Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?

Vierailija
04.08.2019 |

Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"

Kommentit (519)

Vierailija
161/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan nämä ikärasismi aloitukset trolleja vai ovatko ihmiset tosiaan näin yksinkertaisia. Vastauksista suurin osa on mielipiteitä mikä on ok, mutta jotkut kirjoittavat ne jotenkin kauhean katkerasti. Onko näiden kitkerien suomalaisten naisten itsetunto tosiaan näin pas..ka.

Vierailija
162/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiselle naiselle paras on 30-vuotias mies. Tuon jälkeen miehen seksuaaliset kyvyt rupsahtavat nopeammin kuin naisen. Ja johan 20% parikymppisistäkin miehistä on steriilejä. Testosteroni hiipuu samaa tahtia kun lihakset mieheltä sulaa ja keho kääriytyy läskiverhoon.

Höpö höpö.

Olen itse kuullut kuinka monet nelikymppiset naiset sanovat ettei seksi enää kiinnosta.

Että jospa lopettaisit sen miesten haukkumisen.

Vanhempi mies sopii sellaiselle naiselle, jota ei seksi kiinnosta. Jos seksi kiinnostaa, niin sitten nuorempi mies on.

Sä et todella osaa miettiä muuta kuin ikää.

Miten voi olla? Loputon jankutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiselle naiselle paras on 30-vuotias mies. Tuon jälkeen miehen seksuaaliset kyvyt rupsahtavat nopeammin kuin naisen. Ja johan 20% parikymppisistäkin miehistä on steriilejä. Testosteroni hiipuu samaa tahtia kun lihakset mieheltä sulaa ja keho kääriytyy läskiverhoon.

Höpö höpö.

Olen itse kuullut kuinka monet nelikymppiset naiset sanovat ettei seksi enää kiinnosta.

Että jospa lopettaisit sen miesten haukkumisen.

Minua alkoi seksi kiinnostaa vasta 40 ikävuoden jälkeen. Exän kanssa ei kiinnostanut ja eron jälkeen tajusin syyn. En koskaan saanut seksistä yhtään mitään. Pari vuotta eron jälkeen tapasin itseäni 12 vuotta nuoremman miehen, jonka kanssa seksi on mahtavaa. Voi olla, että tämä suhde päättyy joskus. Olen kuitenkin todella iloinen siitä, että sain kokea elämässäni myös upeaa seksiä.

Ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero.

Koska eihän muuta ole olemassa.

Luitko mitään muuta tuosta tekstistä kuin nykyisen miehen ja kirjoittajan ikäeron? eri

Vierailija
164/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vanhenemisella on niin kamala maine ja sitä jaksetaan tasaisin väliajoin muistuttaa, että nuorena nainen saattaa kuvitella, että elämä on "ohi" neli-viisikymppisenä, eikä sitten pidetä niin vakavana juttuna isoa ikäeroa.

Iän myötä naiselle alkaa vasta valjeta totuus. Kolmenkympin jälkeen alkaa paras aika ja nelikymppisenä se vain paranee. Tässä vaiheessa ennenmuinoin naiset, joiden puolisot ovat jo ikäihmisiä alkavat hokea kuinka puolison kuuluukin olla vanhempi, että saavat samaan ansaan muutkin naiset. Onhan se nyt raskasta katsella toista naista, joka viilettää ikäisensä tai nuoremman kanssa vielä elämänsykkeessä, kun itse kääntelee kotona makuuhaavoissa mätänevää puolisoan. Nykyään naiset jo puhuvat suoraan ja myöntävät tappionsa, etteivät muut naiset joutuisi enää samaan tilanteeseen. Naisten välinen kateus ja pahatahtoisuus on alkanut väistyä. Nykyään jo myönnetään, että mieskin vanhenee ja täysin samalla tavalla kun nainenkin ja naisenkin elämällä on muutakin merkitystä, kun vain lisääntyä ja passata muita.

Olet aivan pimeä, kääntelee toista jolla on makuuhaavoja. Lievää mustavalkoisuutta ja liioittelua, kai siinä vaiheessa voi mennä sen kanssa joka on myös elämänvirkeä. Mitä olen katsonut ihmisiä niin kyllä naisetkin alkavat hyytymään tietyssä vaiheessa ja aika väsyneesti raahaavat niitä ostoskassejaan tietyn iän jälkeen. Aikamoinen ikäero täytyy olla, jos nainen viilettää jonkun 20-kymppisen tavoin ja puoliso on jo makuuhaavoissa.

Vierailija
165/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei tule mitään. Mies 60+, minä 40+. Mies ei osaa tai uskalla puhua tunteistaan eikä hänellä seiso kunnolla. Itse olin alkuvaiheessa todella ihastunut, sittemmin päätin, että antaapi olla.

Vierailija
166/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei tule mitään. Mies 60+, minä 40+. Mies ei osaa tai uskalla puhua tunteistaan eikä hänellä seiso kunnolla. Itse olin alkuvaiheessa todella ihastunut, sittemmin päätin, että antaapi olla.

Nuorempaan vaihtamalla nämäkin korjaantuvat, kysymys ei tietenkään ole taaskaan muuta, kuin iästä. Täydellinen aivopieru, onneksi olkoon.

Vierailija
167/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v. Kerran erehdyin treffeille itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa ja toista kertaa en enää mennyt vanhuksia tapaamaan. Sen jälkeen treffailin vain itseni ikäisiä tai vähän nuorempia ja lopulta löysin mieleiseni 44 v miehen, jonka kanssa seurustelen.

Vierailija
168/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olet jäänyt suhteeseen?

Vierailija
169/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 11 v nuorempi mies. Itse olen N48. Toivoisin, että hän ei olisi aivan näin paljon nuorempi, vaan olisimme enemmän samassa elämänvaiheessa keskenämme, mutta ei mahda mitään, kun nyt vaan rakastuin häneen. Löysimme toisemme noin 4 vuotta sitten. Koen hänet "sielunkumppanikseni". Jotkut väittävät, että iän myötä rauthoittuu ja että ei voisi kokea yhtä rajuja rakastumisen tunteita kuin nuorena. Minulla menee kyllä ihan toisin päin. Suurimmat tunteet olen nyt kokenut 40+ ikäisenä ja seksi on ollut parasta ja kiihkeintä ikinä. 

Vanhemmista miehistä vielä. Hyvin harva viisikymppinen kolahtaa, koska haju: https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/tutkimus-keski-ikaiset-mieh…

Olin ihmetellyt tuota asiaa jo ennen kuin näin ko. artikkelin, siis sitä että monet noin viisikymppiset haisevat pahalle, eivät toki kaikki, mutta monet. Toivottavasti nykyinen rakkaani ei alan kymmenen vuoden sisällä haista pahalle minun nenääni. Ainakin voi nyt tiedostaa, että tuo vaihe saattaa olla väliaikainenkin ja luultavasti rakkaus riittää sen yli, mutta toimiiko seksi sitten tuossa kohtaa, jos näin käy. 

Vierailija
170/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olet jäänyt suhteeseen?

En ole jäänyt. Suhteemme oli lähinnä tapailua. Sanoin miehelle hiljattain, että ei tästä tule mitään. Syynä ei kuitenkaan ollut seksi. Mies oli ihan hyvä oman fysiikkansa rajoissa. Ongelmana oli lähinnä kommunikaatio tai sen puute.

Vierailija
171/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä naisena ei enää seksi jaksa kiinnostaa.

Vierailija
172/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias nainen.

Miksi mun pitäisi kiinnostua itseäni miltei 20 vuotta vanhemmista miehistä? +/- 5 vuotta on sopiva ikäero.

Vierailija
173/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta niillä ei sänkyhommat onnistu kuin joskus.

Vierailija
174/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä naisena ei enää seksi jaksa kiinnostaa.

Ei jaksa ei. Vongatkoon mies. Nolaa vain itsensä, iso mies.

Vierailija
175/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei seisoisi jos olisin miehesi.

Ymmärrän täysin miestäsi.

Kauanko olet ollut ilman? :-D Otan osaa.

Vierailija
176/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas ja 55-60-vuotias kumoaa toisensa. Ja miksi ihmeessä tuon ikäisellä miehellä edes pitäisi olla miltei 20 vuotta nuorempi nainen kun omassa ikäluokassakin on vapaita ja nuorekkaita naisia tarjolla. Ainakin siis yhtä nuorekkaita kuin mieskin.

40+ miehet tutkitusti ei kelpuuta omanikäistä suhteeseen ellei ole pakko

Olkoot mun puolesta sitten ilman, ja todella moni onkin. Ei nuorempia naisiakaan kiinnosta 40+ mies jolta elämänhallinta on hukassa.

Vierailija
177/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 52 juuri täyttänyt enkä TODELLAKAAN kattele oman ikäisiä tai paljon vanhempia. Nehän on kaikki ihan ukkoutuneita. Nuorempi se pitää olla, joku 38-50 käy. Tosin velana ei löydy toisia veloja joten heikko on tarjonta. Ja toki miehetkin hakee nuorempaa joten ei mätsää meidän tarpeet. no sit ollaan yksin.

Moni 50+ nainen päätyy olemaan yksin samasta syystä, oma taso ei enää riitä miehiin joita kelpuuttaisi

Ai? Viimeksi tänään tuli vonkaamista s* 22-vuotiaalta. Tuolla palstoilla seksuaalisesti aktiivinen, hyvännäköinen nainen on kuumaa kamaa. Hyvää vakipanoa etsin tarkoin vaatimuksin, ja viestiä tulee 19 - 65-vuotiailta PALJON. Kaikki yli viisikymppiset rankkaan heti pois.

Että se niistä teidän tasoistanne ja markkina-arvoistanne, jotka ei muka riitä.

Eiköhän nämä ketjut ja osa kommentoijia ole juuri jotain nysväreitä, jotka yrittävät saada naiset uskomaan, että näiden täytyisi tyytyä surkeisiin vaihtoehtoihin. N50+

Vierailija
178/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei seisoisi jos olisin miehesi.

Ymmärrän täysin miestäsi.

Kauanko olet ollut ilman? :-D Otan osaa.

Ehkä vuorokauden. Kiitos osanotosta.

Vierailija
179/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 52 juuri täyttänyt enkä TODELLAKAAN kattele oman ikäisiä tai paljon vanhempia. Nehän on kaikki ihan ukkoutuneita. Nuorempi se pitää olla, joku 38-50 käy. Tosin velana ei löydy toisia veloja joten heikko on tarjonta. Ja toki miehetkin hakee nuorempaa joten ei mätsää meidän tarpeet. no sit ollaan yksin.

Moni 50+ nainen päätyy olemaan yksin samasta syystä, oma taso ei enää riitä miehiin joita kelpuuttaisi

Ai? Viimeksi tänään tuli vonkaamista s* 22-vuotiaalta. Tuolla palstoilla seksuaalisesti aktiivinen, hyvännäköinen nainen on kuumaa kamaa. Hyvää vakipanoa etsin tarkoin vaatimuksin, ja viestiä tulee 19 - 65-vuotiailta PALJON. Kaikki yli viisikymppiset rankkaan heti pois.

Että se niistä teidän tasoistanne ja markkina-arvoistanne, jotka ei muka riitä.

Eiköhän nämä ketjut ja osa kommentoijia ole juuri jotain nysväreitä, jotka yrittävät saada naiset uskomaan, että näiden täytyisi tyytyä surkeisiin vaihtoehtoihin. N50+

Olet niin oikeassa!

Itse olen 78-vuotias nainen ja edelleen parikymppiset uroot käyvät minuun kuumana.

Eikö ole hienoa olla haluttu! Ihanaa!

Vierailija
180/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut, tuskin tulen kokeilemaankaan. En näe yhtään hyvää syytä tapailla 15-20 vuotta vanhempaa miestä, ajatuskin puistattaa. Mieluummin ilman miestä kuin noin paljon itseä vanhempi mies.

Oksettava kommentti. Itseään selkeästi nuoremman tai vanhemman tapailu ei tietenkään ole mikään itseisarvo, mutta jos sinua "ajatuskin puistattaa" toisesta ihmisestä, sinussa on jotain pahasti vialla. Ehkä on todella parempi että vietät elämäsi ilmaan yhtään mitään miestä.

N31

Yhtä oksettavaako kun miehiä "puistattaa" ajatus omanikäisestä tai vanhemmasta naisesta? Eiköhän se olisi silloin parempi että ovat tapailematta naisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän