Häh? Nannallako muka timmi kroppa. Katopa Seiskaa ja kerro
Kommentit (70)
Nannan kannattais harrastaa enemmän aerobista urheilua. Eli juoksemista erityisesti! Juoksijat on aina hoikkia tai normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetan urheilun, jos sillä ei tuon parempaa saavuta.
Ulkonäön takiako sä urheilet? Terveyttä edistävät seikat ei kiinnosta yhtään? No siitä vaan, senkus lopetat😂😂
Terveyden saavuttaa ihan hyötyliikunnallakin. Eikä tuu urheiluvammoja.
Vierailija kirjoitti:
lättäperse, pitkä alapää, pyöreä kaljamaha ja huono ryhti ;D
Ehkä niin, mutta ei se haittaa pimeässä naidessa :)
Todellakin uuh mikä bikinikroppa!!
Ihan normaali kroppa, ei ihraa, miksi kahden lapsen äidin pitäisi muulta näyttää (siis jotain fitneskisaan valmiilta), typerä otsikko Seiskalta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä kommentteja lukee niin hävettää olla nainen.
Onneksi otos on pieni.
Kyllähän tämä on selkeä juttu työpaikoillakin. Naisvaltaisilla työpaikoilla on monesti huono työilmapiiri ja supistaan selän takana. Miesvaltaisilla aloilla ei ole tuollaista ja jos joku ongelma on, se sanotaan suoraan kasvotusten ja hoidetaan kuntoon.
Miesvaltaisilla työpaikoilla on järkyttävä selkään puukottamisen kulttuuri. Se seläntakana supina on pientä sen rinnalla. Suora valehtelu ja toisten saavutusten väittäminen omiksi on joka päiväistä miehille. Missään ei ole niin huono ilmapiiri kuin miesvaltaisilla työpaikoilla.
Onko Nannan bikinin alaosa liian pieni?
Minä taas lähinnä ihmettelen niitä ihmisiä, jotka kuvaavat julkkiksia ja lähettävät ne kuvat seiskaan.
Todella huonot kuvakulmat, eivät nuo imartele kenenkään vartaloa.
No ei naiset oikeasti näytä siltä kuin omissa kuvissaan.
Ihan normaali keski-ikää lähestymässä olevan naisen kroppa. En kylläkään tiedä naisen ikää, kunhan heitin.
Onko Seiskan toimittaja ollut itse kuvaamassa, vai onko noi jotain lukijakuvia?
Toimittajan/kuvaajan nimeä ei näy... Kukapa noin ala-arvoista sisältöä kehtaisi omalla nimellään julkaistakaan?
Tienasin kerran yli 700 euroa lähettämällä muutaman bikinikuvan yhdestä suomalaisesta julkkiksesta :)
Ottaisin mieluusti Nannan kropan, mutta omat kauniit sääret pitäisin. Nannan sääret eivät näyttäneet erityisen kauniilta jossain kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetan urheilun, jos sillä ei tuon parempaa saavuta.
Kyllä saavuttaa mutta siihen pitää panostaa.
Jaa. Aika urheilullisesta näyttää. Varsinkin reisilihakset. Onko arvostelijat teinejä vai eikö käsitä miltä näyttää ihminen joka on harrastanut urheilua.
Ulkonäköpaineita julkkisnaiselle, taas!
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköpaineita julkkisnaiselle, taas!
Julkkisnaiselle joka on päättänyt ansaita elantonsa ulkonäöllään. Onko se nyt sitten niin kovin väärin jos joku sanoo kriittisenkin sanan...
Ulkonäön takiako sä urheilet? Terveyttä edistävät seikat ei kiinnosta yhtään? No siitä vaan, senkus lopetat😂😂