Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niitä lapsia pitää hankkia jos ei jaksa niitä itse hoitaa??

Vierailija
04.08.2019 |

Ja kyllä, kirjoitan juuri sinulle, joka dumppaat isomman lapsesi hoidettavaksi alta kaksivuotiaana vauvan jäädessä kotiin. Jos et kerta jaksa niitä lapsia hoitaa niin olisit jättänyt tekemättä.

Voiko joku vastata tähän kysymykseen miksi on tehnyt lapsia ja hoidattaa niitä muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus nro. 2573

Vierailija
2/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että niistä on sitten isompana seuraa ja vanhoilla päivillä on joku sukulainen elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai päiväkotiin? En laittanut, koska omalla paikkakunnalla ei ollut pulaa hoitopaikoista. Jos lapsi olisi menettänyt paikan lähipäiväkodista ja uusi paikka olisi ollut toisella puolella kaupunkia, niin todellakin lapsi olisi jatkanut hoidossa.

Vierailija
4/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia saadaan, ei tehdä. Ja kun lapset ovat jo olemassa, tehtyä ei saa tekemättömäksi. Jos äiti ei jaksa hoitaa lastaan, on vastuullista hankkia tälle hoitopaikka. En ymmärrä mustavalkoista, syyllistävää asennettasi. Vaikka itse hoidin 1v 10kk ikäerolla syntyneet lapseni kotona kunnes olivat 2 ja 4, ei se tatkoita, että muiden pitää tehdä samoin. Olin ihan loppu välillä. En tiedä oliko sekään kauhean kivaa esikoiselle.

Vierailija
5/5 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sen takia että jaksaisin niitä hoitaa. Mutta kiva tietysti myös se että sinulle tulee päänsärkyä pohtiessasi asioita jotka eivät sinulle kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän