Mies näyttää hellyyttä vain silloin kun haluaa seksiä
Mitä tehdä tämän asian kanssa? Haluan itse enemmän läheisyyttä mutta se on vain tyyliin kuiva pusu silloin tällöin. Muuten mies olisi valmiina sänkyyn kanssani. Esimerkiksi jos istumme sohvalla ja katsomme TV.tä ja haluan olla vain miehen kainalossa hänellä alkaa seisomaan ja haluaisi heti panna vaikka en ole siihen vielä valmis.
Siis ei tarvitse olla kuin se että olen miehen lähellä niin on valmis seksiin, mikä on joskus aika ällöttävää kun haluan vain läheisyyttä enkä seksiä. Yleensä lähestyykin minua kun haluaa sitä kun ei muuten näytä rakkaudenosoituksia ym. muilla pariskunnilla samaa ongelmaa?
Kommentit (48)
Minä lopetin tuon naisten kanssa pelleilyt muutama vuosi aikaa, ja se on ollut elämäni paras päätös. Hirveää elämistä, kun koko ajan jokin on vialla ja sitten lohdutetaan ja jos ei niin sika. Hellyyttä ja tukea, tietysti, mutta se mikä riittää suhteen alkuvaiheessa, ei riitä enää vuoden päästä, pitääkin olla jotakin enemmän. Enemmän luhdutusta, tuke ja hellyyttä, vähemmän seksiä. Ei mitään järkeä. Tämä kaikki tietenkin vihjaillaan ja oletetaan että toinen lukee ajatuksia. Nyt sitä veneillessä ihmettelee, että mikäköhän järki tuossakin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama, yhdessä ollaan oltu jo yli 20 vuotta, siis se, että mies on valmis kuin partiopoika heti kun häntä hieman hellin.
Ei se asia minua haittaa, hellin häntä niin paljon kuin haluan ja saan vielä extrahellyydet seksin yhteydessä. Miehestä tulee aina orkkunsa jälkeen sellainen ylihellä ja huolehtivainen, joten otan sitä hellyyttä mielelläni vastaan. En todellakaan edes yritä saada orkkua aina silloin kuin mies ja en keksi yhtään syytä pihdata seksiä, minulle riittää hyvin se 1-2 orkkua viikossa.
En edes viitsi muuttaa tilannetta, vaan otan siitä irti kaiken hyvän. Tee sinäkin samoin ja lopeta nipottaminen omasta valmiudestasi. Ota vaikka mieheltä suihin ja nauti sinä vain siitä hellyydestä.
Olisin periaatteessa samaa mieltä, muttei ole kovin ihanaa tuntea itsensä vain reiäksi, jota voi panna (kärjistetysti). Entinen mieheni oli juuri sellainen, ei pussaillut eikä halaillut ja VAIN silloin tuli lähelle kun halusi panna. En tuntenut itseäni kovin rakastetuksi siinä suhteessa. Minusta on ihanaa makoilla sylikkäin vaikka telkkua katsomassa tai lukemassa, ja voihan siinä vaikka halutkin syttyä, muttei aina... eikä tarvitse.
p.s. ei omasta valmiudesta huolehtiminen ole nipottamista. Haluaisitko sinä miehenä, että nainen "antaa" vain velvollisuudentunnosta tai että pääsisi sinusta eroon? Vai eikö sillä ole mitään väliä, että nainenkin haluaa?
-N
Pöh, pöh ja vielä kerran pöh. Ihan yhtä hyvin se on meinä, joka haluan miestäni silloin kun hän ei jaksaisi, mutta mies ei ole ikinä valittanut, että tuntisi itseään vain "tatiksi", jota minä haluan käyttää.
Ja mikä ihme tuo velvollisuudentuntojuttu oli? Ihan itse keksimäsi höpötys, plääh. Vaihtoehtojakin reiälle ja tatille on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tälläinen. Kun ei saa panna tarpeeksi ja hellyys alkaa panettamaan, niin olkoon koko homma.
Minä olen tällainen, kun en saa hellyyttä tarpeeksi niin ei huvita panna. Olkoon koko homma...
Sinä olet sitten sellainen, mutta lopeta tuo järjetön valitus.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin tuon naisten kanssa pelleilyt muutama vuosi aikaa, ja se on ollut elämäni paras päätös. Hirveää elämistä, kun koko ajan jokin on vialla ja sitten lohdutetaan ja jos ei niin sika. Hellyyttä ja tukea, tietysti, mutta se mikä riittää suhteen alkuvaiheessa, ei riitä enää vuoden päästä, pitääkin olla jotakin enemmän. Enemmän luhdutusta, tuke ja hellyyttä, vähemmän seksiä. Ei mitään järkeä. Tämä kaikki tietenkin vihjaillaan ja oletetaan että toinen lukee ajatuksia. Nyt sitä veneillessä ihmettelee, että mikäköhän järki tuossakin on?
Sinulle on osunut typeriä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset anna? Sen jälkeen on molemmista kiva makoilla kainalossa.
Tää on juuri se asenne miksi seksi loppuu. Kun se ei naiselle riitä vaan tarvis olla fyysistä kosketusta joka välittää RAKKAUTTA eikä vaan sitä omaa itsekästä fyysistä mielihyvää niin kuin tuossa yllä joku jo kirjoitti. Rakkaus tuo naiselle turvallisuuden ja luottamuksen kokemuksia. Luottamus on yksi hyvän seksin tukipilareita. Viisas mies halaa joskus vaimoa ja sanoo rakas. Tyhmä mies halaa ja hieroo munaansa ja kourii rintoja. Tuollekin on tietysti paikkansa mutta jos se on VAIN ja aina tuota... Ja just tuo ettei nainen voi mennä lähelle ilman että aletaan joka kerta vongata seksiä. Ja sitten ei voi kieltäytyä koska pallit sinertää.
Miten niin vain mies vonkuu seksiä? Ihan yhtä lailla minäkin teen aloitteita ja vonkaan sitä seksiä mieheltäni. Saatan myös aloittaa silittämään miestä harteisia tai vaikka vierekkäin istuessa reidestä ja pujauttaa käden hänen housujen sisään, eikä mies pistä asiaa ollenkaan pahaksi, päinvastoin. Meille seksi on mukavaa läheisyyttä ja ihanaa rentoutumista, ei mitään pakkopullaa ja suorittamista.
Seksin jälkeen hellimme toisiamme nukahtamiseen saakka ja saan oikein mainiosti hellyydentarpeeni täyteen.
Meillä kierre lähti siitä kun mies oli niin hyökkäävä enkä osannut nuoruuttani ja kokemattomuuttani pitää kiinni rajoistani. Kun tulin miehen luo mies odotti jo ovella muna pystyssä. Oli vieläpä rnnkannut etukäteen että seksi kestäisi oikein kauan, liian kauan mulle vaikka oman osani otinkin. Kaikki fyysinen äheisyys johti seksiin periaatteella en kestä olla jos pallini ovat siniset. Tällekään en osannut laittaa pistettä. Syntyi dynamiikka jonka lopputulos oli huono ja jota en tyhmyyttäni älynnyt lopettaa lyhyeen, toivoin vain että seksi paranee kun opimme ja totumme ja saamme kokemusta. Noh, 10 vuotta ja pari lasta myöhemmin odotan edelleen sitä hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on osunut typeriä naisia.
Varmasti on, mutta näin ei osu enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on juuri se asenne miksi seksi loppuu. Kun se ei naiselle riitä vaan tarvis olla fyysistä kosketusta joka välittää RAKKAUTTA eikä vaan sitä omaa itsekästä fyysistä mielihyvää niin kuin tuossa yllä joku jo kirjoitti. Rakkaus tuo naiselle turvallisuuden ja luottamuksen kokemuksia. Luottamus on yksi hyvän seksin tukipilareita. Viisas mies halaa joskus vaimoa ja sanoo rakas. Tyhmä mies halaa ja hieroo munaansa ja kourii rintoja. Tuollekin on tietysti paikkansa mutta jos se on VAIN ja aina tuota... Ja just tuo ettei nainen voi mennä lähelle ilman että aletaan joka kerta vongata seksiä. Ja sitten ei voi kieltäytyä koska pallit sinertää.
Miten niin vain mies vonkuu seksiä? Ihan yhtä lailla minäkin teen aloitteita ja vonkaan sitä seksiä mieheltäni. Saatan myös aloittaa silittämään miestä harteisia tai vaikka vierekkäin istuessa reidestä ja pujauttaa käden hänen housujen sisään, eikä mies pistä asiaa ollenkaan pahaksi, päinvastoin. Meille seksi on mukavaa läheisyyttä ja ihanaa rentoutumista, ei mitään pakkopullaa ja suorittamista.
Seksin jälkeen hellimme toisiamme nukahtamiseen saakka ja saan oikein mainiosti hellyydentarpeeni täyteen.
Meillä kierre lähti siitä kun mies oli niin hyökkäävä enkä osannut nuoruuttani ja kokemattomuuttani pitää kiinni rajoistani. Kun tulin miehen luo mies odotti jo ovella muna pystyssä. Oli vieläpä rnnkannut etukäteen että seksi kestäisi oikein kauan, liian kauan mulle vaikka oman osani otinkin. Kaikki fyysinen äheisyys johti seksiin periaatteella en kestä olla jos pallini ovat siniset. Tällekään en osannut laittaa pistettä. Syntyi dynamiikka jonka lopputulos oli huono ja jota en tyhmyyttäni älynnyt lopettaa lyhyeen, toivoin vain että seksi paranee kun opimme ja totumme ja saamme kokemusta. Noh, 10 vuotta ja pari lasta myöhemmin odotan edelleen sitä hellyyttä.
Hyvä että kannat vastuusi parinvalinnasta. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos hellyydestä huolimatta mies torjutaan niin mies alkaa yhdistämään hellyyden ja torjumisen, joilloin hellyydestä tulee ahdistavaa ja sen takia sitä vältetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos hellyydestä huolimatta mies torjutaan niin mies alkaa yhdistämään hellyyden ja torjumisen, joilloin hellyydestä tulee ahdistavaa ja sen takia sitä vältetään.
Tarkoittanet, että kun kerran halasit, niin sillä pitäisi irrota.
Ei, hellyyden antamisen pitää olla jatkuvaa, muutoin puoliso kyllä huomaa sen olevan vaan yritystä seksin. Ja näin palataan ap:n ongelmaan.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan peruskäytöstä suomalaiselta. Se mielevä ilme, kun lähestyy keittiössä ja hymyilee... ei minulle, vaan omaa mielihyväänsä jo ajatellen. Tulee siihen lääppimään, kun paistan jauhelihaa. Vaihdoinkin ulkomaalaiseen. Kävellään käsi kädessä jo viidettä vuotta eikä aina ala jöpöttämään, jos halataan tai loikoillaan lähekkäin tv:n ääressä tai makkarissa.
Ulkomaalainen ei tajua pestä sitä jauhelihaa. Suomalainen tajuaa, siinä hymyn syy.
Meinaatko, että suomalainen ex-mieheni näki 20 vuotta sitten tulevaisuuteeni, jossa nykyinen mieheni laittaa ruokaa pesemättä jauhelihaa ja se hymyilytti? Aika kaukaa haettua. Kyllä se hymyili piparin kuvat silmissä.
Nyt kun mietin, niin meillä on sama siinä suhteessa, että kun ollaan lähekkäin, miehellä alkaa nopeasti seisoa. Hän ei silti heti ryhdy ehdottelemaan mitään, vaan joskus katsotaan elokuva loppuun tai mitä sitten tehdäänkään ja joskus taas tekee hienovaraisen aloitteen, joka yleensä kyllä johtaakin haluttuun lopputulokseen. Minäkin lähden helpommin mukaan tuollaisella, että ensin ollaan lähekkäin rauhassa ja sitten edetään hiljalleen asiassa, kuin sillä että mies vain töksäyttäisi, että "haluan seksiä/pannaan/minua panettaa" tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet, että kun kerran halasit, niin sillä pitäisi irrota.
Ei, hellyyden antamisen pitää olla jatkuvaa, muutoin puoliso kyllä huomaa sen olevan vaan yritystä seksin. Ja näin palataan ap:n ongelmaan.
Eri.
Voihan se olla joillekin miehille tuollaista, mutta ei minulle. Ap:n tapauksessa syyllisen etsiminen on turhaa.
Joskus olo on aika sentimentaalinen ja haluaa ihan vain olla toisen lähellä ilman ajatustakaan seksistä. Miehen pitää tämä asia tajuta jotta koskaan olisi mitään seksielämää meidän kahden välillä muulloinkaan. En minä silloin rupea yhtäkkiä suihin ottamaan kun seksi ei ole mielessäni ja koko ajatuskin etoo. En vaikka miestä haluttaisikin. Häntä haluttaa noin 20-50 kertaa päivässä, minua ehkä kerran päivässä. Läheisyystankin pitää olla täynnä ennen kun ruvetaan seksiä kohti etenemään. Ja hyvät yöunet takana. Noilla pärjää pitkälle.
Mieheni on oppinut tämän vuosien varrella kiitettävästi ja hyvää, monipuolista ja intohimoista seksiä meillä on usein. Koska hän hellii minua muulloinkin ja antaa minun nukkua öisin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olo on aika sentimentaalinen ja haluaa ihan vain olla toisen lähellä ilman ajatustakaan seksistä. Miehen pitää tämä asia tajuta jotta koskaan olisi mitään seksielämää meidän kahden välillä muulloinkaan. En minä silloin rupea yhtäkkiä suihin ottamaan kun seksi ei ole mielessäni ja koko ajatuskin etoo. En vaikka miestä haluttaisikin. Häntä haluttaa noin 20-50 kertaa päivässä, minua ehkä kerran päivässä. Läheisyystankin pitää olla täynnä ennen kun ruvetaan seksiä kohti etenemään. Ja hyvät yöunet takana. Noilla pärjää pitkälle.
Mieheni on oppinut tämän vuosien varrella kiitettävästi ja hyvää, monipuolista ja intohimoista seksiä meillä on usein. Koska hän hellii minua muulloinkin ja antaa minun nukkua öisin rauhassa.
20-50 kertaa päivässä :D porvoolaiset miehet ovat tuollaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-50 kertaa päivässä :D porvoolaiset miehet ovat tuollaisia
Helsingistä löytyy ainakin yksi mies joka ajattelee seksiä koko ajan ja olisi siihen valmis jatkuvasti -minun-.
Vierailija kirjoitti:
Juu, on mielettömän intohimoista. Sehän ihan paistaa tekstistäsi :D
Meillä käyty on käyty samat keskustelut. Silloin kun oli pitempiä taukoja. Eikä sen oikeesti tarvi olla kuin halaus, pusu. On sisäitänyt tämän hiljalleen. Ja ennenkuin täällä alkaa miesulinat niin teen kyllä ihan samoin, halaus, pusu. Kerron että rakas.
Jos miehet täällä on sitä mieltä et "saa hellyttä sit jälkeen" toki varmaan ehkä. Turha sit ulista että kun vaikuttaa ette toista kiinnosta, makaa kuin lahna. Ei varmaan jos fiilis on se, että mies vaan purkaa painetta.
Toivottavasti APn mies kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää...
...tai sit se ei rakasta ja on sun kans vaan jotta saa säännöllisesti.
Minä olen tällainen, kun en saa hellyyttä tarpeeksi niin ei huvita panna. Olkoon koko homma...