Häh? Nannallako muka timmi kroppa. Katopa Seiskaa ja kerro
Kommentit (70)
No onhan tuo nyt aika vaatimaton kroppa fitness-naiselle ja ihmiselle joka elää "hyvinvointi"-teemalla. Viimeistään takapuoli kertoo aika paljon.
Huh, mitä kommentteja 😅. Noi kuvakulmat on ihan niin mahdollisen epäedulliset kun vaan olla ja voi. Timmi, lihaksikas nainen.
Apua. Minun vartalo ja takapuoli Tim Impi, enkä treenaa. 3 lasta. Mutta vartaloni on aina ollut hyvä samoin oli äidilläni.
Mut joo pösö vatsa ja takamus.
Vähän seiskaltakin vittuilua. Bikinivartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä kommentteja lukee niin hävettää olla nainen.
Onneksi otos on pieni.
Kyllähän tämä on selkeä juttu työpaikoillakin. Naisvaltaisilla työpaikoilla on monesti huono työilmapiiri ja supistaan selän takana. Miesvaltaisilla aloilla ei ole tuollaista ja jos joku ongelma on, se sanotaan suoraan kasvotusten ja hoidetaan kuntoon.
Miesvaltaisilla työpaikoilla on järkyttävä selkään puukottamisen kulttuuri. Se seläntakana supina on pientä sen rinnalla. Suora valehtelu ja toisten saavutusten väittäminen omiksi on joka päiväistä miehille. Missään ei ole niin huono ilmapiiri kuin miesvaltaisilla työpaikoilla.
Yhtälailla osaavat juoruta toisten yksityisasiat halkipoikkipinoon.
Mutta jos suorapuheisten ja asiallisten miesten kanssa pääsee tekemään töitä, niin siitä ei työkaverit parane. eri
Takapuolen voisi peittää, jos ei saa kiinteytettyä. Kamee! Nolo!
Mun mielestä toi on ihana kuva. Tuolta minä itsekin näytän muiden ottamissa kuvissa. Olen kahden lapsen äiti ja jotenkin armollista, että "jotkut ihme urheilijatkin" näyttävät lopulta tuolta. Samalta kuin minä. Lenkkeilen välillä ja pyrin syömään terveellisesti. Liikunta ei kuitenkaan ole minulle kovin tärkeä osa elämää.
Itse ottamiin kuviini saan itseni ihan kivan näköiseksi, muiden ottamissa näytän juuri tuolta.
Kiitos tästä <3
Eikö teistä arvostelijoista kukaan ole koskaan näyttänyt huonolta kuvissa? Minä olen näyttänyt ihan sotanorsulta epäedullisessa asennossa vaikka olen ihan normaalipainoinen. Maha ollut poikkeuksellisesti turvoksissa ja naama siinä asennossa, että kaksoisleuka erityisesti korostunut vaikka muuten ihan ok. Minusta on yksi kuva krapula-aamuna, ja näytän siinä ihan hirveeltä norsulta.