Missä iässä on turn-off jos mies kertoo olevansa neitsyt?
Kommentit (45)
Riippuu missäpäin maata asuu. Pikkupaikkakunnilla voi mies olla neitsyt vielä neli-viisikymppisenä.
Jos täysi-ikäiseksi on päässyt, niin jotain on vialla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missäpäin maata asuu. Pikkupaikkakunnilla voi mies olla neitsyt vielä neli-viisikymppisenä.
Voi ja on silti turn-off.
Nauraisin, jos olisi yli 18-vuotias kokematon. Kaikki saavat, jos poistuu kodista.
Kyl se raja on jossain 18 - 19 vuoden kohdalla. Pitäisin outona, jos kuulisin jonkun 19-vuotiaan miehen olevan neitsyt.
Jos on yli 30 vuotiaana kokematon, niin silloin on myöhäistä enää aloittaakaan.
Käykää vaikka maksullisissa niin saa apinan selästä.
En oo koskaan tavannu ketään kenen kanssa on tullu sellainen fiilis että haluis seksiä harrastaa (olen tosin nainen) tän ketjun perusteella olen outo mutta ei voi mitään...
Eipä se mulle olisi turn-off missään iässä.
N 51
Oisko jotain 18-21 välillä, yli 22 vuotiasta kattoisin jo vähän paheksuen kieroon ja pohdin onko tällä nyt aivan varmasti kaikki päässä kunnossa. Yli 25-vuotta olisi jo ehdoton ei.
Ei koskaan. Olenhan neitsyt itsekin. N35
Yli 20v olis todella outo. On joko autisti tai sitten joku hullu kiihkouskovainen. En tapailisi kertaakaan.
Ei missään. Siihenkin tilanteeseen voi päätyä niin montaa kautta. Ei rakastelu mitään rakettitiedettä ole, kyllä sen ehtii oppia vaikka aloittaisikin myöhemmin.
Kun itse sain ekaa kertaa 23-vuotiaana niin pidin kyllä turpani kiinni kokemattomuudesta. Ehkä arvasi, ehkä ei.
Miten tuollainen voisi koskaan olla turn-off?
Jos tapaan upean, elämäni tyypin ja rakkauden vaikka 50-vuotiaana, niin sehän on vain positiivista, että hän on jaksanut odottaa minua niin kauan. Tietty itsekin olen odottanut neitsyenä, koska seksi kuuluu vain rakkauteen <3
25