk muuttui nopeasti 15-25 x kk ja kun nuo asiat tuli tavaksi tämä tahti jäi pysyväksi.. ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, samalla huomasin naiseni alk

Olen mies. Jos vaimo ei jaksa muuta kuin läheisyyttä, voin antaa vaimolleni läheisyyttä  ja pidän kosketuksesta itsekin. Jos kiihotun tappituntumassa kysyn vaimolta voidaanko rakastella. Yleensä sopii tai pikaiset. Jos ei, vedän mulkun esiin ja runkkaan sängyllä toisen vieressä ja hän usein halaa ja vähän vilauttaa esim tissiä ja pussaa varsinkin kun laukean, usein myös runkkaa vierestä ja sekin on kivaa vaikka yleensä haluan tehdä lopulta itse. Välillä vaimo silti liittyy hommiin vaikka ei aluksi jaksanut.

En ymmärrä miksi tämä tuntuu olevan monelle niin vaikeaa. Ettekö uskalla runkata puolison vieressä? Miksi toisen suurempi halu pitäisi erottaa puolisot toisistaan? Ei halujen kohtuullinen eriparisuus ole mikään ongelma jos siitä ei tehdä sellaista.

Vierailija
48/48 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samantapainen ongelma, kun laitan hyvän illallisen, niin vaimo haluaisi heti syödä. Minun mielestäni sen voisi pakastaa ja säästää pahanpäivän varalle.

Kaikki naiset on siis just tuommoisia! Heti pitäisi päästä syömään kun pikkuisenkin ruoan tuoksu nenään tulee, silloin ei muistu mieleen afrikan nälkää näkevät lapset eikä ensi viikko jolloin töissäkin pitäisi olla jotakin syötävää! Kyllä siinä menee fiilikset ruuanlaittoon kun yksi kyylää koko ajan niskan takana ja mielistelee että kylläpä tuoksuu hyvältä ja joko kohta päästään syömään. Pahimmillaan on puristellut perseestä ja huokaillut että kylläpä muru näyttää syötävän hyvältä kun osaa ruokaakin laittaa... Silloin tuli minulla mitta täyteen, ja ilmoitin että voit painua äidillesi syömään jos niin nälättää, nämä menee pakkaseen ja ensi viikolla evääksi töihin! On kumma että naislapselle ei uppoa kalloon yksinkertaisimmatkaan asiat vaikka eräänkin kerran olen tämän asian rautalangasta vääntäen yrittänyt sille selittää!