Tajusin just että olen seksuaalisesti jämähtänyt keski-ikäinen täti
Ja mieheni seksuaalisesti jämähtänyt keski-ikäinen ukko. Ei ole seksissä mitään villiä tai spontaania, uusia ideoita tai virikkeitä. Asiat tehdään aina samalla tavalla, ja lisäksi olen niin mukavuudenhaluinen, etten jaksa muuttaa mitään. Lisäksi limakalvot eivät kestä pitkää jyystöä. Nuorena olin villi ja kokeilunhaluinen, nykyään voisin kokeilla jos mies ehdottaisi mutta ei ehdota, eikä se minua edes kiinnosta. Tässä sitä ollaan sit jämähtäneinä aviollisiin rutiineihin. Enpä olisi villinä parikymppisenä uskonut. Ja olen ihan tyytyväinenkin. Onko huono juttu?
Kommentit (24)
Olen himoinnut koko ikäni vieraita naisia. Mutta himoinnut vain heidän ulkonäköä ja pillua, mutta en heidän henkistä puolta. Henkisesti ollut täysin tyydytetty vaimon puolesta. Ilman henkistä puolta seksistä puuttuu ydin. Siksi kaikki syrjähyppy-yritykset on jääneet kesken ja naisille toivotettu hyvää jatkoa. Pokannut monta naista vuosien mittaan, tarjontaa ollut kun kohdellut naisia vertaisenaan. Kaikki naiset ovat ymmärtäneet etteivät pärjänneet kuitenkaan vaimolleni.
M62
Joululahja pakettiin luikkaria ja kumi nyrkki
Siitä se sitten pikkuhiljaa rietastuu taas
Olen 62 ja tyttöystävä 64. Meillä on monipuolinen ja upea seksielämä. Vapaalla ollessa melkein joka ilta, joskus aamulla. Vaatejuttuja, leluja yms. Raskaaksi vain ei ole tullut vaikka yritystä ei ole puuttunut. Ei se elämä lopu 6-kymppisenä...
Ei kai tuossa kovin montaa vaihtoehtoa ole, joko yrität tyytyä omaan tai sitten käyt vieraissa (ja otat samalla vastaan morkkiksen, vastuun toisenkin puolesta ettei tartu tauteja ja yrität kehittää positiivisa tunteita miestäsi kohtana kun sitä tylsää seksiä kotona harrastat vieraiden kanssa peuhaamisen lomassa). Jälkimmäistä en suosittele, ei vaan pidemmän päälle toimi ja omaan nilkkaan se lopulta kolahtaa viimeistään silloin, kun tippurin kotiin tuotuasi isäntä laittaa lusikat jakoon.