Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just että olen seksuaalisesti jämähtänyt keski-ikäinen täti

Vierailija
05.08.2019 |

Ja mieheni seksuaalisesti jämähtänyt keski-ikäinen ukko. Ei ole seksissä mitään villiä tai spontaania, uusia ideoita tai virikkeitä. Asiat tehdään aina samalla tavalla, ja lisäksi olen niin mukavuudenhaluinen, etten jaksa muuttaa mitään. Lisäksi limakalvot eivät kestä pitkää jyystöä. Nuorena olin villi ja kokeilunhaluinen, nykyään voisin kokeilla jos mies ehdottaisi mutta ei ehdota, eikä se minua edes kiinnosta. Tässä sitä ollaan sit jämähtäneinä aviollisiin rutiineihin. Enpä olisi villinä parikymppisenä uskonut. Ja olen ihan tyytyväinenkin. Onko huono juttu?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ehdottaisi mutta ei ehdota, eikä se minua edes kiinnosta.

Ei hätää, pian mies lakkaa muutenkin kyselemästä joten loputkin kiinnostuksesta jää historian havinaan

Vierailija
2/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista täällä, ja seksiä harvakseltaan, ehkä kerta kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista se elämä on, ikä ja aika tekevät tehtävänsä. meillä on jäänyt kaikki toiminta, mutta ei haittaa mitään, menee se näinkin ja ihan mukavaa on elämä.

Vierailija
4/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin jämähtänyt kuin kipeä, turhautunut, pahantuulinen. Ap varmaan ymmärtää mitä tarkoitan. Nämä muut voivat olla tässä iässä sen toisen tavan varjopuolia.

Vierailija
5/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla ei ainakaan ole mitään tarvetta tehdä mitään "erikoistemppuja" tai vetää jotain roolia sängyssä.

Se pitkässä suhteessa on juuri ihanaa kun toisen tuntee hyvin ja molemmat tietää mistä toinen tykkää ja mitä haluaa. Minulle seksissä tärkeintä on tietty läheisyys mutta myös takuuvarma orkku...molemmille.

Vierailija
6/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

High five, niin minäkin!! Ja tää on ihan jees.

Hötkyilkööt ja repikööt stressiä nuoremmat tämmöisistä asioista.

Vierailija
7/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta nelikymppistä naista seksi.

Vierailija
8/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mikä siihen auttaa ! Ukon vaihto :) Näin minä tein ja kyllä taas petipuuhat maistuu, nautin seksistä enemmän kuin ikinä ja olen kohta 60 v nainen! 

Vierailija
9/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämäsi ei ole huono. Mutta huonoa on se että elämäsi on niin tyhjä että sinua vaivaavat noin turhat ongelmat.

Ja huonoa on myös se että minun elämäni on niin tyhjä että minun tarvitsee tulla tänne kirjoittelemaan tälläisiä. Eli kyllä sinulla paremmin menee kuin minulla. Mutta kyllä meidän kummankin kuitenkin pitäisi hankkia ihan kunnon elämänsisältöä.

Vierailija
10/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa juurikin unelmatilanteela, mikäli molemmat ovat tyytyväisiä seksielämään. Tilanne olisi paljon pahempi, jos toinen ehdottelisi jatkuvasti jotain juttuja, joista toinen ei välitä.

Vierailija
11/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat olette tyytyväisiä, niin miten se voisi olla huono juttu?

Ei Volkswagenin tehtaallakaan joka vuosi vaihdeta tuotantomenelmää, vaan sen on saksalainen insinööri suunnitellut, ja sillä mennään mikä toimii. :D

Vierailija
12/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat olette tyytyväisiä, niin miten se voisi olla huono juttu?

Ei Volkswagenin tehtaallakaan joka vuosi vaihdeta tuotantomenelmää, vaan sen on saksalainen insinööri suunnitellut, ja sillä mennään mikä toimii. :D

Niijjust. Miksi korjata semmosta, jossa on vain vähän tyyppivikoja. ;)

Vierailija
13/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään voisin kokeilla jos mies ehdottaisi"

No niinpä tietysti, miksi aina miehen pitäisi olla aloitteellinen näissä asioissa? Mikset itse tee mitään, valitat palstalle ettei kiinnosta, mutta voisit kokeilla jos..., voi elämä!!

Vierailija
14/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide vois auttaa limakalvo-ongelmiin

Vierailija
15/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista täällä, ja seksiä harvakseltaan, ehkä kerta kuukaudessa.

Tuohan on tosi usein

Vierailija
16/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät keski-iän saavuttavat ja seksissä rutinoituneet naiset/miehet :)

Pari pikku juttua ihan vaan oman (tai oman naisen) mukavuuden ja seksin kiinnostavuuden parantamiseen kohdallanne..

Ensinnäkin, seksi pysyy molemmille mielenkiintoisempana, kun molemmat tekee aloitteita niin sekstailun aloitukseen, kuin myös sen sisältöön liittyen. Kun molemmat tekee aloitteita about yhtä paljon, tulee tunne, että toinen himoitsee ja haluaa minua. Kun myös ehdotellaan puolin ja toisin uusia juttuja, se pitää touhun kaikkiaan kiihottavampana ja kun on se on kiihottavampaa, myös jyystäminen jää vähemmäksi, kun kiihottuneena tunnetusti nauttii enemmän ja orgasmikin tulee nopeammin.

No mitäs sitten kun naisella paikat ei olekaan niin kosteana, että se tuntuisi miellyttävälle? Hankkikaa laadukasta liukkaria, ei ole häpeä sipaista sitä hiukan alahuulten väliin ennen touhutuokiota tai sen aikana! Jos ei halua sitä paljastaa miehelle, voi sen tehdä vaikka veskissä ennen petipuuhiin menoa omin päin..

Keskustelu siitä mitä uutta seksiin halutaan puolin ja toisin, on helppo aloittaa vaikkapa sanoilla "Mitä uutta haluaisit kokeilla seksissä?" ja vastaavasti kun tulee oma vuoro kertoa "Minua kiihottaisi kokeilla näin ja näin, mitä olet mieltä haluaisitko testata?".

Kun se puoliso sitten uskaltautuu avautua aiheesta, miettikää kolmesti ennen kuin sanotte "ei onnistu", koska se on sitten jo suora torjunta! Suurinta osaa seksijutuista voi hyvin kokeilla, vaikka se ei etukäteen ajateltuna olisikaan oma lemppari.

Meneekö ihminen oikeesti pilalle jos vaikka pari kertaa kokeilee uutta asentoa, jotka ei välttämättä ole ihan mukavimpia, mutt aei kuitenkaan ääretöntä akrobatiaa vaadi? Tai onko se niin hirveetä vaikkapa kalua edes joskus imutella tai vaarallista antaa isännän hiukan lipaista pimppaa?

Vierailija
17/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

High five, niin minäkin!! Ja tää on ihan jees.

Hötkyilkööt ja repikööt stressiä nuoremmat tämmöisistä asioista.

En hötkyile enkä revi stressiä, eikä minua myöskään haittaa muiden jämähtänyt seksielämä millään tavoin, ja aika tyytyväiseltähän ap:kin tuossa vaikutti. Mutta itse näin keski-ikäisenä naisena tuo ei millään riittäisi. Olen ollut villi ja rietas nuorempanakin, mutta varsinainen kumppanin miellyttäjä. Nyt aikuisena vasta itse osaan vaatia nautintoa itsellekin, mielenkiintoa on kokeilla vaikka mitä uutta ja todellakin myös ehdottelen kaikenlaista miehelle, ja hän minulle. Molemmat tunnemme itsemme halutuksi kumppanimme silmissä (enkä sano ettei näin voisi olla seesteisemmässäkin seksielämässä), kun vastuu ehdotteluista ei ole vain toisella.

Vierailija
18/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on keski-ikäinen. ?

Olen jo nyt peloissani että seksi loppuu. Mies kohta 40v ja ei jaksa mun tahdissa kuten ennen . Lähtee kyllä mukaan kun houkuttelee mutta on muuttunut seksin saralla laiskemmaksi mikä ei oikein mulle sovi nyt. Eli en anna seksin vielä nuupahtaa, ja jaksan vielä houkutella ja ehdotella kaikenlaista.

Totta ne halut itselläki sitte jossain vaiheessa laantuu?

Vierailija
19/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähemmäs viisikymppinen nainen ja alkanut haluta ihan hirveästi vieraita miehiä. Mikä tähän neuvoksi, kun en halua erota, eikä mies suostu avoimeen suhteeseen eikä parin vaihtoon?

Vierailija
20/24 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähemmäs viisikymppinen nainen ja alkanut haluta ihan hirveästi vieraita miehiä. Mikä tähän neuvoksi, kun en halua erota, eikä mies suostu avoimeen suhteeseen eikä parin vaihtoon?

No sitten varmaan panet vieraita miehiä ihan vaan fantasioissasi. Vai halusitko kenties että palstalta annetaan sinulle lupa pettää miestäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän