Miksiköhän aspergermiehet eivät yleensä tykkää kissoista?
Kommentit (15)
Koska aspergerit kaipaavat muilta tunteiden näyttämistä, kun itse eivät osaa.
Siksi neuvolassa kysytään pelkääkö karvaisia leluja: jos pelkää, on päässä vikaa.
Mulla on sellainen käsitys että miehet yleisestikin pitää useammin koirista kuin kissoista. En usko että se on mikään aspergerjuttu.
Mistä ap on saanut päähänsä että näin olisi?
Mä en tiedä kuin yhden aspergermiehen ja hän oli ihastuksissaan meidän kissoista.
On tutkittu, että naisvihaajat usein vihaa myös kissoja, koska kissat on femiininisiä. Olen huomannut, että kissamiehet kunnioittaa naisia enemmän.
Kissat ovat itsenäisiä ja vaivattomampia kuin koirat.
Joten koiran ulkoilutus 3 krt päivässä
Tunnen vain yhden Asperger-ihmisen, joka on nuori tyttö. Hän on ihan hulluna kissoihin.
Ihmisellä joka ei pidä kissoista tai koirista tai kummistakaan, on päässä jotain rikki. Vähintään traumoja. Se on eri asia, minkä eläimen pystyy ja haluaa omaksi lemmikiksi ottaa jos mitään. Mutta viattomien eläinten inhoaminen, vihaaminen tai pelkääminen on aina merkki psyyken häiriöistä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen vain yhden Asperger-ihmisen, joka on nuori tyttö. Hän on ihan hulluna kissoihin.
Aspergertytöt on eri asia, tässä olikin puhe miehistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap on saanut päähänsä että näin olisi?
Koska tiedän/tunnen useita aspergermiehiä, eikä juuri kukaan heistä voi sietää kissoja. Tiedän vain yhden AS-miehen, joka pitää kissoista.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen käsitys että miehet yleisestikin pitää useammin koirista kuin kissoista. En usko että se on mikään aspergerjuttu.
Mutta asseilla se korostuu vielä enemmänn, koska asseilla on muita miehisemmät aivot.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä kuin yhden aspergermiehen ja hän oli ihastuksissaan meidän kissoista.
sama täällä
myös tuttavan autistipoika tykkäsi meidän kissoista, tosin kissa ei sietänyt lapsia paitsi just tätä poikaa
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä joka ei pidä kissoista tai koirista tai kummistakaan, on päässä jotain rikki. Vähintään traumoja. Se on eri asia, minkä eläimen pystyy ja haluaa omaksi lemmikiksi ottaa jos mitään. Mutta viattomien eläinten inhoaminen, vihaaminen tai pelkääminen on aina merkki psyyken häiriöistä.
Miehelläni ei ole mitään diagnooseja, terve ja täyspäinen, mutta ei voi sietää eläimiä. Outoa.
Olen päinvastaista mieltä.