Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just että olen seksuaalisesti jämähtänyt keski-ikäinen täti

Vierailija
05.08.2019 |

Ja mieheni seksuaalisesti jämähtänyt keski-ikäinen ukko. Ei ole seksissä mitään villiä tai spontaania, uusia ideoita tai virikkeitä. Asiat tehdään aina samalla tavalla, ja lisäksi olen niin mukavuudenhaluinen, etten jaksa muuttaa mitään. Lisäksi limakalvot eivät kestä pitkää jyystöä. Nuorena olin villi ja kokeilunhaluinen, nykyään voisin kokeilla jos mies ehdottaisi mutta ei ehdota, eikä se minua edes kiinnosta. Tässä sitä ollaan sit jämähtäneinä aviollisiin rutiineihin. Enpä olisi villinä parikymppisenä uskonut. Ja olen ihan tyytyväinenkin. Onko huono juttu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähemmäs viisikymppinen nainen ja alkanut haluta ihan hirveästi vieraita miehiä. Mikä tähän neuvoksi, kun en halua erota, eikä mies suostu avoimeen suhteeseen eikä parin vaihtoon?

Ei kai tuossa kovin montaa vaihtoehtoa ole, joko yrität tyytyä omaan tai sitten käyt vieraissa (ja otat samalla vastaan morkkiksen, vastuun toisenkin puolesta ettei tartu tauteja ja yrität kehittää positiivisa tunteita miestäsi kohtana kun sitä tylsää seksiä kotona harrastat vieraiden kanssa peuhaamisen lomassa). Jälkimmäistä en suosittele, ei vaan pidemmän päälle toimi ja omaan nilkkaan se lopulta kolahtaa viimeistään silloin, kun tippurin kotiin tuotuasi isäntä laittaa lusikat jakoon.

Vierailija
22/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen himoinnut koko ikäni vieraita naisia. Mutta himoinnut vain heidän ulkonäköä ja pillua, mutta en heidän henkistä puolta. Henkisesti ollut täysin tyydytetty vaimon puolesta. Ilman henkistä puolta seksistä puuttuu ydin. Siksi kaikki syrjähyppy-yritykset on jääneet kesken ja naisille toivotettu hyvää jatkoa. Pokannut monta naista vuosien mittaan, tarjontaa ollut kun kohdellut naisia vertaisenaan. Kaikki naiset ovat ymmärtäneet etteivät pärjänneet kuitenkaan vaimolleni.

M62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja pakettiin luikkaria ja kumi nyrkki

Siitä se sitten pikkuhiljaa rietastuu taas

Vierailija
24/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62 ja tyttöystävä 64. Meillä on monipuolinen ja upea seksielämä. Vapaalla ollessa melkein joka ilta, joskus aamulla. Vaatejuttuja, leluja yms. Raskaaksi vain ei ole tullut vaikka yritystä ei ole puuttunut. Ei se elämä lopu 6-kymppisenä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän