En löydä Vaasasta yhtään kunnollista miestä!
Kommentit (23)
Käväiseppäs reissu Oulussa tai Rovaniemellä!
Jaa-a, mun pikkuveli on komea, fiksu ja mukava, ja tällä hetkellä sinkku, ei tosin ole Vaasasta syntyjään vaan eepeeltä. On asunut Vaasassa opiskeluajoista lähtien ja kaksi vai kolme pidempiaikaista tyttöystävää ollut, asuneet yhdessäkin, en tiedä miksi viimeisimmän kanssa tuli ero, minä odottelin jo häitä ja lapsia tulevaksi.
Olen ihmetellyt että mikä on kun ei timmikroppainen päälle kolmekymppinen mies tunnu löytävän sitä oikeaa, alkaa tulla jo kiire perheen perustamisen kanssa, omaisuuttakin on jo kertynyt että sinänsä kaikki kunnossa, vain vaimo puuttuu.
No kaikki hyvät ja kunnolliset on jo varattu tietenkin!
66000 ihmistä joista varmaan miehiä 30000 niin kyllä siinä on naisessa vika jos ei löydy.
Siellähän niitä aina valmiita (luvan kera tai ilman) on Olympiakortteli täynnä.
Otat nyt kuule heti listan niistä rikkaista suomenruotsalaisista suvuista ja alat käydä läpi, löytyykö sinkkuja. Selaile vähän Hesarin vuositulokonetta ja ota selvää suvuista. Kannattaa valita huolella: hyvin suunniteltu on puoliksi tehty tässäkin ja sitten kun suhteessa menee huonommin niin vetuttaa paljon vähemmän mersun takapenkillä kuin Ladan takapenkillä.
Vierailija kirjoitti:
66000 ihmistä joista varmaan miehiä 30000 niin kyllä siinä on naisessa vika jos ei löydy.
Vaasassa ei ole yhtään varattua miestä?? Oho! Eikä vanhuksia, lapsia, homoja jne. No on se erikoinen paikka.
Onko kaikki Wärtsilän, ABB, Vacon insinöörit käyty läpi ja/vai mitä se kunnollisuus sulle tarkoittaa edes??
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kuvottavimmat ovat varattuja ja viennin puolella. Ne toki panee kaikkea mikä liikkuu!
Vierailija kirjoitti:
Siellähän niitä aina valmiita (luvan kera tai ilman) on Olympiakortteli täynnä.
En haluaisi ulkomailta tullutta.
Olen myös Vaasasta, sama tilanne kuin ap:lla.
Eiköhän insinöörit ole varattuja.
Sehän johtuu vain siitä että en asu enää Vaasassa. Muutin pois kun valmistuin VAMK:sta, nyt olen töissä stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat, mutta epäluotettavia. Etenkin viennissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla paneen sua.
Etsitään kunnollista miestä eikä kävelevää kikkeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat, mutta epäluotettavia. Etenkin viennissä.
Kyllä! Jos olisin nainen en ikinä ottaisi ainakaan mihinkään vakavampaan ketään reissuhommia tekevää. Sen verran tuota touhua sivusta nähnyt, terv. työkaveri
Vierailija kirjoitti:
Naisten itsepetosta.
Naisten mielestä parhaat naiset ja huonoimmat miehet jäävät jäljelle. Tuskin se ihan näinkään on..
Onhan Suomessa muitakin paikkakuntia. Miksi miehen täytyy olla just Vaasasta?