Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?

Vierailija
04.08.2019 |

Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"

Kommentit (519)

Vierailija
201/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskisi edes pitkällä kepillä. 

En halua omaishoitajaksi enkä kaipaa papparaista. Tämän hetkinen miesystävä on nuorempi, ja muutenkin max itseni ikäiset viehättävät enemmän. Ja mikäs siinä viehättäessä, kun tunne on molemminpuolinen. :D

N42

Kiva haave. Kohta käyt nukkumaan. Yksin. Muu on itsepetosta ja harhaa. Yksin.

Totta. Tänään käyn nukkumaan yksin, mikä on hyvä koska kiihkeästä viikonlopusta kullan luona jäi univelkaa. :D 

-lainaamasi viestin kirjoittaja-

Vierailija
202/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauhea riita täällä on. Jokainen pankoon ketä haluaa ja ketä saa. Ei se kuulu kenellekään. Pankoon molemmat nuorempiaan, ne jotka saa.

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi olla 48v mummelin kanssa.

Kommentoit minulle, joka kerroin olevani 48 v ja ihastunut 3 v nuorempaan mieheen.

Tajuatko, että plus miinus 3 vuotta ihmiset ovat köytännössä saman ikäisiä? Eli se 3 v nuorempi mies on papparainen, jos minä olen mummeli 😀

Vierailija
204/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kysyi, että eikö 15-20 vuotta vanhempi mies tunnu sopivimmilta. Naiset ovat lähes yksimielisesti vastanneet, että ei tunnu. Turha siitä on loukkaantua. Alatyyliset kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Kaikki varmaan tietävät, että joillakin on enemmän valinnanvaraa kuin toisilla. On naisia, joilla toden totta on ottajia nuorempienkin joukossa. Mikä ihme se nyt on, että sellaisia kirjoittaa tässäkin ketjussa.

Vierailija
205/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskisi edes pitkällä kepillä. 

En halua omaishoitajaksi enkä kaipaa papparaista. Tämän hetkinen miesystävä on nuorempi, ja muutenkin max itseni ikäiset viehättävät enemmän. Ja mikäs siinä viehättäessä, kun tunne on molemminpuolinen. :D

N42

Kiva haave. Kohta käyt nukkumaan. Yksin. Muu on itsepetosta ja harhaa. Yksin.

Totta. Tänään käyn nukkumaan yksin, mikä on hyvä koska kiihkeästä viikonlopusta kullan luona jäi univelkaa. :D 

-lainaamasi viestin kirjoittaja-

Taidat itsekin uskoa tuohon.

No hyvä jos se lievittää yksinäisyyttäsi.

Olen sinun puolellasi. Toivon hyvää sinulle.

Vierailija
206/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kysyi, että eikö 15-20 vuotta vanhempi mies tunnu sopivimmilta. Naiset ovat lähes yksimielisesti vastanneet, että ei tunnu. Turha siitä on loukkaantua. Alatyyliset kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Kaikki varmaan tietävät, että joillakin on enemmän valinnanvaraa kuin toisilla. On naisia, joilla toden totta on ottajia nuorempienkin joukossa. Mikä ihme se nyt on, että sellaisia kirjoittaa tässäkin ketjussa.

Mutta 15-20 vuotta nuorempi mies onkin Ok hokkuspokkus. Mammojen mielestä.

Vierailija
207/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta 15-20 vuotta nuorempi mies onkin Ok hokkuspokkus. Mammojen mielestä.

Sinä voit aloittaa ihan oman ketjun siitä aiheesta ja silloin saat vastauksia siihen.

Vierailija
208/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä ihastunut 3 v nuorempaan mieheen. Ideaali miehen ikä olisi + - 4 vuotta. En koskaan voisi olla sitä vanhemman papparaisen kanssa.

N48

Oikeasti tämä ketju on täysin imbesillI.

Pelkkää ikää eikä persoonasta mitään.

No aloituksessa ei kysytty persoonasta tai luonteesta, voit aloittaa siitä aiheesta oman ketjun.

Vierailija
209/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä ihastunut 3 v nuorempaan mieheen. Ideaali miehen ikä olisi + - 4 vuotta. En koskaan voisi olla sitä vanhemman papparaisen kanssa.

N48

No aloituksessa ei kysytty persoonasta tai luonteesta, voit aloittaa siitä aiheesta oman ketjun.

Ethän sinä ymmärrä mitään muuta kuin ikäeroa.

Etkö tiedä että jankkaat samaa? Koko ajan samaa.

Onko sulla diagnoosi tohon? Lääkitys?

Vierailija
210/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivustakatsottuna kirjoitti:

Ovatkohan nämä ikärasismi aloitukset trolleja vai ovatko ihmiset tosiaan näin yksinkertaisia. Vastauksista suurin osa on mielipiteitä mikä on ok, mutta jotkut kirjoittavat ne jotenkin kauhean katkerasti. Onko näiden kitkerien suomalaisten naisten itsetunto tosiaan näin pas..ka.

Tällaiset aloitukset ovat palstamiesten tekemiä ja he yrittävät manipuloida naisia ottamaan itseään vanhempia miehiä. Jos nainen kertoo, ettei vanhempi mies kiinnosta, niin johtopäätös on, että nainen on katkera. 

Kun valhetta toistetaan tarpeeksi, ihmiset uskovat sen. Vaikka valhe oikaistaisiin, mieleen voi silti jäädä epätosi väittämä, ei oikaisu. /eri

https://www.hs.fi/tiede/art-2000006165841.html

Vierailija
211/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauhea riita täällä on. Jokainen pankoon ketä haluaa ja ketä saa. Ei se kuulu kenellekään. Pankoon molemmat nuorempiaan, ne jotka saa.

mies51v

Sano jotain tosi vanhanaikaista ja sovinistista että päästään tunnelmaan. Siihenhän sun kanssa on täällä totuttu....

Vierailija
212/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Sanoo mies, joka järjesti ihan oman pikku huutokonsertin iltavuoron ratoksi tuossa jokin aika sitten. ;)

Vierailija
213/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Sano jotain tosi vanhanaikaista ja sovinistista että päästään tunnelmaan. Siihenhän sun kanssa on täällä totuttu....

Muistan ainakin pari kertaa nähneeni jotain tyyliin naisen kuuluu olla siveä ja miehelle alamainen. Sopiva kohderyhmä 85 - 95v naiset.

Vierailija
214/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivustakatsottuna kirjoitti:

Ovatkohan nämä ikärasismi aloitukset trolleja vai ovatko ihmiset tosiaan näin yksinkertaisia. Vastauksista suurin osa on mielipiteitä mikä on ok, mutta jotkut kirjoittavat ne jotenkin kauhean katkerasti. Onko näiden kitkerien suomalaisten naisten itsetunto tosiaan näin pas..ka.

Tällaiset aloitukset ovat palstamiesten tekemiä ja he yrittävät manipuloida naisia ottamaan itseään vanhempia miehiä. Jos nainen kertoo, ettei vanhempi mies kiinnosta, niin johtopäätös on, että nainen on katkera. 

Kun valhetta toistetaan tarpeeksi, ihmiset uskovat sen. Vaikka valhe oikaistaisiin, mieleen voi silti jäädä epätosi väittämä, ei oikaisu. /eri

https://www.hs.fi/tiede/art-2000006165841.html

Juuri näin. Näitä juttuja toistellaan joka foorumilla. Touvottavasti kukaan ei mene halpaan.

Vierailija
215/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Muistan ainakin pari kertaa nähneeni jotain tyyliin naisen kuuluu olla siveä ja miehelle alamainen. Sopiva kohderyhmä 85 - 95v naiset.

Nöyrä, siveä, hiljainen ja miestään rakastava. Voitais järkätä mies51v-bingo, muita avainsanoja mm. äänioikeus, kylkiluu...

Ohiksena en nyt oo varma onko tuon ekan lauseen litanian toistaminen järkevää. Ainakaan sen hesarin jutun mukaan, jonka just postasin. eri

Vierailija
216/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten naiset nyt haukutaan, kun he ovat kiinnostuneita miehen iästä, mutta iän kaiken miehet ovat halunneet itselleen nuorempia kumppaneita.

Tilastojen mukaankin on nähtävillä minkäikäisiä miehet hakee esimerkiksi treffipalstoilla.

40v+ miesten ikävaatimus alkaa mennä jyrkästi nuorempiin ja 50v se saattaa olla jopa 20 vuotiaista tyttölapsista ylöspäin. Olen nähnyt jonkun 50v ukon vaatimuksena 17v->

Miten ihmeessä nainen on nyt taas niin kovin katkera, itsekäs ja paha?

Naisenko pitäisi tyytyä siihen mihin te itse ette ikipäivänä tyytyisi?

Vierailija
217/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tunnu sopivalta minulle tuonikäset. Haluan pitkän parisuhteen. En halua 20 vuoden päästä hoitaa kumppaniani, saati haudata.

Vierailija
218/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies ja oman ikäiset naiset tuntuvat väsähtäneiltä ja rupsahtaneilta. Paljon pakkomielteitä liikunnasta tai baareissa juoksemisesta. Parhaat taitavat olla parisuhteissa. Tuo 40-50 on naiselle hankala ikä, ei olla vielä hedelmättömiä joten kuvitellaan oma markkina-arvo korkeammaksi kuin mitä se on. Ja noita nuori mies - vanha nainen pareja löytyy lähinnä naistenlehtien sivuilta ja nekin jotka ovat oikeita parisuhteita perustuvat siihen ettei nuori mies pysty saamaan oman ikäistään naista tasostaan johtuen.

Joten joo, haluan nuoremman naisen. Naisten kannattaa suosiolla etsiä jonkin verran vanhempaa miestä itselleen niin voi intressit kohdata paremmin.

Vierailija
219/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja oman ikäiset naiset tuntuvat väsähtäneiltä ja rupsahtaneilta. Paljon pakkomielteitä liikunnasta tai baareissa juoksemisesta. Parhaat taitavat olla parisuhteissa. Tuo 40-50 on naiselle hankala ikä, ei olla vielä hedelmättömiä joten kuvitellaan oma markkina-arvo korkeammaksi kuin mitä se on. Ja noita nuori mies - vanha nainen pareja löytyy lähinnä naistenlehtien sivuilta ja nekin jotka ovat oikeita parisuhteita perustuvat siihen ettei nuori mies pysty saamaan oman ikäistään naista tasostaan johtuen.

Joten joo, haluan nuoremman naisen. Naisten kannattaa suosiolla etsiä jonkin verran vanhempaa miestä itselleen niin voi intressit kohdata paremmin.

Hiukan ohiksena, mutta miten ajattelet sen vähäisen hedelmällisyyden vaikuttavan asiaan? Mahdollisuus raskautua tuossa iässä uudessa suhteessa vai jotain muuta?

Vierailija
220/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Ethän sinä ymmärrä mitään muuta kuin ikäeroa.

Etkö tiedä että jankkaat samaa? Koko ajan samaa.

No sori, unohdin mainita että olen eri kirjoittaja, silti aloittaja ei käsitellyt muuta kuin ikää aloituksessaan. Sinäkö et jankkaa? I beg to differ...

Onko sulla diagnoosi tohon? Lääkitys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi