Missä iässä on turn-off jos mies kertoo olevansa neitsyt?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin, jos olisi yli 18-vuotias kokematon. Kaikki saavat, jos poistuu kodista.
Kerrotko vielä, mikä asiassa naurattaa?
Voin kertoa omasta puolestani. Olen 42 ja poikuus on tallella. Tämä on ollut kaikille naisille ja miehille tavaton ihmetyksen aihe, ja varsinkin kaikille naisille se on ollut turn-off, vaikka eivät sitä olekaan suoraan sanoneet, paitsi yksi. Näillä näkymin menen hautaan poikana, toivottavasti edes taivaassa pääsen siitä sitten eroon.
Vierailija kirjoitti:
Yli 20v olis todella outo. On joko autisti tai sitten joku hullu kiihkouskovainen. En tapailisi kertaakaan.
Tiesitkö, ett "hulluilla kiihkouskovaisilla" on usein upea seksielämä sen turvallisen, ainoan seksikokemuksensa= aviosiippansa kanssa? Itse olin 24v ja aviomieheni 27v kun "menetimme" neitsyyden/poikuuden, ja oli muuten oikein hyvä ikä meille. (onko iällä väliä, oikeasti?)
Siitä ei ollut kyse, ettei neitsyyden viejiä olisi ollut, jopa pari aatteellista ateistia tarjoutui viemään "hullun kiihkouskovaisen" neitsyen, kovin innokkaasti tarjoutuivatkin, taviksista puhumattakaan ;) Samoin mieheni olisi kelvannut muille naisille, mutta jos ei halua antaa väärille tyypeille niin ei halua. Fiksumpaa odottaa sitä, jonka kanssa haluaa olla koko loppuelämänsä.
*onnellinen*
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin, jos olisi yli 18-vuotias kokematon. Kaikki saavat, jos poistuu kodista.
Eihän se nyt pelkästään siitä ole kiinni, saisiko joltain vai ei.
En tiedä mihin ikään asti miehen on ok olla neitsyt.
Mutta sen tiedän että ihmisen on ok käyttää fraasia "turn off" 15 vuotiaaksi asti. Sitä vanhempana jos käyttää tuollaista fraasia niin on kyllä ihmisessä jotain pahasti vialla.
Ukko36 kirjoitti:
Jos täysi-ikäiseksi on päässyt, niin jotain on vialla.
Provohan tää oli, mut vastaan kuitenkin.
Ei ole mitään vialla, vaan päinvastoin, useimmiten itsetunto on näillä ihmisellä kohdillaan. Ne tytöt jotka nuorimpina menevät sänkyyn, ovat usein olleet isän ja vähän äidinkin rakkautta vailla, ja hakevat hyväksyntää ja huomiota pojilta ja suostuvat sänkyyn toisen mieliksi.
Oma tyttäreni on kohta 18v, ja en keksi missä välissä olisi seurustelemaan, saati sänkyyn asti kerennyt. Ottaa lukion tosissaan, samoin harrastuksena, ja niissä aika meneekin. Joskus ehtii jotain pientä kivaa tehdä tyttöporukalla. Sama ystävillään, ei ehdi poikia miettimään. Ja kunnon pojilla sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt pelkästään siitä ole kiinni, saisiko joltain vai ei.
Nimenomaan!
Ei kaikkia halua kelpuuttaa, jos vähänkään arvostaa itseään.
Mies ei voi olla neitsyt, olkoon vaikka poitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa omasta puolestani. Olen 42 ja poikuus on tallella. Tämä on ollut kaikille naisille ja miehille tavaton ihmetyksen aihe, ja varsinkin kaikille naisille se on ollut turn-off, vaikka eivät sitä olekaan suoraan sanoneet, paitsi yksi. Näillä näkymin menen hautaan poikana, toivottavasti edes taivaassa pääsen siitä sitten eroon.
Jos kerrot tuon kaikille tutuille, hankit itsellesi vain turhia paineita. Kyllähän tuota ihmetellään kun se on harvinaista. Kerro aikanaan ihmiselle jonka kanssa olet rakentanut luottamuksen, hän suhtautuu kyllä asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen voisi koskaan olla turn-off?
Jos tapaan upean, elämäni tyypin ja rakkauden vaikka 50-vuotiaana, niin sehän on vain positiivista, että hän on jaksanut odottaa minua niin kauan. Tietty itsekin olen odottanut neitsyenä, koska seksi kuuluu vain rakkauteen <3
Mitäpä luulet, mikä prosentti kokemattomista miehistä on kokemattomia omasta halustaan ja mikä taas, koska kukaan ei heitä ole seksipartneriksi halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä, mikä asiassa naurattaa?
Outous.
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20-vuotiaista asti ja joskus vuoden yhdessäolon jälkeen tuli puhe entisistä kumppaneista. Leukani taisi loksahtaa pahasti kun kuulin olevani miehen ainut kumppani!
Olin pitänyt parikymppisiä joilla poikuus tallella vähän ressukoina vässyköinä, vaikka mieheni oli ja on kaikkea muuta. Alkoi oikein hävettää oma stereotyyppinen ajattelu. Nykyisin, 28-vuotiaana, en siis heitä mitään ikää.
En ikinä valinnut viettää lapsuuttani perheessä jossa seksuaalisuus oli tukahdutettu asia.
Nyt seksuaalisuus on minulle iso jännityksen aihe ja naiset vieroksuvat minua.
En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä selvinpäin, olen niin lukossa seksuaalisesti.
Elämä ei ole reilua
36v neitsytmies täällä. Onhan tuo ihan hlvetin hävettävää ja säälittävää, että en ole p illua vielä saanut. Maailman luonnollisin asia kuitenkin. Aionkin mennä h uoriin heti kun koronatilanne paranee, että ei tarvitse enää hävetä.
Itselle ois turn on vaikka ois minkä ikäinen. Ois ihana päästä "opettamaan" :)
Nainen voi olla neitsyt. Miehellä on poikuus tallella eli miesneitsyttä kutsutaan pojaksi.
Teillä on ihan väärät ajatukset nykyisin, jos tuollaista tarttee miettiä, oikeasti :D