Mies näyttää hellyyttä vain silloin kun haluaa seksiä
Mitä tehdä tämän asian kanssa? Haluan itse enemmän läheisyyttä mutta se on vain tyyliin kuiva pusu silloin tällöin. Muuten mies olisi valmiina sänkyyn kanssani. Esimerkiksi jos istumme sohvalla ja katsomme TV.tä ja haluan olla vain miehen kainalossa hänellä alkaa seisomaan ja haluaisi heti panna vaikka en ole siihen vielä valmis.
Siis ei tarvitse olla kuin se että olen miehen lähellä niin on valmis seksiin, mikä on joskus aika ällöttävää kun haluan vain läheisyyttä enkä seksiä. Yleensä lähestyykin minua kun haluaa sitä kun ei muuten näytä rakkaudenosoituksia ym. muilla pariskunnilla samaa ongelmaa?
Kommentit (48)
Täytyy ehkä ottaa naisrakastaja, jos haluaa partnerin, joka käyttäytyy kuin nainen.
Miehet nyt ovat vähän tuommoisia - mahtaisiko auttaa, jos keskustelisitte aiheesta?
Tämä on luonnon oma ehkäisykeino. Muuten lisääntyisimme kuin kanit. Nainen haluaa hellyyttä että haluaisi seksiä. Mies antaa hellyyttä vasta kun on saanut seksiä. Kierre on valmis. Mies ei suostu antamaan pyyteetöntä hellyyttä joka valmistelee naista vastaanottavaisemmaksi seksiin pitkällä tähtäyksellä. Nainen kokee itsensä sen seurauksena panopuuksi ja lakkaa haluamasta.
Mun mielestä miehellä saa seurassa jöpöttää, se on suloista. Tärkeämpi kysymys on se, miksi se tatti pitäisi survoa heti johonkin sen vähänkin nytkähdettyä?
Meillä sama, yhdessä ollaan oltu jo yli 20 vuotta, siis se, että mies on valmis kuin partiopoika heti kun häntä hieman hellin.
Ei se asia minua haittaa, hellin häntä niin paljon kuin haluan ja saan vielä extrahellyydet seksin yhteydessä. Miehestä tulee aina orkkunsa jälkeen sellainen ylihellä ja huolehtivainen, joten otan sitä hellyyttä mielelläni vastaan. En todellakaan edes yritä saada orkkua aina silloin kuin mies ja en keksi yhtään syytä pihdata seksiä, minulle riittää hyvin se 1-2 orkkua viikossa.
En edes viitsi muuttaa tilannetta, vaan otan siitä irti kaiken hyvän. Tee sinäkin samoin ja lopeta nipottaminen omasta valmiudestasi. Ota vaikka mieheltä suihin ja nauti sinä vain siitä hellyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama, yhdessä ollaan oltu jo yli 20 vuotta, siis se, että mies on valmis kuin partiopoika heti kun häntä hieman hellin.
Ei se asia minua haittaa, hellin häntä niin paljon kuin haluan ja saan vielä extrahellyydet seksin yhteydessä. Miehestä tulee aina orkkunsa jälkeen sellainen ylihellä ja huolehtivainen, joten otan sitä hellyyttä mielelläni vastaan. En todellakaan edes yritä saada orkkua aina silloin kuin mies ja en keksi yhtään syytä pihdata seksiä, minulle riittää hyvin se 1-2 orkkua viikossa.
En edes viitsi muuttaa tilannetta, vaan otan siitä irti kaiken hyvän. Tee sinäkin samoin ja lopeta nipottaminen omasta valmiudestasi. Ota vaikka mieheltä suihin ja nauti sinä vain siitä hellyydestä.
Just näin. Lopettakaa akat se kiristely. Seksi on ihana asia. T. Nainen itsekin
Vierailija kirjoitti:
No mikset anna? Sen jälkeen on molemmista kiva makoilla kainalossa.
Niinpä. Ja ei sitä tattia ole aina pakko reikääsi työntää, jos et halua ja ole valmis. Voit hyvin ottaa suihin, tumputtaa, antaa tulla tissien väliin tai ihan mitä vain, niin mies on tyytyväinen ja sinä myös kun saat läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on juuri se asenne miksi seksi loppuu. Kun se ei naiselle riitä vaan tarvis olla fyysistä kosketusta joka välittää RAKKAUTTA eikä vaan sitä omaa itsekästä fyysistä mielihyvää niin kuin tuossa yllä joku jo kirjoitti. Rakkaus tuo naiselle turvallisuuden ja luottamuksen kokemuksia. Luottamus on yksi hyvän seksin tukipilareita. Viisas mies halaa joskus vaimoa ja sanoo rakas. Tyhmä mies halaa ja hieroo munaansa ja kourii rintoja. Tuollekin on tietysti paikkansa mutta jos se on VAIN ja aina tuota... Ja just tuo ettei nainen voi mennä lähelle ilman että aletaan joka kerta vongata seksiä. Ja sitten ei voi kieltäytyä koska pallit sinertää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan peruskäytöstä suomalaiselta. Se mielevä ilme, kun lähestyy keittiössä ja hymyilee... ei minulle, vaan omaa mielihyväänsä jo ajatellen. Tulee siihen lääppimään, kun paistan jauhelihaa. Vaihdoinkin ulkomaalaiseen. Kävellään käsi kädessä jo viidettä vuotta eikä aina ala jöpöttämään, jos halataan tai loikoillaan lähekkäin tv:n ääressä tai makkarissa.
Ulkomaalainen ei tajua pestä sitä jauhelihaa. Suomalainen tajuaa, siinä hymyn syy.
Itselle olisi vaikeaa olla parisuhteessa jos asiat olisi noin. Me molemmat mieheni kanssa tiedetään että ilman hellyyttä ei seksiäkään irtoa kummaltakaan. Jalkojen hierontaa, sylikkäin oloa, halauksia, suukkoja, aamuisin saman peiton alla halailua yms. näitä siis päivittäin. Seksiäkin on paljon (8-12krt/vko) ihan arkipäiväisen läheisyyden vuoksi.
T. 22-vuotta yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on juuri se asenne miksi seksi loppuu. Kun se ei naiselle riitä vaan tarvis olla fyysistä kosketusta joka välittää RAKKAUTTA eikä vaan sitä omaa itsekästä fyysistä mielihyvää niin kuin tuossa yllä joku jo kirjoitti. Rakkaus tuo naiselle turvallisuuden ja luottamuksen kokemuksia. Luottamus on yksi hyvän seksin tukipilareita. Viisas mies halaa joskus vaimoa ja sanoo rakas. Tyhmä mies halaa ja hieroo munaansa ja kourii rintoja. Tuollekin on tietysti paikkansa mutta jos se on VAIN ja aina tuota... Ja just tuo ettei nainen voi mennä lähelle ilman että aletaan joka kerta vongata seksiä. Ja sitten ei voi kieltäytyä koska pallit sinertää.
Kommentin kirjoitin minä, nainen. Kaikki eivät katsos ole samanlaisia. Kyllä mä annan, aina kun toista huvittaa. Tai no annan ja annan, saan siinä munaa itsekin.
Minä olen tälläinen. Kun ei saa panna tarpeeksi ja hellyys alkaa panettamaan, niin olkoon koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Lopettakaa akat se kiristely. Seksi on ihana asia. T. Nainen itsekin
Kaikki naiset eivät ole samanlaisia kuin sinä. Ei se niin voi mennä että vain sun kaltaisilla naisilla on oikeus hyvään seksiin. Eikä ole miestenkään etu että porukka kärvistelee puutteessa kun pienillä muutoksilla saataisiin kumppaniin eloa. Ja nyt siis puhutaan tosi pienistä muutoksista. Että edes joskus saisi sitä hellyyttä ihan vain hellyyden vuoksi. Eikä niin että jaahas, Jaska kävi vähän halimassa joten illalla on tulossa aloite seksiin. Olisi halinut pari päivää aikaisemmin. Nainen olisi ajatellut että ihana Jaska, rakastan. Ja rakkautta seuraa halu.
Vierailija kirjoitti:
Itselle olisi vaikeaa olla parisuhteessa jos asiat olisi noin. Me molemmat mieheni kanssa tiedetään että ilman hellyyttä ei seksiäkään irtoa kummaltakaan. Jalkojen hierontaa, sylikkäin oloa, halauksia, suukkoja, aamuisin saman peiton alla halailua yms. näitä siis päivittäin. Seksiäkin on paljon (8-12krt/vko) ihan arkipäiväisen läheisyyden vuoksi.
T. 22-vuotta yhdessä
Juuri näin. Onnea! Olette ymmärtäneet kupletin juonen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin periaatteessa samaa mieltä, muttei ole kovin ihanaa tuntea itsensä vain reiäksi, jota voi panna (kärjistetysti). Entinen mieheni oli juuri sellainen, ei pussaillut eikä halaillut ja VAIN silloin tuli lähelle kun halusi panna. En tuntenut itseäni kovin rakastetuksi siinä suhteessa. Minusta on ihanaa makoilla sylikkäin vaikka telkkua katsomassa tai lukemassa, ja voihan siinä vaikka halutkin syttyä, muttei aina... eikä tarvitse.
p.s. ei omasta valmiudesta huolehtiminen ole nipottamista. Haluaisitko sinä miehenä, että nainen "antaa" vain velvollisuudentunnosta tai että pääsisi sinusta eroon? Vai eikö sillä ole mitään väliä, että nainenkin haluaa?
-N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentin kirjoitin minä, nainen. Kaikki eivät katsos ole samanlaisia. Kyllä mä annan, aina kun toista huvittaa. Tai no annan ja annan, saan siinä munaa itsekin.
Minä en anna miehelleni. Me rakastelemme, naimme yms mutta me emme anna toisellemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vain mies vonkuu seksiä? Ihan yhtä lailla minäkin teen aloitteita ja vonkaan sitä seksiä mieheltäni. Saatan myös aloittaa silittämään miestä harteisia tai vaikka vierekkäin istuessa reidestä ja pujauttaa käden hänen housujen sisään, eikä mies pistä asiaa ollenkaan pahaksi, päinvastoin. Meille seksi on mukavaa läheisyyttä ja ihanaa rentoutumista, ei mitään pakkopullaa ja suorittamista.
Seksin jälkeen hellimme toisiamme nukahtamiseen saakka ja saan oikein mainiosti hellyydentarpeeni täyteen.
Mitä mies sanoi kun rehellisesti keskustelit asiasta hänen kanssaan?